וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוסעת דרשה לעשן 600 סיגריות שקנתה במטוס - כך הגיב הדייל. צפו

עודכן לאחרונה: 1.6.2023 / 12:51

סרטון תיעד ויכוח בין נוסעת לדייל בריטי, שהתעורר לאחר שהאישה רכשה מעגלת הדיוטי פרי 3 פאקטים (600 סיגריות). התגובה של הדייל גרפה הרבה תגובות על ריכוך כעסים והומור משובח

כיום קצת קשה להאמין, אבל פעם מותר היה לעשן באזורים מסוימים במטוסי נוסעים. מאז שנות ה-90 אסרו חברות תעופה רבות על עישון במטוסיהן, ומשנת 2007 העישון אסור בכל טיסה על פי חוקי התעופה הבינלאומיים. אבל כל זה לא מנע שנוסעת בריטית לדרוש ולעשות זאת. סרטון שתיעד את המקרה, שהפך להיות ויראלי, מציג ויכוח בינה לבין אחד הדיילים. הוויכוח התעורר לאחר שהאישה רכשה מעגלת הדיוטי פרי במטוס שלושה פאקטים (600 סיגריות).

בתחילת הסרטון נשמע הדייל מכריז על מכירת סיגריות, אלכוהול וטבק. בהמשך, נראה איש הצוות מוסר לנוסעת את שלושת הפאקטים. בשלב זה היא שאלה אותה בכעס: "אז למה בדיוק מכרת לי עכשיו 600 סיגריות אם אני בכלל לא יכולה לעשן כאן אפילו אחת מהן?" כאשר היא אינה מקבלת מענה, היא ממשיכה: בחייך, הרגע ראית אותי, לקחת את הכסף שלי עבור 600 סיגריות ואני לא יכולה לעשן כאן אחת. למה?"

הדייל אינו מתבלבל ועונה לנוסעת: "אני מבין את הכוונה שלך, אבל מוכרים קונדומים ב'בוטס' (Boots' רשת בתי מרקחת בריטית) - האם אני צריך להוסיף עוד משהו?" הנוסעים - כולל הנוסעת הזועמת - לא יכלו להתאפק ופרצו בצחוק. וכך, בתוך רגע אחד, הסצנה כולה הפכה להיות רגועה ונינוחה הרבה יותר.

"המוח שלה עדיין מתפקד"

הסרטון הועלה לאחרונה ברשת החברתית Reddit, אך מסתבר שהוא "מסתובב" ברחבי האינטרנט מזה זמן-מה. הסרטון זכה לתגובות רבות. "הדייל שולט באמנות מניעת ההסלמה" כתב אחד הגולשים ואחר הוסיף: "הבחור הזה היה כל כך חכם כשהצליח להפוך את השיחה הזו לקלילה יותר. והוא גם מצחיק". בתגובה אחרת נכתב: "אני המום מכך שהיא צחקה והמצב חזר לקדמותו בקלות כה רבה. יופי לה, המוח שלה עדיין מתפקד". מגיב רביעי ציין כי "(הרעיון הוא) להרוג אותם בטוב לב. לפעמים אפשר לפרוק אנשים זועמים מהכעס שלהם, ולהפוך לקוח כמעט אלים ללקוח אהוב". ויש מי שסברו כי הכל נעשה בהיתול: "יש לי רושם שאין שם באמת כעס, שהם רק השתעשעו". מבין אינספור התגובות ניתן היה למצוא פנינים נוספות. כך למשל: "הצחוק והחיוך בסוף מראים עד כמה בני אדם יכולים להיות כל כך נדירים ומקסימים".

כך או אחרת, מי שנתפס מעשן במטוס עלול לשאת בהשלכות קשות - מקנס כבד ועד אישום פלילי. וכן, גם עישון סיגריות אלקטרוניות במטוס נחשב כעישון לכל דבר.

הדיילי סטאר מדווח כי למרות איסור העישון, ניתן למצוא בשירותי המטוסים מאפרות. כיצד ניתן להסביר זאת? התשובה מפתיעה: העישון אכן אסור ומסוכן, אבל בחברות התעופה מעדיפים מצב שבו אם מישהו כבר מעשן בשירותים בניגוד לחוק, עדיף שישליך את הסיגריה למאפרה ולא לפח, שעשוי להיות דליק ולגרום לאסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully