וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עב"מים ואנשים שנעלמו: מסע לתוך משולש ברמודה הרומני, "היער המפחיד בעולם"

22.9.2023 / 0:01

יער הויה באצ'יו ברומניה הפחיד במשך שנים את כל המקומיים בגלל התופעות העל טבעיות שנקשרו אליו, כעת חברת תיירות החליטה לקחת סיכון ולהכניס אליו תיירים

"משולש הברמודה של רומניה" - היעד התיירותי המפחיד בעולם/HoiaBaciuProject

בין שני רכסי הרים בטרנסילבניה שברומניה מסתתר לו יער מצמרר שהמקומיים לא העזו להיכנס אליו מחשש ממה שמסתתר שם. כעת, חברת תיירות החליטה להסתכן ולהיכנס ליער הויה באצ'יו, שם על פי השמועות ישנן תופעות על טבעיות מפחידות, כולל עב"מים וחוצנים שמסתתרים שם.

האגדה מספרת שהיער נקרא על שמו של רועה צאן בשם באצ'יו, שככל הנראה נכנס ל"יער הכי רדוף בעולם" עם 200 כבשים - ומאז הוא לא נראה שוב מעולם. האגדות שנפוצו על היער כוללות שלל היעלמויות בלתי מוסברות - כולל סיפורה של נערה צעירה שנכנסה ולא שבה. היא נחשבה מתה עד שחמש שנים מאוחר יותר היא הגיחה ממנו מבלי שהתבגרה, לבושה באותה שמלה שבה נעלמה והיא לא הייתה יכולה לזכור היכן הייתה.

מאריוס לאצין אחראי על "פרויקט הויה-באצ'יו" שמטרתו למנוע מהיער הזה להיהרס. בריאיון שהעניק ל"סאן" הלונדוני הוא אמר: "יש הרבה סיפורים ושמועות שמעוררות עניין רב סביב היער הזה. האגדה מספרת על דברים מוזרים שקרו שם, תעלומות של היעלמויות ואנרגיה על טבעית שמפוזרת בכל רחבי היער".

מקומיים ומבקרים רבים שהסתובבו באזור טענו שראו הופעות של רוחות רפאים של חיילים שמתו בקרבות שהתרחשו בקרבת מקום. באמצע היר עומדש לו קטע מעגלי בו שום צמחייה לא צומחת - ושם תועדו חלק ניכר מהפעילויות הפאראנורמליות.

העצים בקצה המעגל גדלים בצורות מעוותות ומוזרות, ומדענים אפילו לקחו דגימות של האדמה מתוך המעגל, אך לא היו מסוגלים לקבוע מדוע שום דבר לא גדל בה.

עוד מקומות מסתוריים
מדוע אנחנו לא שומעים יותר על "תעלומת" משולש ברמודה?

אי מסתורי נמצא וצונזר בגוגל מפות - ולאף אחד אין מושג מהו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מדריכי טיולים שעובדים עם פרויקט הויה באצ'יו מספרים שהיו עדים לאירועים רבים שסותרים את ההיגיון בזמן שהעבירו סיורים ביער.

היער זכה לראשונה למוניטין של מקום בו יש עדויות לחיים מחוץ לכדור הארץ לאחר שהביולוגית אלכסנדרה סיפט צילמה מספר תמונות של מה שנראה כעב"ם שעף מעל העצים ב-1960. אימייל ברנע, טכנאי צבאי מקומי, צילם תמונות נוספות של צלחת מעופפת מעל צמרות העצים ב-1968 - והסיפורים המריאו משם.

החוקרים ניסו במהירות להפריך את התמונה שצילם ברנע, אך לא נמצאו שום בלונים לחיזוי מזג אוויר, ספינות אוויר או כל דבר אחר בשמיים באותו יום. גם תשלילי התמונות שלו נבדקו כדי לראות אם הם שונו - אך לא נמצאה עדות לכך.

עב"מ שצולם מעל היער הויה באצ'יו. oia Baciu Projec, צילום מסך
עב"מ שצולם מעל היער הויה באצ'יו/צילום מסך, oia Baciu Projec

למרות הסיפורים הללו שנפרשים על פני עשרות שנים, רבים עדיין בוחרים לצאת אל תוככי היער בעזרת מדריכי הטיולים של הפרויקט. לאצין סיפר שכמה מהמדריכים שלו היו עדים בעצמם לאירועים בלתי מוסברים כשהם ביער - החל מתקלות במכשירים אלקטרוניים ועד לקולות מצמררים.

לדבריו, "המשתתפים סיפרו על לחישות שנראה כאילו הן נובעות מממש ממרקם היער, על תחושה מפחידה של בדיקה מדוקדקת על ידי עיניים בלתי נראות, ואפילו על לכידה מקרית של תמונות אניגמטיות במצלמותיהם".

רבים שנכנסים ליער עם המצלמות שלהם צילמו תמונות של כדורים בלתי מוסברים שצפים ליד העצים. חלק מהמבקרים דיווחו על תחושות של בחילה, סחרחורת וחוסר התמצאות - עם הרבה דיווחים על שריטות וחבורות שהופיעו לפתע לאחר הסיור.

תייר אחד אמר: "מצאתי תמונה מוזרה בטלפון שלי שלא אני צילמתי. אחרי הסיור ישנתי עם מנורת הלילה דולקת ב-Airbnb שלי!"

למרות הסיפורים והחוויות המצמררות, לאצין אמר: "בסיורים הללו נוצרה תופעה מדהימה. יש מעין חוט בין-תרבותי הקושר בין אנשים מגוונים ממדינות, יבשות ורקעים שונים. בכיסים מסוימים של היער, אנשים מדווחים באופן עקבי על תחושות דומות וחוויות מוזרות ובלתי ניתנות להסבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully