וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת אלרגית קנתה את כל הבוטנים במטוס ב-700 שקל

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 10:03

בריטית בת 27 נאלצה לשלם על כל הבוטנים בטיסה, מאחר שצוות האוויר סירב להיפטר מהם. זה עלה לה קרוב ל-150 ליש"ט (כ-708 שקלים) - פי שלושה ממחיר הכרטיס

חמש עובדות על אלרגיות/מערכת "אסור לפספס"

הנוסעת הזו זועמת על חברת התעופה - ולדבריה יש לה סיבה טובה לכך: ליה וויליאמס, בריטית בת 27 העובדת במשרד עיצוב, סובלת מאלרגיה חמורה לבוטנים מאז שהיא זוכרת את עצמה. למרות זאת, היא נאלצה לבזבז כספים רבים כדי לרכוש את כל הבוטנים שהיו במטוס, מאחר שהדיילים והדיילות סירבו להיפטר מהם בעצמן.

ליה וויליאמס קנתה את כל שקיות הבוטנים בטיסה עקב אלרגיה. Leah Williams, צילום מסך
לא היתה לה ברירה אלא לרכוש את כל 48 חבילות הבוטנים במטוס. ליה וויליאמס/צילום מסך, Leah Williams

48 חבילות - ותארזו לי

ליה ביקשה מהצוות בטיסה בחברת התעופה הגרמנית יורווינגס (Eurowings), שעשתה את דרכה מדיסלדורף ללונדון, להודיע על האלרגיה שלה לנוסעים ולבקש שלא יקנו אותם או יאכלו אותם. עם זאת, לטענתה הצוות בטיסה סירב לעשות זאת, מה שלא הותיר לה ברירה אלא לרכוש את כל 48 חבילות הבוטנים שהיו במטוס, ולבקש מהצוות לארוז אותן.

"הדיילים הסתכלו עליי במבט אטום כאילו אני מטורפת ואמרו, 'אבל יש המון, נצטרך לספור את כולם'", היא סיפרה, והוסיפה כי היה עליה להוציא קרוב ל-150 ליש"ט (כ-708 שקלים) על כל הכמות, כאשר כל חבילת בוטנים עלתה 3 ליש"ט (כ-14 שקלים). למעשה, היא הוציאה על רכישת הבוטנים פי שלושה מאשר על כרטיס הטיסה שלה, שנמשכה כ-80 דקות.

כעת מתכננת ליה לבקש מחברת התעופה החזר כספי, בטענה כי לא היה כל צורך להטיל עליה את ההוצאה הזו. "חברת יורווינגס צריכה להתבייש על האופן שבו היא התמודדה על המצב הזה, ובדרך שבה הם גרמו לי להרגיש", היא אמרה.

עוד בוואלה!

נוסעת אלרגית הורדה מהטיסה, כי הדיילים חוייבו לחלק בוטנים

לכתבה המלאה
ליה וויליאמס קנתה את כל שקיות הבוטנים בטיסה עקב אלרגיה. Leah Williams, צילום מסך
כל חבילה עלתה 3 ליש"ט. הקבלה על רכישת כל הבוטנים/צילום מסך, Leah Williams

חברת התעופה: צוות האוויר עבר הכשרה רפואית

יש לציין כי באתר האינטרנט של חברת התעופה נכתב: "אנו לא יכולים להבטיח שהארוחות שלנו יהיו נטולות בוטנים. אנו מגישים בוטנים בכל הטיסות שלנו, כמרכיב לארוחה או כתוספת עם המשקאות. נוסעים אחרים עשויים אף הם להעלות (למטוס) אוכל שמכיל בוטנים, ושאריות שלהם עלולות למצוא את דרכן למשטחים אחרים במטוס, גם באמצעות מערכת המיזוג. אם יש לכם אלרגיה לבוטנים, אנו ממליצים לדון בתוכניות הנסיעה שלכם עם הרופא שלכם לפני שאתם טסים". דובר החברה הוסיף כי "לצוות האוויר שלנו, שעבר הכשרה רפואית, יש תמיד גישה לתרופות כדי לספק טיפול חירום במקרה של הלם אלרגי".

הדיילי מייל מדווח כי ליה אינה היחידה שהתמודדה עם קושי מסוג זה בטיסה. כך למשל, בחודש שעבר אישה שסובלת מצליאק קשה הקיאה במשך שעה ארוכה, לאחר שהצוות הגיש לה את הסוג הלא נכון של הקרואסון בטיסה מדובאי ללוס אנג'לס. בשנה שעברה דיווחו כאן בוואלה! תיירות על נוסעת אלרגית שהורדה מהטיסה, מאחר שהדיילים חוייבו לחלק בוטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully