וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בתא המטען במטוס שהתכונן להמריא מדובאי: דוב

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 9:54

טיסה של חברת תעופה עיראקית תוכננה להמריא מדובאי לבגדד ונעצרה לאחר שהתגלה דוב בתוך כבודת המטוס. לא ברור בדיוק מה הוא עשה שם

מטוס עיראקי הבריח דוב בתא המטען/צילום: טוויטר

הנה סוג של כבודה שלא פוגשים בכל טיסה: חברת תעופה עיראקית הביעה את התנצלותה לאחר שדוב שהועבר בטיסת נוסעים מבגדד לדובאי נמלט מהתיבה הסגורה שלו, שהועלתה אל תא המטען של המטוס.

חברת התעופה עיראקי איירווייז (Iraqi Airways) מסרה ביום שישי האחרון כי בשל התקרית, היה צורך להרדים את הדוב ולהוריד אותו מהטיסה. הדבר נעשה עם ההגעה לשדה התעופה הבינלאומי של דובאי. כתוצאה מכך התעכבה הטיסה שהיתה אמורה לשוב לאחר מכן לבירת עיראק.

עיראקי איירווייז. ויקיפדיה, אתר רשמי
עיראקי איירווייז/אתר רשמי, ויקיפדיה

"מתנצלים בפני הנוסעים"

בהצהרה שפרסמה חברת התעופה באתר האינטרנט שלה נכתב כי "אנו מתנצלים בפני נוסעי הטיסה משדה התעופה הבינלאומי של בגדאד לשדה התעופה של דובאי מסיבות שאינן בשליטתה של החברה. העיכוב התרחש בגלל משלוח (של דוב) שהיה בתא המטען. עם ההגעה לשדה התעופה של דובאי, בעל החיים ברח מהתיבה שבה הוא שהה".

עוד נמסר בהצהרה כי המשך הטיפול בדוב וההעברה שלו נעשו בהתאם להנחיות הבינלאומיות הקשורות לרווחת בעלי חיים. "צוות המטוס תיאם עם הגורמים המתאימים באיחוד האמירויות, ששלחו צוות מיוחד לשם הרגעת החיה והורדתה מהמטוס. לאחר בדיקת המטוס ווידוא שלט נגרם כל נזק בשל התקרית, הטיסה שבה לבגדד". עם זאת, חברת התעופה לא חשפה את הסיבה שבעטיה הועבר מלכתחילה הדוב לאיחוד האמירויות. כמו כן, לא נמסר גם מצבו העדכני של הדוב.

עוד בוואלה!

משפחה שטסה מלונדון לארה"ב, גילתה שכלבתם נשלחה לסעודיה

לכתבה המלאה
מטוס עיראקי הבריח דוב בתא המטען. טוויטר, צילום מסך
הדוב בתא המטען של עיראקי איירווייז/צילום מסך, טוויטר

חיות ומטוסים: לא הולכים יד ביד

אתר The National News מציין כי גילוי הדוב במטוס בדובאי הוא בהחלט לא הפעם הראשונה שבה בעלי חיים ועולם התעופה נפגשים בנסיבות מצערות. כך למשל, בחודש ינואר השנה חמק חתול מהמנשא שלו ו"בילה" את זמנו בשיטוט בין המושבים והמעברים בטיסה מדאלאס לסן פרנסיסקו. בסרטון שצולם באותה תקרית, נראתה הדיילת אוספת את החתול וצועדת איתו ברחבי המטוס, בעודה מחפשת אחר הבעלים הנבוך שלו. בחודש דצמבר האחרון, בני משפחה שעברו מלונדון לטנסי בארצות הברית, נחרדו לגלות שחברת התעופה בריטיש איירווייז הטיסה את כלבתם האהובה לסעודיה. נדרשו 3 טיסות ו-63 שעות כדי להחזיר אותה לביתה.

בשנה שעברה, נחש שזחל בתוך גוף תאורה מעל ראשי נוסעים, גרם לקברניט מטוס נוסעים מלזי לבצע נחיתת חירום. המקרה הזה אפילו צולם על ידי אחד הנוסעים - והסרטון הפך להיות ויראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully