וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעה לבושה ככה לטיסה ונשארה בחוץ: "הפעם הגזמת"

עודכן לאחרונה: 20.8.2023 / 0:15

הדוגמנית קיין-צ'אן הגיעה מאוחר לטיסה שלה ולא עברה את האבטחה מאחר שלא הייתה לבושה בהתאם. הפעם ברשת לא לקחו את הצד שלה

הגיעה לבושה ככה לטיסה ונותרה מחוץ למטוס/www.instagram.com/kinechan2.0

סיפורי "לא העלו אותי לטיסה בגלל הלבוש שלי" לא חסרים לנו, אך בניגוד לרבים מהם שזוכים לתמיכת הציבור, במקרה הזה הציבור דווקא תמך בעמדת צוות הדיילים ואנשי האבטחה שסירבו לאפשר לנוסעת לעלות לטיסה.

הדוגמנית קיין-צ'אן איחרה לטיסה שלה וטענה שלא היה לה מספיק זמן ללבוש מכנסיים וחולצה. באבטחה של שדה התעופה ביקשו ממנה לחזור הביתה ולהחליף בגדים מאחר שהלבוש שלה "בלתי הולם".

קיין-צ'אן בת ה-21 היא משפיענית ויוצרת תוכן שהתכוננה לעלות על טיסה שיוצאת מנמל התעופה נאבגנטס שבבלנאריו קמבוריו, ברזיל. היא הגיעה בקוספליי של רבקה מסדרת האנימה Cyberpunk: Edgerunners, כשהבעיה לא הייתה הלבוש הצבעוני - אלא חוסר הלבוש.

לבוש הסייברפאנק שלה כלל רק ביקיני שחור קטנטן, פאת אנימה כחולה וזוג סנדלים שחורים. כשהדוגמנית ניגשה לאבטחה, הם אמרו לה במיידי "לחזור הביתה ולהחליף", לדבריה.

ככה היא הגיעה לשדה התעופה:

קיין-צ'אן מזועזעת ומבולבלת פנתה ל-620 אלף העוקבים שלה באינסטגרם כדי להתלונן על החוויה הלא נעימה שעברה בשדה התעופה. "ניסיתי לעלות על מטוס בשדה התעופה של נאבגנטס, לבושה בקוספליי של רבקה לאירוע", היא אמרה, "כבר ידעתי שאני עשויה לאחר, אז הייתי לבושה כדי לא לבזבז זמן וללכת לחדר שלי". היא הוסיפה: "הם אמרו לי ללכת הביתה ולהחליף בגדים כי מה שלבשתי לא הולם. הסברתי שאני הולכת לאירוע".

עוד בנושא:
לאיטלקים "נמאס מתיירות שמסתובבות בעיר בביקיני" וזה יעלה לכם הרבה כסף

דוגמנית OnlyFans עוכבה במכס 30 שעות: "חשבו שאני נערת ליווי"

היא ציפתה לשפע של תמיכה מהמעריצים שלה, אך הפעם הם חשבו שהיא הלכה רחוק מדי. "קיני, אני אוהבת אותך אבל שאלוהים יעזור לך... יכולת ללבוש מעל לבוש נשלף קל, כמו שמלה נפתחת או אפילו חולצה מכופתרת", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני לובשת עם התחפושת שלי ומעל חלוק או סרבל! זה כל מה שאת צריכה".

מסכימים שהיא הגזימה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully