וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אמר ש"לא יקרה כלום" ואז נמשך ע"י כריש למים

4.7.2023 / 0:04

סירטון לא קל לצפייה: דייג שסיים מסע של דייג ניסה לשטוף ידיים ומיד הותקף על ידי כריש ענק שמשך אותו לתוך המים - ומיד הכל התמלא בדם

כריש מושך אדם לתוך המים/captmarkgore

סרטון מזעזע תיעד את הרגע שבו דייג ננשך על ידי כריש שמשך אותו אל המים העכורים של אוורגליידס של פלורידה ביום שישי - שניות לאחר שהתעלם מהאזהרה של חברו.

החוויה המפחידה התרחשה לאחר שהדייג התכופף לשטוף את ידיו במים בזמן שחברו מזהיר אותו מהסכנה. "לא הייתי מכניס את הידיים שלך לשם", נשמע אדם אומר מחוץ למצלמה. "אה, זה שתי שניות. לא יקרה כלום," עונה האיש כשהוא מתכופף על דופן הסירה וטובל את ידו השמאלית ולאחר מכן את ידו הימנית במים. כמעט מייד כריש נוגס בידו הימנית של הדייג וגורר אותו למים תוך כדי שהוא צורח.

בהמשך הכריש משחרר את אחיזתו והאיש מנסה לתפוס את הסירה בידו הפצועה, ומותיר אחריו טביעת יד עקובה מדם. "תפוס אותו! תפוס אותו! תפוס אותו!" החבר צורח בבהלה כשאדם אחר על הסיפון צועק, "אוי אלוהים". בסוף שניות הבהלה הדייג מצליח להעלות את עצמו בחזרה לסירה בעזרת חבריו.

החברו שתיעד את התקיפה, מייקל רוסו, אמר שהקבוצה מיהרה חזרה לרציף ושומרי הפארק סייעו לקורבן. "הפארק ריינג'רס היו מצילי חיים (תרתי משמע)", כתב רוסו, בחשבון האינסטגרם, "הוא הועבר במסוק לבית החולים והוא נמצא בטיפול הכי טוב שאפשר".

בניו יורק פוסט דווח ששירות הפארקים הלאומיים מסר שהאיש הועבר במסוק למרכז הרפואי ג'קסון על ידי צוותי חילוץ של מחוז מיאמי-דייד. על פי דיווח של רשת החדשות המקומית 10 News היקף פציעתו של האיש אינו ברור.

עוד מקרי תקיפות של כרישים
סרטון קשה לצפייה: הכריש המהיר בעולם תוקף צוללן הזועק לעזרה

כריש לבן ענק ארב במשך שעה ותקף סירה ובה משפחה מבועתת


רוסו אמר שהוא שיתף את הסרטון כאזהרה לאחרים. "היום היה אחד הימים המפחידים ביותר שהיו לי על המים", הוא אמר. "...לאחר ששחרר דג סנוק קטן, ניק שטף את ידיו במים ומיד ננשך על ידי כריש לימוני גדול."

רוסו אמר שלא היה בשר, פיתיון או דם במים, אבל הכריש עדיין תקף. "הכרישים באוורגליידס הם לא בדיחה והאזהרות לגבי שמירה על ידיים מחוץ למים אינן מוגזמות", הוא כתב. "אנא קח את זה כשיעור לחיים והרחיקו את הידיים שלכם מהמים כי ניתן היה למנוע את זה."

הכריש הלימוני פעיל בדרך כלל בלילות - אז הוא יוצא לצוד דגים, דיונונים ויצורי ים שונים ואף דגי סחוס, אך אינו נוטה לתקוף אנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully