וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה בסדר לטוס עם מכנסיים קצרים? יש לזה דווקא יתרון מפתיע

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 18:41

נוחות או היגיינה? זו השאלה. במיוחד בקיץ החם, ובמיוחד בימים שבהם טיסה היא כבר לא תענוג גדול - עדיף לכם להגיע למטוס באופן שהכי נוח לכם

דייל מזהיר: חמישה דברים שכל נוסע חייב לדעת/@tommycimato/TikTok

יש נוסעים - כן, אפילו ישראלים - שסבורים שזה לא ממש ראוי לעלות למטוס עם מכנסיים קצרים. כי בעבור רבים, יש משהו חגיגי בטיסה לחו"ל והם יהיו סבורים שזה לא המקום למכנסיים קצרים. אבל אם אתם חושבים כך, כדאי לכם לחשוב שוב. כי בסופו של דבר, במיוחד לאור העובדה שטיסות הן כבר לא תענוג גדול - הדבר הכי חשוב במטוס הוא שיהיה לכם נוח. כי אתם לא באמת יודעים מתי הדברים עלולים להשתבש. ו"שיבוש" לא חייב להיות אסון - אלא סתם מטוס שתקוע על המסלול במשך שעות.

מצד שני:
אזהרה: זו הסיבה בגללה אסור לכם לטוס עם מכנסיים קצרים

נוסעים עם כפכפים בשדה תעופה. ShutterStock
הדבר הכי חשוב במטוס הוא שיהיה לכם נוח. אז מותר לטוס עם מכנסיים קצרים?/ShutterStock

אם כבר סיוט - אז שיהיה נוח

אחד השרשורים ברשת החברתית Reddit, סיפק במה למחלוקת בנושא מכנסיים קצרים - כן או לא? אנשי הבעד טענו כי במיוחד בקיץ, מכנסיים קצרים הם כורח. לעומתם, אנשי הנגד העלו חששות באשר להיגיינה של מושבי המטוסים ומגע העור החשוף עימם.

הוויכוח הזה מגיע על רקע שבו טיסות הופכות להיות יותר ויותר מסויטות. על דוגמה מאלפת (וגם מעלפת) לכך דיווחנו לאחרונה, בעת שנוסעים התעלפו במטוס של חברת התעופה "דלתא איירליינס", לאחר עיכוב של ארבע שעות וחום של 44 מעלות, ללא מיזוג אוויר. תוסיפו לכל הטוב הזה גם את העובדה שבשנים האחרונות הולכים מושבי המטוס והופכים להיות צפופים יותר - וקיבלתם מתכון בטוח לסבל אמיתי.

עוד בוואלה!

אזהרה: זו הסיבה בגללה אסור לכם לטוס עם מכנסיים קצרים

לכתבה המלאה
נוסעת בשמלה קצרה עולה למטוס. Colombo Photography, ShutterStock
אנשי הבעד טענו כי במיוחד בקיץ, לטוס עם מכנסיים קצרים זה כורח/ShutterStock, Colombo Photography

מגע עם המושב היא הבעיה הכי קטנה

באותו שרשור של Reddit אחד המגיבים ציין שהוא מעולם לא לבש מכנסיים קצרים לטיסה מכיוון ש"דלקות עור רבות קורות כתוצאה ממגע בין העור למושבים מלוכלכים. ראיתי ושמעתי על כמה מקרים". עם זאת, אתר Insider מציין כי בעיית ההיגיינה החמורה ביותר לא מצויה על מושבי המטוס אלא דווקא במקומות אחרים, שבהם הרגליים לא נוגעות. כך למשל, משענת הראש וכיס המושב. מחקרים אחרים גילו כי הטינופת הגדולה מכל מסתתרת דווקא על מגשי האוכל המתקפלים ועל כפתורי הדחת האסלה בתאי השירותים במטוס. גם לפתחי האוורור המתכווננים שמעל הראש יש פוטנציאל להיות גדושים בחיידקים ומזהמים שונים.

בסופו של דבר, נראה כי הפתרון הוא לטוס באופן שהכי נוח לכם, אבל להצטייד מראש בחומרי חיטוי לידיים ובמגבוני חיטוי, כדי לנקות את מה שבא איתכם במגע. כולל המושב שעליו תעבירו את השעות הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully