וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורשה מהבריכה בגלל בגד ים קטן מדי וחזה גדול מדי

17.8.2023 / 0:07

אשה בת 43 טוענת כי התבקשה לעזוב בריכה ציבורית בגלל שהצוות במקום קבע שבגד הים שלה חושפני מדי. "לא היה לי אומץ ללבוש ביקיני עד לא מזמן. לא אשמתי שאני נראית בו טוב"

"יש לי חזה גדול - וניסיתי כל מיני חזיות ביקיני"/@monikkamancini

האם חזה גדול ובגד ים קטן מדי הם סיבה להדרת נשים מבריכות ציבוריות? זה מה שקרה למדלן שפר בת ה-43 ממיסורי שבארצות הברית, או כך לפחות היא טוענת. על פי הדיווח בדיילי מייל, היא התבקשה לעזוב את הבריכה בגלל שהצוות במקום קבע שבגד הים שלה חושפני מדי וכי עלי להתכסות או לעזוב את המקום. התקרית התרחשה ב-2013 אך הפכה לאחרונה שוב לויראלית לאחר שהסרטון עם הסיפור פורסם בטיקטוק ובו היא מאשימה את הנהלת פארק המים ב"אפליית נשים בוגרות בעלות גזרה מלאה".

שפר טוענת כי הגיעה לפארק המים יחד עם ארבעה מבני משפחתה ולאחר שנכנסה למים עם אחייניה, ניגשו אליה שתי תיכוניסטיות שעובדות בפארק ודרשו שתלבש מכנסיים קצרים, כיוון שבגד הים שלה קטן מדי. לדבריה היא דרשה לדבר עם המנהל וזה הסביר לה שבגד הים שלה קטן מדי והורה לה להתכסות לגמרי, כולל החלק העליון בשל החזה הגדול שלה, או לעזוב את המקום.

"הרגשתי שסימנו אותי", היא אמרה לתקשורת המקומית, "זה היה אפלייה על רקע גיל ומבנה גוף. הסתכלתי מסביב וראיתי הרבה בחורות צעירות, בערך חצי מגילי, לובשות את אותו גודל של בגד ים ואף אחד לא מעיר להן להתלבש או לעזוב". שפר דרשה לקרוא למשטרה ולדבריה כשזו הגיעה ליוו אותה השוטרים החוצה, למרות שצידדו בה. בפוסט שכתבה בפייסבוק אמרה שפר כי "השוטרים אמרו לי כי הם אינם מסכימים עם ההנהלה אבל הם חייבים לעשות את העבודה שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מדלן שפר שנזרקה מהבריכה בגלל חזה גדול מדי. מתוך יוטיוב, צילום מסך
מאשימה את הנהלת פארק המים ב"אפליית נשים בוגרות בעלות גזרה מלאה"./צילום מסך, מתוך יוטיוב
מדלן שפר שנזרקה מהבריכה בגלל חזה גדול מדי. מתוך יוטיוב, צילום מסך
"הסתכלתי מסביב וראיתי הרבה בחורות צעירות, בערך חצי מגילי, לובשות את אותו גודל של בגד ים"/צילום מסך, מתוך יוטיוב

שפר, שזמן קצר קודם לכן השילה כ-45 קילוגרמים ממשקלה ורק החלה ללבוש ביקיני, הגישה תלונה במשטרה נגד הנהלת פארק המים. היא הוסיפה וכתבה כי "לא לבשתי חוטיני, אלא ביקיני רגיל, כמו כל הבחורות שהיו במקום. אני אישה בת 43 שלא היה לה את האומץ או הגוף ללבוש בגד ים כזה עד לא מזמן. לא אסכים שייפלו אותי רק כי אני נראית בו טוב".

לעומתה, גורמים בעירייה המקומית מסרו כי "הנהלת הבריכה קיבלה את ההחלטה ואנחנו סומכים על השיפוט שלהם".

ו...היא הפכה לדוגמנית עירום ב-onlyfans

לא דווח מה עלה בגורל התלונה שלה, אבל בעשור שחלף מאז היא הספיקה לקבל כל כך הרבה ביטחון בגוף שלה עד שהיא פתחה חשבון ב-onlyfans בו היא מפרסמת תמונות עירום.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully