וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגרית חשפה את "הבלוף" מאחורי תמונות המטיילות הסקסיות

2.2.2022 / 0:01

האינסטגרם מלא בתמונות של מטיילים שמשוויצים בטיולים שלהם ברחבי העולם עם תמונות מגרות ממקומות שווים בעולם. אלא שלואיס טרומן הוכיחה מדוע "90 אחוז מהתמונות האלו אינן אותנטיות"

בלוגרית טיולים חושפת את אמת מאחורי תמונות הטיול הסקסיות/@louisetruman

הרשתות החברתיות ובעיקר האינסטגרם יכולים להיות מאוד מטעים לפעמים. זה בא לידי ביטוי בפוסטים נוצצים שאנשים מעלים מהחופשות שלהם עם תמונות שמטעות לפעמים וגורמות לנו לחשוב שהטיולים שלהם מסביב לעולם זוהרים ומושלמים.

אלא שלואיס טרומן, בלוגרית טיולים עם אלפי עוקבים ניפצה את האשליה הזו עם סרטונים ותמונות שהוכיחו ש-90 אחוז מהתמונות שהמטיילים מעלים אינן אותנטיות ומושלמות כפי שהן נראות והמציאות היא הרבה פחות פוטוגנית וסקסית.

למשל מה עומד מאחורי התמונה הזו מקוסטה ריקה?

היא הוכיחה את זה עם תמונות שלה מטיולים שונים ברחבי העולם- כך למשל באחת מהתמונות שהיא העלתה לאינסטגרם על רקע השקיעה בחוף הים בקוסטה ריקה, לואיס חשפה את האמת מאחורי התמונה הזו ומה שעברה עד שהתמונה יצאה מושלמת.

זו האמת מאחורי התמונה

לאחר מכן היא שיתפה תמונה שלה ושל חברה שלה על הר געש בגוואטמלה. ושוב, במציאות הטיול הזה לא היה כל כך מושלם והיא חשפה כיצד היא נאלצה ללבוש חליפת סערה כחולה ולהתגונן בפני הגשם ומזג האוויר הקשה.

עוד דוגמאות

בתמונה השלישית, אפשר לראות את לואיז על הרי המאצ'ו פיצ'ו בפרו, אלא שבתמונה נוספת זוהרת הרבה פחות היא חשפה כיצד היא תפסה תנומה על הרצפה והשתמשה בתיק שלה ככרית. "90 אחוז מהתמונות אינן משקפות את המציאות כפי שהיא", כתבה לואיז ורוב הגולשים הסכימו איתה. אחת מהן כתבה: "זה לגמרי מדוייק". אחרת הסכימה: "תודה ששיתפת את זה". גם אתם מסכימים עם זה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully