וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: נמר תקף חבורת בבונים וכמעט הפך לארוחה שלהם

18.9.2023 / 0:11

בתיעוד נדיר שהגיע מספארי בדרום אפריקה, אפשר לראות כיצד נמר אורב לבבון ומקווה לזכות בארוחה קלה. אלא שלצערו היה שם גדוד בבונים שהגיב במהירות וכמעט גרם למותו של הנמר. צפו בטבע האכזרי

נמר תקף חבורת בבונים וכמעט הפך לארוחה שלהם/@Latestsightings

נמר בוגר מסוגל לטרוף די בקלות קופיף קטן, אולי אפילו קוף בבון גדול. אבל האם הוא מסוגל להתמודד מול חבורה של 50 בבונים עצבניים? כנראה שלא. זו לפחות המסקנה מהסרטון המדהים שתועד על ידי חובב טבע בו נראה כיצד נמר מנסה לתפוס "ארוחה קלה" ותוקף בבון, אלא שחבריו בתגובה מסתערים עליו וכמעט הורגים אותו.

הרגעים האלה תועדו בלא פחות משלושה סרטונים מזוויות שונות וצבר מיליוני צפיות צפיות בערוץ היוטיוב של @Latestsightings, שמאגד תיעודים מרחבי אפריקה הפראית.

ריקי דה פונסקה, מי שפרסם את התיעוד הראשון מהספארי שבפארק הלאומי קרוגר בדרום אפריקה, שיתף: "מיד הבנתי שאני עד למשהו יוצא דופן". ריקי היה חלק מחבורה של מבקרים שהיו במתחם הפיקניק של הספארי, שם יש אפשרות לעצור עם הרכב ולאכול. "עצרנו בצד והופתענו לראות נמר מתגנב בצד הדרך", סיפר ריקי, "שיפרתי מיקום לזווית טובה יותר ואז הבחנתי בחבורת הבבונים שנמצאת בהמשך הדרך. זה נהיה מרתק". ריקי לא האמין שהנמר יעז לתקוף את הבבונים בשל מספרם הרב, אבל הוא התבדה.

צפו בתיעוד

"ברגע שהנמר התקרב לבבונים, היתה ציפייה באוויר ודריכות שמשהו יקרה", הוא הוסיף, "לפתע הנמר החל במתקפה בניסיון לתפוס את אחד הבבונים". אלא שכפי שאתם יכולים לראות, המתקפה הזו נכשלה בגדול כשהבבונים התאספו סביב הנמר והחלו לחבוט בו עד שזה החל לברוח לעבר השיחים

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

תיעוד מזווית נוספת

ואפילו עוד אחת

"המתקפה של הבבונים נוהלה על ידי מישהו שנראה כמו הזכר האלפא", הוסיף מרב מרסינליגיל, עד נוסף שתיעד את הסרטון השני. "הוא קפץ על הנמר כמו שעושים בראגבי. נשך, היכה וצרח כאילו אין מחר".

לא ברור מה מצבו של הנמר כעת, אבל פונסקה טוען שהוא נראה סובל מכמה חבלות וחתכים. אלא שמה שיותר נפגע מהגוף שלו היה "האגו שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully