וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת טיפסה אל המזרקה הכי מפורסמת ברומא כדי למלא מים

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 12:55

זה אולי נראה כמו תעלול או סתם מתיחה, אבל לא. התיירת הזו ככל הנראה אפילו לא הבינה מה לא בסדר במה שהיא עשתה: טיפסת אל מזרקת טרווי ברומא כדי למלא את בקבוק המים שלה, מה שהזעיק ישר את המשטרה

גל חום קיצוני באיטליה, 18.7.23/צילום: רויטרס

זה כבר מופיע לנו יותר ויותר בפידים של הרשתות החברתיות ובכותרות של אתרי חדשות - אותם תיירים ש"מאבדים את זה" שוב ושוב, ומגיעים כל העת לשיאים חדשים של טיפשות או גסות רוח. קחו למשל, את התייר האמריקני שהחליט לחרוט את שמו ואת שם חברתו בקולוסיאום ברומא? לדבריו, הוא לא היה כלל מודע לעובדה שמדובר במונומנט עתיק וחשוב. האם זה משנה בכלל? הוא, כמו רבים אחרים, בכלל לא מבין מה לא בסדר במעשים שלו. זו לא רק גסות אלא גם טמטום אמיתי וחוסר מודעות עמוק. בואו נקרא לזה "תיירות חסרת מוח". זוהי בהחלט תופעה שאינה רק מרגיזה אלא בעיקר עצובה.

תייר חרט את שמו בקולוסיאום. רויטרס
זו לא רק גסות אלא גם טמטום אמיתי. התייר שחרט את שמו בקולוסיאום/רויטרס

תעלול? מתיחה? סתם טיפשות

והנה כעת הגיע שיא חדש: תיירת חסרת מוח ברומא טיפסה אל מרומי המזרקה הכי מפורסמת בעיר: מזרקת טרווי (Fontana di Trevi), שנבנתה במאה ה-18. למה היא טיפסה? פשוט כדי למלא את בקבוק המים שלה במימי המזרקה. זה אולי נראה כמו תעלול מודע לעצמו או סתם מתיחה, אבל לא - זה אמיתי לגמרי.

לקס ג'ונס, תייר שביקר במזרקה בזמן התקרית, צילם את הסצנה כולה. "היו שלטים בכל מקום שציינו שאסור לטפס על המזרקה", הוא אומר. "חשבתי לעצמי 'וואו, זה מטורף' והתחלתי לצלם". בסרטון נראית התיירת צועדת על המזרקה, ממש על קו המים, ואז מטפסת מעלה וממלאת את הבקבוק שלה. לאחר מכן היא חוזרת למקומה כאילו דבר לא קרה, כאילו זה הדבר הכי נורמלי שאפשר לעשות במקום כזה. בסרטון גם נראית פקחית או שוטרת שמגיעה במהרה אל התיירת. לאחר שיחה קצרה, נאלצת התיירת להתלוות אליה. "היא אפילו לא הבינה למה היא בצרות" אמר ג'ונס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מינימום כבוד למורשת - ומינימום חרטה

בכתבה שנכתבה על הנושא באתר Inside Hook צוין כי תיירים מסוג זה הם בדיוק אלו שמגיעים ליעדים ברחבי העולם ואינם מכבדים את התרבות, השפה, המנהגים והמונומנטים ההיסטוריים. בקיצור, מינימום כבוד למורשת המקומית - ומינימום חרטה על המעשים שלהם. אלו בדיוק האנשים שהורסים לכולנו את החופשה. כי מה שהם עושים זה לגרום לצפיפות רבה יותר ביעדים שונים - וגם ללא מעט נזק. מצד שני, יש להניח ששום דבר לא יעזור ולא נותר אלא להטיח את הראש בקיר. הם הרי לעולם לא יבינו איפה הבעיה. כל שנותר לקוות הוא שההשלכות של המעשים שלהם יהיו רציניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully