וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאדאם מווייטנאם: דיילת הקימה רשת זנות וסרסרה בדיילות

עודכן לאחרונה: 13.8.2023 / 8:39

וו ת'י מי האן בת ה-26 סרסרה בכ-30 נשים, רובן דיילות, שגבו עד 3,000 דולר ללילה מלקוחות אמידים מרחבי העולם. היא עבדה בווייטנאם איירליינס, אבל עזבה את עבודתה כדי להתמקד בעיסוקה החדש ובמקביל נהגה לקבל גם לקוחות בעצמה

דיילות בביקיני בחברת וייטג'ט/Vietjet

המשטרה בווייטנאם עצרה בשבוע שעבר נשים שעסקו בזנות, שאותן הפעילה לא אחרת מאשר דיילת אוויר בת 26. במעצר, שבוצע במלון יוקרתי מאחד מהרובעים הנחשבים בעיר הו צ'י מין סיטי, נתפסו שלוש דיילות אוויר ודוגמנית, בעת ששהו במיטות עם לקוחותיהן. הדיילת שעמדה בראש הארגון בווייטנאם גבתה מהלקוחות סכומים של עד 3,000 דולר (כ-11,200 שקלים) ללילה. היא הפעילה כ-30 נשים בסך הכל, כאשר חלק גדול מהן דיילות פעילות.

עוד על דיילות בוואלה! תיירות:
דיילות התפשטו בקוקפיט, הטייסים שיתפו פעולה
דיילת פוטרה עקב צילומים נועזים שלה במגזין
צילומים נועזים של דיילות בביקיני דלפו לרשת

דיילת מוויטנאם איירליינס סרסרה בדיילות לזנות. Nguoinoitieng, צילום מסך
וו ת'י מי האן. שלחה לגברים תצלומי נשים במדי חברות התעופה שבהן הן עובדות/צילום מסך, Nguoinoitieng

הפיתוי: תצלומים במדי חברות התעופה

על פי החשד, הדיילת שעמדה בראש הארגון היא וו ת'י מי האן. כחלק ממלאכת השידול, היא נהגה לשלוח לגברים אמידים תצלומים של הנשים במדי חברות התעופה שבהן הן עובדות. זאת ככל הנראה כדי לפתות אותם לקיים יחסי מין עם דיילות. הדיילי מייל מדווח, כי עד לפני מספר חודשים עבדה וו ת'י מי האן בחברת התעופה הלאומית וייטנאם איירליינס (Vietnam Airlines). היא עזבה את עבודתה כדי להתמקד בעיסוקה החדש, כאשר במקביל היא נהגה לקבל גם לקוחות בעצמה. נכון לעכשיו היא נמצאת במעצר ותואשם בעיסוק בזנות ובשידול לזנות.

על פי גורמים במשטרה, התעריף ההתחלתי של כל אחת מהן היה 1,000 דולר, והוא טיפס כאמור עד 3,000 דולר. במקרים מסוימים, גברים הזמינו שתיים ואפילו שלוש דיילות בו-זמנית לבילוי לילי. הנשים, בשנות ה-20 לחייהן, הודו בעבירות. עוד נמסר כי וו ת'י מי האן ניצלה את קשריה בעולם התעופה בכדי לגייס דיילות מחברות אחרות, כמו גם דוגמניות.

עוד בוואלה!

השלמת הכנסה: דיילת הרוויחה מיליון דולר מסקס במטוס

לכתבה המלאה
דיילת מוויטנאם איירליינס סרסרה בדיילות לזנות. משטרת וייטנאם, צילום מסך
וו ת'י מי האן בחקירת משטרה/צילום מסך, משטרת וייטנאם

יעדים יוקרתיים ויאכטות מפוארות

על פי החשד, היא גבתה עמלה של כ-10% מכל אחת מהבנות. בסך הכל, בתוך חודשים ספורים היא הרוויחה 42,000 דולר. וו ת'י מי האן אף פרסמה ברחבי הרשתות החברתיות תצלומים שלה מיעדי יוקרתיים בעולם ומבילויים על יאכטות מפוארות. מעריכים כי היה זה חלק מתחבולה למשוך אליה נשים אחרות, שאורח חיים זה קוסם להן.

עוד נמסר כי וו ת'י מי האן בחרה את ה"בנות" בקפידה - היה עליהן לעבור ראיונות מפרכים ובחינה מדוקדקת של מראן, כדי שיתאימו לדרישותיהם של לקוחות עשירים מרחבי העולם שהיו מוכנים לשלם את הסכומים הגבוהים הללו כדי לקיים יחסי מין עם דיילת.

כעת מנסים במשטרה הווייטנאמית לאתר את שאר הנשים שהועסקו על ידי וו ת'י מי האן.

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully