וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפחות מ-200 שקל: הפריט שכל מי שלן במלון או ב-Airbnb חייב לרכוש

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 9:48

יש לא מעט שיטות לגלות מצלמות נסתרות בחדר המלון, אבל לעתים - מכשירים קומפקטיים וזולים יחסית יכולים לעשות את העבודה היטב. למשל, גלאי המצלמות הנסתרות הקומפקטי שיתן לכם ביטחון בחופשה

2 חברות מצאו מצלמה בדירת Airbnb/צילום: טיקטוק

כאשר אתם יוצאים לחופשה, הדבר האחרון שאתם מצפים לו הוא שמישהו יצפה בכם במרחב הכי אינטימי שלכם: בחדר המלון, הצימר או דירת ה-Airbnb שבה אתם לנים. אבל בזמן האחרון, מופיעים לא מעט סרטונים ברשתות החברתיות שבהם מטיילים מבוהלים חושפים בפני עוקביהם מצלמות נסתרות שהוטמנו בחדרם. רק בחודש שעבר דיווחנו כאן על שתי חברות שגילו מצלמה נסתרת בדירת ה-Airbnb שבה הן לנו.

אז נכון, יש גם לא מעט שיטות לגלות מצלמה נסתרת בחדר המלון שלכם, אבל לא תמיד הן מדויקות ולא תמיד יש לכם את הזמן ואת האנרגיה לעשות זאת. במדור ההמלצות שלו, מדווח אתר התיירות Travel and Leisure על מתקן מומלץ, שאינו תופס מקום רב במזוודה. מדובר בגלאי המצלמות הנסתרות של חברת Btfdreem, שאמור לספק לכם תחושת ביטחון. ניתן להשיג אותו באמזון למשל, במחיר של כ-50 דולר. עם זאת, כרגע הפריט אזל מהמלאי (כנראה עקב הפרסום).

המכשיר משלב מספר טכנולוגיות ואפשרויות, בהן איתור גלי רדיו, שדות מגנטיים וזיהוי קרני אינפרה אדום. למתקן הקומפקטי יש חיי סוללה ארוכים והוא גם מאפשר לזהות מכשירי מעקב מבוססי GPS, האזנות סתר ועוד. ישנם גם מכשירים דומים, זולים ופשוטים יותר.

גלאי מצלמה נסתרת. אמזון, צילום מסך
מאפשר לזהות מכשירי מעקב, האזנות סתר ועוד. גלאי מצלמה נסתרת של Btfdreem/צילום מסך, אמזון

רק תסגרו לכבות את הנייד שלכם

עם זאת, חשוב לדעת כי בעת שאתם סורקים את חדר האירוח שאליו הגעתם, יש לכבות את המכשירים הניידים שלכם (טלפון סלולרי, טאבלט, לפטופ וכו') מאחר שהם עלולים לשבש את הקריאות של הגלאי.
קריאה של ביקורות של מי שרכשו את הגלאי מעלה מספר תובנות באשר ליתרונות שלו. כך למשל, נכתב "המכשיר שימושי במיוחד עבור נשים השוהות לעתים קרובות בבתי מלון. הוא מספק שקט נפשי". רוכש אחר שהגיב סיפר כי הגלאי מסוגל לפעול זמן רב בין הטענה להטענה והוא קל ופשוט לשימוש.

כך או אחרת, המכשיר זכה לאלפי דירוגים של חמישה כוכבים באתר. ואם אתם בעניין של מתקני בטיחות נוספים המיועדים למטיילים בחו"ל, כדאי להכיר מוצרים נוספים שניתן למצוא באמזון: מנעול חכם לדלת המלון, מעצורי דלת עם אזעקה, מחזיק מפתחות שהוא גם מתקן אזעקה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully