וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילמה את החדר שלה במלון ומצאה מסדרון מצמרר מאחורי הארון

7.8.2023 / 0:03

אישה העלתה סרטון מבהיל לטיקטוק שבו היא גילתה במקרה במלון שלה חדר נסתר מפחיד למדי: "זה נראה כאילו זה לקוח מסרט אימה". העוקבים ניסו להבין במה מדובר והציעו כמה אפשרויות מאוד מטרידות

"ארון נרניה" התגלה בחדר המלון/REDDIT

האריה ומהכשפה מצטרפים לחופשה? דיאנה אלברס רמירז ממקסיקו רצתה לתעד ולשתף ברשת את חדר בית המלון שבו היא נמצאת. היא העלתה סרטון לטיקטוק בזמן שבעלה צועד ברחבי החדר שלהם ומציג את המיטה, המקלחת, הנוף והארונות. הם לא פירטו את שם המלון או איפה הוא נמצא, אבל הסרטון שלהם הפך ללהיט ברשת אחרי שהבעל פתח את הארון השני בעזרת כרטיס הכניסה לחדר - והתגלה שם משהו מדהים וקריפי.

ארון הבגדים הריק הראשון נראה נורמלי לחלוטין, אבל השני כלל פאנל אחורי שנראה בבירור מחולק לשניים באמצע. הבעל החליט לבדוק מה מסתרר מאחוריו ולאחר שפתח אותו עם הכרטיס הוא מצא מעבר סודי מסתורי עם דלת קטנה, כשפתח אותה מצא מנהרה אפלה שהתפתלה מאחורי חדר המלון ונראה היה שהיא ממשיכה במסלול ארוך במיוחד שהסרטון לא מראה את כולו. באחד מהסיבובים במסדרון אחד, נראית עוד דלת קטנה שנפתחת למסדרון חשוך נוסף עם שברי אבנים על הקרקע.

ככה זה נראה

עוד ממצאים מטרידים במלונות
מומחה מזהיר: כך תזהו מצלמות נסתרות בחדר המלון

אורח במלון התעורר לגלות שמנהל בית המלון מוצץ את בהונותיו


הסרטון הפך לוויראלי עם מעל ל-5.1 מיליון צפיות ואלפי תגובות מאנשים שהתחרפנו לגמרי מהגילוי המפחיד.

אחד המגיבים, גבר בשם ליאון, כתב בבטחה: "במלונות רבים יש מסדרונות נסתרים מאחורי הקירות שרק הם יודעים עליהם. במוטלים משתמשים בהם כדי לרגל אחרי האורחים, אני יודע על זה!" גולש אחר בשם דני הציע שמדובר במלון המשמש את עולם הפשע כיוון שלדבריו "יש הרבה בתי מלון המעורבים בסחר בבני אדם". גולש אחיר בשם סם חיזק את דבריו וטען: "במלון שבו אחותי עובדת, הבעלים מעורב עם כמה אנשים מסוכנים. הם עשו את זה ככה אצלם במלון - עם מנהרות דמפאשרות לברוח במקרה שיגיעו לחפש אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully