וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאיטלקים "נמאס מתיירות שמסתובבות בעיר בביקיני" וזה יעלה לכם הרבה כסף

10.7.2023 / 0:10

משפיענית רשת הזכירה לעוקבים שלה מה יעלה בגורלם של אלו שיעזו להסתובב בבגדי ים חשופים ברחובות איטליה: "אני לא יודעת למה דווקא האיטלקים אבל הם לא רוצים שתיירות יסתובבו בביקיני שלהן ברחבי הערים הקטנות ליד החופים"

זה מה שאיטליקם מחשיבים לבוש לא צנוע/@theycallme.marti/

על אף שלחלקכם זה יראה לגמרי טבעי להסתובב בבגדי ים חשופים בעת ביקור באזורי החוף המפנקים באיטליה, הנה תזכורת לאלו שמתכננים לעשות זאאת - המקומיים לא רק שלא מרגישים בנוח עם תיירים שמסתובבים בבגדים חשופים, אלא שהאקט עצמו יכול גם לגרור קנס גבוה.

תשומת לב מחודשת הועלתה לקוד הלבוש הקפדני על ידי תושבת מלבורן, מרטי, שהזהירה את האוסטרלים בסרטון טיקטוק. "אני לא יודעת למה דווקא האיטלקים, אבל הם לא רוצים שתיירות יסתובבו בביקיני שלהן ברחבי הערים הקטנות ליד החופים", אמרה מרטי לצופים בסרטון. היא הוסיפה כי המשטרה המקומית "יכולה בקלות לקנוס אתכן ב-500 אירו (545 דולר - מעל 2,000 שקלים).

היא הוסיפה: "אם אתם מתכננים ללכת לים, תביאו איתכם חולצת טריקו נוספת כדי שתוכלו להתכסות - והנשים והגברים האיטלקים המבוגרים ישמחו. אם אתם מבקרים בכנסייה או כל דבר היסטורי מבחינה דתית... רוב הסיכויים שבכמה מקומות יגידו לכם להתכסות לפני שאתם נכנסים פנימה".

קבלו תזכורת:

@theycallme.marti Italians call this "public indecency". Bikinis (or not wearing a tshirt for men) outside of the beaches arent allowed in so many Italian cities, so be extra careful this Euro Summer ??? #eurosummer2023 #eurosummerhacks #italypsa #italians ♬ original sound - Marti ?

ראש עיריית סורנטו, מאסימו קופולה, אסר בשנה שעברה להסתובב בבגדי ים בעיר, מעשה אותו תיאר כ"התנהגות חסרת כבוד". חשיפת יתר של בשר אנושי פגעה בתדמית העיר, הוא טען, כאשר "העבירה" נושאת כעת קנס של עד 500 אירו (545 דולר).

"המשך התנהגות זאת, כמו גם גרימת אי נוחות לאוכלוסיית התושבים והמבקרים, עלול להוביל לשיפוט שלילי על איכות החיים בעירנו, עם השלכות על תדמיתה ועל ענף התיירות שלה", הוסיף מר קופולה.

סורנטו היא לא אזור התיירות היחיד האוכף איסור על ביקיני, כאשר גם ראש עיריית פראיה א מארה, שבדרום איטליה, הרחיב את האיסור כך שיכלול אפילו הליכה יחפה בעיר.

שמלות חשופות זוכות לגינוי נרחב גם ברפאלו, בצפון איטליה, עד כדי כך ששלטי רחוב מציגים את החוק כתזכורת למבקרים.

עוד בנושא:
המשטרה עצרה תיירת - בגלל שלבשה ביקיני קטן מדי

ב"אי האלים" הכריזו מלחמת חורמה נגד הביקיני

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
בגדי ים. ShutterStock
חל איסור להסתובב בביקיני ברחובות סורנטו - והיא לא העיר היחידה/ShutterStock

ולא רק באיטליה

אלו שמתהדרות בביקיני שלהן בברצלונה, ספרד, עלולות גם להיענש אם ייתפסו לא לבושות מספיק במרכז העיר. מבקרים עלולים להיקנס בסכום של עד 297 דולר שם - וקרוב ל-600 דולר אם יימצא שהם מפרים את הכללים במיורקה. הביקיני מותר בברצלונה ובמיורקה - אולם רק בחופים ובבריכות.

ליפארי, הגדול באיים האיאוליים של סיציליה, הציג חוק דומה כבר ב-2013 לאחר שהתושבים עוררו מהומה בגלל תיירים שלובשים בגדי ים קטנטנים במרכז העיר.

טרופאה, אחד מאתרי הנופש הפופולריים ביותר על חוף הים של קלבריה, הלך בעקבותיו ביולי 2019, כאשר ראש העיר ג'ובאני מאקרי אסר על תושבים ומבקרים ללבוש בגדי ים הרחק מהחופים המקומיים, כמו גם לטייל בעיר יחפים.

בנוסף לכך, ונציה ידועה מזה זמן רב כמי שאוכפת מערך של חוקים מיוחדים. מלבד האיסור הוונציאני על לבישת בגדי ים, נאסר על מבקרי "העיר הצפה" לאכול או לשתות בישיבה על הקרקע, לרחוץ במימי הלגונה, לרכוב על אופניים ואפילו להאכיל את הציפורים המקומיות, כאשר העבירה האחרונה מובילה לקנס של עד 545 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully