וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיוט בחדר השינה: שתי החברות מצאו "מצלמה" בדירת Airbnb

שתי צעירות אמריקניות נחרדו למצוא בדירת Airbnb במיאמי מה שנראה כמו מצלמה נסתרת בחדר השינה. הן העלו סרטון לטיקטוק שבו גם נראים שוטרים שהוזעקו למקום. "אנחנו חיים בעולם חולני", אמרה אחת מהן. אבל לא כולם בטוחים שהן צודקות

2 חברות מצאו מצלמה בדירת Airbnb/צילום: טיקטוק

קטלין בוס, צעירה כבת 22, נחרדה לגלות כי בחדר השינה של דירת ה- Airbnb ששכרה בפלורידה הוטמנה "מצלמה" נסתרת, לטענתה. היא העלתה לטיקטוק את הסרטון שבו היא מספרת על המקרה, ועד כה הוא גרף יותר מ-12 מיליון צפיות. "ניסיתי להישאר רגועה ולא לאבד את העשתונות, אבל פחדתי", סיפרה קטלין, ששהתה בדירה במיאמי עם חברתה רייצ'ל הורמן, אף היא בת 22. בתגובה לתקרית, נמסר מ- Airbnb כי "אנו אוסרים עם הימצאות מצלמות נסתרות ותומכים באורחות שלנו בזמן שאנו חוקרים את המקרה הזה".

עוד בנושא:
אתם חייבים להכיר: הטריק המדהים לגילוי מצלמה נסתרת במלון עם הסלולר
טיסה חולנית: הטייסים הטמינו מצלמה נסתרת בשירותי המטוס
הפרטים הקטנים: כך תגלו אם מצלמים אתכם בדירת ה-Airbnb

2 חברות מצאו מצלמה בדירת Airbnb. טוויטר, צילום מסך
"ניסיתי להישאר רגועה ולא לאבד את העשתונות". בוס וה"מצלמה" בדירת ה-Airbnb/צילום מסך, טוויטר

הוזעקה באמצע הדייט

הניו יורק פוסט מדווח כי שני הצעירות שהו במיאמי כדי לחפש בעיר דירות להשכרה, מאחר שהן מתכננות לעבור אליה. "יצאתי לדייט בזמן שרייצ'ל נשארה בדירה ה- Airbnb", נזכרת קטלין. "היא החליפה בגדים מול המראה, הביטה למעלה וראתה את זה [המצלמה] בתוך בית המנורה. היא נבהלה מאוד והתקרה לכל מי שהיא מכירה. כשהיא התקשרה אלי, חשבתי שהיא עושה יותר מדי דרמה".

רק לאחר שחברתה המשיכה ללחוץ עליה, חזרה קטלין לדירה כדי להרגיע אותה ולהוכיח לה שלא מדובר באמת במצלמה, אבל כאשר הגיעה - הזדעזעה לגלות שהחברה אכן צדקה. "המצלמה הופנתה ישירות לכיוון המראה, כלומר אפשר היה לראות כל דבר וכל מה שעשינו".

בסרטון ניתן לשמוע את רייצ'ל מחייגת למשטרה ואומרת "היי, אנחנו חושבות שיש ב-Airbnb שלנו מצלמות נסתרות ואני מרגישה שצופים בי. אני פשוט לא מרגיש בטוחה". בסיום הסרטון נראים השוטרים מגיעים את הדירה ובודקים את בית המנורה שבו נמצאת כביכול המצלמה הנסתרת. "נראה היה שהשוטר התעצבן וחשב לעצמו שהנה הוא נתקל בכמה בלונדיניות צעירות מטומטמות שהן אובר-דרמטיות, אבל שוטר אחר היה אדיב מאוד ואמר שיש סיכוי מאוד גבוה שמדובר במצלמה. אחרי שהסברנו מדוע התקשרנו אליהם, הם היו מאוד מועילים ואדיבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
2 חברות מצאו מצלמה בדירת Airbnb. טוויטר, צילום מסך
"זה פשוט שקע עם חוטים", כתב אחד המגיבים. ה"מצלמה" בדירה/צילום מסך, טוויטר

"אני חשמלאי. זו לא מצלמה"

נכון לעכשיו, עדיין לא התברר האם אכן מדובר במצלמה, אבל עד כה גרף הסרטון אינספור תגובות. "הו אלוהים, עדכני אותנו בבקשה! אפשר לראות בבירור את העדשה", כתב אחד המגיבים, ואחר הוסיף: "זו בהחלט מצלמה". "אני פשוט עוזב את דירת ה- Airbnb שלי בפלורידה" ציינה אחרת.

עם זאת, היו כמה מגיבים שהיו יותר ספקניים. "זה פשוט שקע עם חוטים", כתב אחד ואחר הוסיף: "אני חשמלאי. זו לא היתה מצלמה. רק בית מנורה ריק". והיו מי שכעסו על השתיים שהזעיקו את המשטרה בגלל מקרה כזה.

על פי אתר החברה, "Airbnb אינה מתירה מכשירי הקלטה מוסתרים בכוונה (כגון מצלמות אבטחה נסתרות)". החברה גם אוסרת במפורש על התקנת "מצלמות אבטחה או מכשירי הקלטה שנמצאים או צופים בחללים פרטיים כמו חדרי שינה, חדרי אמבטיה או מתחמי שינה". כעת המקרה נחקר בחברה. השתיים קיבלו החזר כספי על הסכום שילמו עבור השימוש בדירה והועברו לדירה אחרת למשך שבוע".

כך או אחרת, קטלין עדיין בטוחה שמדובר היה במצלמה. "במבט לאחור, אני חושבת שזה היה טראומטי מאוד. אנחנו חיים בעולם חולני ואני בכלל לא מופתעת", היא אומרת. "אני מעדיפה להישאר במלון עם אבטחה. גם קנתה גלאי מצלמות ואני מביאה אותו איתי לכל מקום שאליו אני מגיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully