וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית OnlyFans עוכבה במכס 30 שעות: "חשבו שאני נערת ליווי"

30.4.2023 / 0:06

המשפיענית מיקלה טסטה שנעצרה בעבר בידי המכס בארה"ב בגלל שלדבריה טענו שהיא נראתה כמו נערת ליווי, נעצרה שוב והוחזרה לאוסטרליה: "חלק מהבנות שנעצרו יחד איתי עדיין תקועות שם"

מיקלחה טסטה מספרת איך עוכבה בשדה התעופה/@mikaelatesta

מיקלה טסטה, משפיענית רשת אוסטרלית ודוגמנית עירום ב-OnlyFans, טוענת שנעצרה בידי המכס האמריקאי וגורשה לאחר עיכוב של 30 שעות בתא החקירה. בתקרית לא נעימה שאירעה מוקדם יותר החודש, היא סיפרה שעם הגעתה ללוס אנג'לס נעצרה בידי המכס לאור מה שהם טענו "תקלה הנוגעת לדרכון" שלה.

הדוגמנית המצליחה בת ה-23 טוענת שבמהלך השהות שלה במקום, לא הייתה לה גישה לטלפון הנייד וכי פגשה נשים נוספות שנותרו במעצר מספר ימים, כשהן מנותקות לחלוטין ממה שקורה בחוץ. לאחר כמעט יומיים במעצר, היא גורשה בחזרה לסידני, אוסטרליה, והוויזה שלה בוטלה.

מיקלה שיתפה את סיפורה המפתיע במספר סרטוני טיקטוק. "הרגע ננעלתי בחדר משמר הגבול של ארצות הברית במשך יותר מ-30 שעות ללא טלפון והוויזה שלי נשללה", היא אמרה לכמעט מיליון עוקבים שלה, "הם הרגע גירשו אותי בחזרה לאוסטרליה ואני לא יכולה להיכנס לארה"ב".

צפו בה מספרת מה בדיוק קרה לה שם:

"טסתי 20 שעות מפרת' ללוס אנג'לס וברגע שהגעתי לשם נעצרתי", אמרה, "כשנתתי להם את הדרכון שלי, הם טענו שיש משהו מוזר בדרכון שלי. סימנו אותי או משהו, כי לקחו אותי ישר הצידה".

בזמן שהייתה במעצר, מיקלה סיפרה שנשאלה הרבה שאלות, כמו מה היא עושה למחייתה, על הפעילות שלה ברשתות החברתיות וחברותיה בלוס אנג'לס. בזמן שנחקרה, סוכנים עברו על התוכן בטלפון הנייד שלה.

המשפיענית מאוסטרליה שיתפה תמונה של סידני שצילמה דרך חלון המטוס שלה וחשפה שהיא "כל כך אסירת תודה לחזור הביתה למדינה בטוחה".

"חלק מהבנות שנעצרו יחד איתי לא חזרו", היא אמרה, "חלקן היו שם יותר משלושה ימים בלי שום קשר עם העולם החיצון".

והסיפור ממשיך:

למרות שזו הייתה הפעם הראשונה שמיקלה גורשה, זה לא היה המפגש הראשון שלה עם סוכני המכס האמריקאיים. הייתה לה חוויה דומה ב-LAX באוקטובר אשתקד. היא סיפרה שבילתה אז 5 שעות במעצר בזמן שניסתה להיכנס לארה"ב, משום שהיא "יפה" וכי חשבו שהיא "נערת ליווי", לדבריה.

היא שיתפה את החוויה הקשה שלה לאחר שקיבלה הודעה מאחת מהעוקבות שלה שאמרה שקרה לה אותו הדבר. "הם לא נתנו לי להיכנס לארץ כי חשבו שאני נערת ליווי", כתבה העוקבת, מה שגרם לטסטה לחלוק את החוויה המפחידה שלה: "זה למעשה כל כך מפחיד ועצוב, שגם הם מתייחסים אליך כמו אחת כזו", היא אמרה, "אני מרגישה שהם חושבים את זה על כל בחורה יפה. פגשתי כל כך הרבה נשים במעצר אתמול בלילה. אסור לך לגעת בטלפון שלך ואת מחוייבת לצפות בפרסומות טראש אמריקאיות במשך 5 שעות".

עוד על מיקלה

העלתה "סלפי נקמה" בעירום מלא ושברה את הרשת

לכתבה המלאה

האם יצירת תוכן נועז ב-OnlyFans היא שמכניסה אותך ישירות לרשימה השחורה של סוכנות המכס האמריקאי? מיקלה, שסירבה למסור את תגובתה בנושא, עלתה לכותרות מוקדם יותר השנה כשהעלתה לרשת תמונת עירום חושפנית במיוחד שלה, ככל הנראה במטרה לנקום באקס. אולי גם זה הוסיף שמן למדורה שבערה שם במכס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully