וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: גופת אליגטור שלמה הוצאה מבטן של נחש עצום

8.12.2022 / 23:49

נחש פיתון בורמזי באורך 5 וחצי מטרים הומת בפלורידה. בניתוח שלאחר המוות הוציאו הפתולוגים מקיבתו אליגטור שלם שהיה בשלבי עיכול ראשוניים. זהירות - התיעוד לא לבעלי קיבה חלשה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

גופת אליגטור נמצאה בבטנו של נחש פיתון/rosiekmoore

סרטון ויראלי מטריד לצפייה מציג את הרגע המלחיץ שפתולוגים וטרינרים מפלורידה שולפים אליגטור שלם מקיבתו של נחש פיתון בורמזי באורך חמישה וחצי מטרים. בסרטון שצבר כ-20 מיליון צפיות וזעזע את הרשת, נראים המנתחים חותכים את עורו וקיבתו של הנחש המת ושולפים מתוכה גופת אליגטור באורך מטר וחצי - שהיה בשלבי עיכול ראשוניים.

הפיתון הבורמזי, אחד מ-5 הנחשים הגדולים בעולם, נמצא על ידי ביולוגים בפארק הלאומי אוורגליידס שבפלורידה. המדינה דורשת להמית סוגים אלה של פיתונים, לכן הנחש הגדול מצא את מותו בידי אלה שנתקלו בו - ולאחר מכן הועבר למעבדת מחקר לנתיחה שלאחר המוות עבור בעלי חיים.

הסרטון הקשה לצפייה הועלה לאינסטגרם על ידי חוקרת הגיאוגרפיה מפלורידה, רוזי מור, שהסבירה לעוקביה מדוע הם הורגים את הנחשים. היא כתבה: "בשל הסביבה הסובטרופית של דרום פלורידה, יחד עם תוחלת החיים הארוכה של הפיתון הבורמזי והרבייה המהירה, נחשים אלו פלשו בהצלחה לאזורים רגישים מבחינה אקולוגית כמו הפארק הלאומי אוורגליידס. הם מהווים איום על מגוון חיות בר, בשל העדפותיהם התזונתיות הרחבות".

כפי שניתן לראות בתיעוד, הפתולוגים התחילו בחיתוך עורו של הנחש ועברו לקיבתו לפני ששלפו את האליגטור המת, שנראה שלם לחלוטין. מור אמרה ל-Live Science: "הפיתון החל לעכל את האליגטור, אבל ברובו הוא נותר שלם. הנזק הנראה לעין היה לקשקשיו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הצפייה על אחריותכם

זו לא הפעם הראשונה שפיתון בורמזי אכל תנין שלם, אך מור טוענת שזה לא קורה לעתים קרובות. היא הוסיפה: "בעוד שגדלו הדיווחים על נחשי פיתון שטורפים אליגטורים ולהיפך, לא הייתי מאפיינת זאת כהתרחשות שכיחה".

ופיתונים בולעים עוד דברים
קשה לצפייה: גופת סבתא נעדרת נמצאה בתוך נחש פיתון עצום שבלע אותה בשלמותה
תמונות קשות:: נחש פיתון בולע אימפלה גדולה ממנו בשלמותה

רוזי מור: "הם מהווים איום על מגוון חיות בר"

פיתונים בורמזים הם ילידים של אזור גדול בדרום מזרח אסיה, אך מור אמרה שהם הגיעו לראשונה לפלורידה בשנות ה-70 על ידי אנשים ששחררו אותם לטבע באופן לא חוקי. מכיוון שאין טורפים של הנחשים הללו בארה"ב, מספרם גדל משמעותית. ההערכות של מספר הפיתונים הבורמזיים בפלורידה נעות כעת בין 100,000 ליותר ממיליון.

הפיתון הבורמזי הוא מין פולש בפלורידה, ובמיוחד בדרום המדינה, שם הוא נמצא במספרים גדולים, בפארק הלאומי אוורגליידס. הפיתונים הגיעו לפארק בשתי דרכים. בשנת 1992 הוריקן אנדרו הרס מתקן לגידול פיתונים, ושחרר מספר עצום של פיתונים לביצות הסמוכות. בנוסף, לאורך השנים, ככל הנראה גם שוחררו בפארק פיתונים שגודלו כחיות מחמד ובעליהם לא יכלו לטפל בהם יותר. כיום, יותר מ-99 אחוז מהדביבונים והאופוסומים נעלמו מהפארק, וכן רוב אוכלוסיית חתולי הבר. בעלי חיים אחרים, כדוגמת שפנים, ארנבונים ושועלים, כבר אינם נמצאים בשמורת הטבע כלל.[

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully