וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל שדה חמניות מבקש ממבקרים להפסיק להתפשט בשדות שלו

29.8.2023 / 0:08

בעל החווה נלחם בתופעה המתפשטת, תרתי משמע, של אנשים שמגיעים לשדות החמניות שלו כדי להצטלם בעירום על רקע הפרחים הצהובים לטובת תמונות אמנותיות שיפרסמו באינסטגרם: "תתחשבו באנשים סביבכם"

"תפסיקו להצטלם בעירום בשדה החמניות שלי"/Facebook - Stoke Fruit Farm Shop

בעל חוות Stoke Fruit מנסה להתמודד עם התופעה המטרידה של מבקרים שמגיעים לשדות החמניות שלו רק כדי להצטלם בעירום על רקע הפרחים לטובת תמונות אמנותיות שיוכלו לשתף ברשתות החברתיות. לדבריו חלה עלייה במספר התיירים שמנצלים את השדות שלו לצילומים נועזים, "בזמן שמשפחות עם ילדים מסתובבים שם".

סם ווילסון, בעל החווה שנמצאת באי היילינג שליד פורטסמות', אנגליה, פנה למבקרים בעמוד בפייסבוק של החווה כדי לפרוק את תסכולו על הנשים והגברים שמתפשטים בשדות החמניות שלו באופן קבוע. ברשת תמצאו תמונות רבות של נשים חשופות חזה מצטלמות על רקע החמניות (לא רק בשדה שלו כמובן) כשרק הפרחים מסתירים את החזה שלהן. בשדות שלו, אומר בעל החווה, מבקרים גם ילדים - בעיקר בחופשות הקיץ, אז המקום מהווה אטרקציה לבילוי משפחתי - וזה לא ראוי בעיניו להצטלם ככה בסביבת ילדים.

מצטלמים בעירום חלקי בשדות חמניות. ShutterStock
תיירות מצטלמות בעירום על רקע החמניות/ShutterStock
מצטלמים בעירום חלקי בשדות חמניות. ShutterStock
משפחות עם ילדים מגיעים לשם בימי הקיץ/ShutterStock
מצטלמים בעירום חלקי בשדות חמניות. ShutterStock
"כל מה שאני מבקש זה שיתחשבו באנשים סביבם"/ShutterStock
אסור להצטלם בעירום בשדות החמניות. Sam’s Sunflowers, צילום מסך
אסור להצטלם בעירום בשדות החמניות/צילום מסך, Sam’s Sunflowers

ווילסון אמר לניו יורק טיימס: "היו לנו כמה מקרים של עירום ואנחנו רוצים להזכיר לאנשים שאנחנו אטרקציה לכל המשפחה. אנחנו מיועדים לכולם, מתינוקות ועד גיל 100. אנחנו אטרקציה משפחתית וזה האתוס שלנו".

הוא הוסיף: "אנחנו רוצים שאנשים יבואו לכאן וייהנו מלקטוף פרחים, ייהנו כמשפחה, יצטלמו וייהנו מדברים. אני מבין שיש כמה אנשים שרוצים לצלם תמונות נועזות לפרופילי האינסטגרם שלהם וכו', וכל מה שאני מבקש זה שיתחשבו באנשים סביבם. כשאתם מצלמים את התמונות שלכם בשדות החמניות, תחשבו איך זה יכול להשפיע עליהם. זה כל מה שאנחנו מבקשים".


עוד בנושא:
גורשה מהבריכה בגלל בגד ים קטן מדי וחזה גדול מדי

לאיטלקים "נמאס מתיירות שמסתובבות בעיר בביקיני" וזה יעלה לכם הרבה כסף

הנה הבקשה שלו:

מצטלמים בעירום חלקי בשדות חמניות. ShutterStock
ויש גם גברים שמנצלים את הנוף הצהוב/ShutterStock
מצטלמים בעירום חלקי בשדות חמניות. ShutterStock
התופעה בהחלט מתפשטת/ShutterStock
"תפסיקו להצטלם בעירום בשדה החמניות שלי". ShutterStock
מקובל או מוגזם?/ShutterStock

בקשתו מגיעה לאחר פוסט דומה ששותף לפני כשנה מבעל שדה חמניות אחר שטען כי אישה שאינו מכיר השאירה את החזייה שלה בשדות שלו - והציע למבקרת לבוא לאסוף את החזייה שלה לפני שייאלץ "להשליך אותה לפח" עם בוא הקטיף.

זו לא הפעם הראושנה כמובן שחמניות משמשות כהשראה ורקע לתמונות עירום. בשנת 2003 שיחקה הלן מירן בסרט הבריטי "נערות לוח השנה", המבוסס על סיפור אמיתי של קבוצת נשים בגיל העמידה שמצטלמות בעירום ללוח שנה כדי לגייס כסף לחקר סרטן הדם. החמניות בולטות מאוד בתמונות שם.

"אני חושבת שזה מאוד מצחיק", אמרה פטרישיה סטיוארט, בת ה-74, אחת מנערות לוח השנה המקוריות, שזה היה הרעיון שלה ליצור את לוח השנה. הן גייסו כ-7 מיליון דולר עבור Blood Cancer U.K בשני העשורים האחרונים, לפי אתר האינטרנט של הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully