וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין גבול להזיה: עובדי חברת התעופה גנבו מריחואנה ממזוודות של נוסעים

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 7:47

מסתבר שמדובר היה בגניבות סדרתיות שבוצעו במשך שנים. וזה בהחלט לא הפעם הראשונה שעובדי חברות תעופה עוסקים בגניבת או הברחת סמים

מזוודות במסוע מטען בשדה תעופה בלוס אנג'לס/צילום: פליקס פראלס, טיקוטוק

ביום שישי האחרון האשים משרד המשפטים של ארצות הברית שני אנשי צוות של חברת התעופה יונייטד איירליינס בגניבת מריחואנה ממטענם של נוסעים. הגניבה בוצעה בשדה התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו. השניים שוחררו בערבות וכעת הם ממתינים לקביעת מועד לפתיחת משפטם.

מטוס דרימליינר 787 של יונייטד איירליינס. יח"צ יונייטד איירליינס,
שני אנשי צוות של חברת התעופה גנבו מריחואנה מנוסעים. יונייטד איירליינס/יח"צ יונייטד איירליינס

לפחות 2,000 דולר לג'וב

על פי כתב האישום, ג'ואל למונט דאן ואדריאן ווב, אף נעזרו באנשי צוות נוספים בשדה התעופה של סן פרנסיסקו כדי לגנוב את המריחואנה. על פי הדיווח, מודיע אנונימי הודיע לרשויות על התוכנית, שמסתבר כי היא התנהלה במשך שנים.

אותם עובדים שלקחו את המריחואנה מתיקי הנוסעים קיבלו תשלום של עד 2,000 דולר למשמרת, כאשר סכום זה טיפס והגיע ל-10,000 דולר בשבועות מסוימים. הקנאביס נלקח מהמטען והוכנס לשקיות אשפה בנפח של עשרות ליטרים ובהמשך הועברו לשינוע באמצעות רכביהם של העובדים. ביוני 2021, דאן ווב תועדו במצלמות האבטחה של שדה התעופה, כשהם סוחבים עמם שקיות אשפה שחורות גדולות. באוקטובר האחרון, שני השותפים נתפסו על ידי רשויות החוק בזמן אמת.

עוד בוואלה!

הרגיש בעננים: דייל הבריח סמים בעגלת המזון של המטוס

לכתבה המלאה
אילוסטרציה. ShutterStock
הקנאביס נלקח מהמטען והוכנס לשקיות אשפה בנפח של עשרות ליטרים/ShutterStock

סמים ב-112 שפופרות משחת שיניים

זהו אינו המקרה היחיד מסוגו: אתר התעופה Simple Flying מדווח כי בחודש מרץ, דיילות של חברת התעופה וייטנאם איירליינס (Vietnam Airlines) נעצרו בהו צ'י מין סיטי לאחר חזרתן מטיסה מפריז. פקידי המכס זיהו סמים בתיקיהן של ארבע דיילות במהלך בדיקה ביטחונית שגרתית. ארבע הדיילות נשאו בסך הכל 112 שפופרות של משחת שיניים ופריטים נוספים שבהם הוטמנו 18.5 ק"ג של אבקה לבנה. הדיילות הודו בפני השוטרים כי עבור הובלת ה"סחורה", הן קיבלו סכום של 424 דולר. אותה סחורה התבררה מאוחר יותר כמתאמפטמין (קריסטל מת'), קטמין וקוקאין. פקידי המכס קיוו לתפוס את האדם שאמור לקבל את החפצים שנשאו הדיילות, אך איש לא הגיע לקבלן.

ויש עוד: בנובמבר האחרון, שני דיילים של חברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס נעצרו בשדה התעופה הבינלאומי של מיאמי בגין הברחת סמים קשים. השניים, מרסלו צ'אבס ורונאלדו מלדונדו, חזרו מברזיל עם הסמים. אירוע זה עדיין מצוי בחקירה והשניים כמובן הושעו מעבודתם. כך או אחרת, בחקירתם סיפרו השניים כי בעת שהיו בברזיל, הם צרכו אמנם סמים, אך אין להם כל מושג כיצד אותם סמים הגיעו את התיקים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully