וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא יכולה לטוס במחלקת תיירים כי החזה העצום שלי לא מותאם למושב"

1.2.2023 / 7:40

אנסטסיה ברת'ייר, כוכבת רשת ממוסקבה, מתלוננת על מושבי מחלקת התיירים במטוסים: "השדיים שלי גרמו לתאונות מגושמות באוויר: אני כל הזמן שוברת דברים ומפילה אנשים. לפעמים זה כל כך מביך"

אנסטסיה ברת'ייר/artdikaya_

אנסטסיה ברת'ייר, כוכבת רשת ודוגמנית ממוסקבה, ניחנה בחזה טבעי גדול במיוחד (מידת 34KK) והיא נשבעה שמעולם לא עברה ניתוח להגדלתו. עד 2018 היא בכלל עסקה בציור ופרסמה את היצירות שלה בעמוד אינסטגרם. על אף המחמאות שקיבלה, קריירת האמנות שלה לא הניבה לה הצלחה או כסף ומספר העוקבים שלה נותר על כמה מאות. רק כשעשתה "הסבת מקצוע" והחליטה לנצל את "נכסייה" כדי לדגמן בהלבשה תחתונה - היא הפכה במהרה לכוכבת רשת עם למעלה ממיליון וחצי עוקבים לעמוד האינסטגרם שלה (@artdikya_) ואפילו "זכתה" לכמה מטרידנים מקוונים שנקטו בצעדים נואשים במיוחד במטרה ליצור איתה קשר.

בת ה-26 שמתגוררת כיום בדובאי סיפרה לאחרונה על הצרות שלה באוויר: לדבריה היא נאלצת לטוס רק במחלקת עסקים או במחלקה הראשונה, כי החזה הגדול שלה לא נכנס למושבים הזולים וצפופים יותר שבמחלקת התיירים. היא אמרה ל-DailyStar: "אני תמיד טסה במחלקת עסקים או במחלקה ראשונה, בעיקר בטיסות ארוכות. זה בגלל שאפשר להוריד את משענת הכיסא ולמתוח את הגב. אני גם מעדיפה יותר פרטיות. השדיים שלי גרמו לתאונות מגושמות באוויר - אני כל הזמן שוברת דברים ומפילה אנשים. לפעמים זה כל כך מביך".

המושבים במחלקת תיירים במטוסים ידועים כצפופים עבור רוב האנשים. אנשים גבוהים או גדולים לעתים קרובות מתלוננים ברשת על היעדר מקום לישיבה או מקום לרגליים. במקרה של אנסטסיה, זה מקום לחזה שחסר לה. הבעיה כמובן היא לא רק במטוסים: "כשאני מודדת פריטים בחנות בגדים, הם נתקעים עליי. אני צריכה עזרה להוריד אותם לפעמים. גם קרה לי שקרעתי את הבגדים שלי כשניסיתי ללבוש או להוריד אותם. זה מבאס כי הבגדים נראים עליי אש".

עוד נשים שסבלו בגלל החזה
דוגמנית לא הורשתה להכנס לאולפני יוניברסל כי "החזה הגדול שלה גרם לאי נוחות"

נוסעת שסולקה ממטוס טוענת שזה בגלל החזה המאוד גדול שלה

כשדיברה על הלבשה תחתונה, היא הוסיפה: "אין לי סיכוי בויקטוריה'ס סיקרט לצערי. בדרך כלל אני מזמינה חזיות ברשת מאתרים מיוחדים לנשים עם חזה גדול יותר. הבעיה היא שקשה למצוא חוטים ארוכים כל כך, אז אני צריכה ליצור בהתאמה אישית".

עוד צרות שלה

החזה שלה טבעי לגמרי - וזה מה שהיא נאלצת לעבור בגללו

לכתבה המלאה

הדוגמנית מספרת שעל אף שהיא בסה"כ אוהבת את החזה הטבעי שלה, קרו מקרים בהם היכתה איתו בטעות אנשים ואף כמעט גרמה פעם לתאונת דרכים. היא סיפרה: "הלכתי לרכב על סוסים והחלטתי ללבוש חלק עליון מאוד פתוח. הכל היה בסדר עד שהסוס הסתער והציצים שלי פשוט יצאו החוצה. לא ציפיתי לזה ולא יכולתי להחזירם למקום כי הסוס דהר ואני החזקתי בו. במקביל מכונית עברה לידנו והנהג היה כל כך בהלם שהוא כמעט איבד שליטה על הרכב! זה היה כל כך קרוב לתאונה קשה".

היא הוסיפה: "השדיים שלי שוברים דברים. אני בטעות דוחפת אנשים איתם או מפילה דברים בכל מקום שבו אני מסתובבת. זה לא פשוט". בצעירותה, אנסטסיה לא אהבה את גודל החזה שלה. היא סיפרה ל"סאן" הבריטי: "לא עשיתי שום ניתוח. אמא טבע הייתה די נדיבה איתי. כנערה הייתי נבוכה מגודל השדיים שלי. בגיל 15 כבר הייתי במידה D. רק כשהתבגרתי למדתי לקבל את עצמי ואת הגוף שלי ואפילו להרוויח מזה. בסופו של יום, אני מיוחדת. אין הרבה נשים בעולם שיש להן גודל חזה טבעי כמו שלי, גוף רזה ופנים חמודות, אז למה בעצם שאני לא אהיה מאושרת?".

כשעלתה לכותרות לפני כמעט 3 שנים סיפרה אנסטסיה כיצד אחד העוקבים שלה איים שיחתוך לעצמו את הוורידים אם לא תענה לו. היא אמרה: "יש לי הרבה מעריצים ואני מאוד אוהבת אותם. הם מהווים השראה בשבילי! עם זאת, היו לי גם מעריצים מטורפים. בחור אחר ניסה לאיים עליי שהוא ילך למטבח ויחתוך לעצמו את הוורידים אם לא אענה לו. יש הרבה אנשים מטורפים שם בחוץ וזה יכול להיות מאוד מסוכן כשהם אובססיביים אליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully