וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע עישן בטיסת אל על וגרם לדליקה; הדיילים הצילו את המטוס

עודכן לאחרונה: 28.10.2022 / 15:43

נוסע בטיסת אל על לבנגקוק אתמול, עישן בשירותי המטוס וגרם לדליקה בתא השירותים. הדיילים נכנסו עם מטפים כדי לכבות את האש שאיימה על המשך הטיסה. לבסוף, הטיסה נחתה בשלום בתאילנד, והנוסע הוזהר

נוסעי טיסה 081, שהמריאה אמש (חמישי) בשעה 22:42 מתל אביב ונחתה בבנגקוק שבתאילנד כעבור 11 שעות, חוו אירוע די מלחיץ במהלכה, עת ניגשו הדיילים לאחד מתאי השירותים ונאלצו לכבות דליקה קלה שקרתה כתוצאה שמעישון בתא.

הנוסע שעישן חזר למקומו, אולם לצוות הדיילים נודע שמישהו עישן בשירותים. הדיילים נכנסו לבדוק את ריח הסיגריות וגילו לתדהמתם עשן שעולה מהפח שמתחת לכיור.

ככל הנראה, הנוסע לא כיבה את הסיגריה כיאות והשליך את הבדל הדולק לפח בעודו עדיין דולק. הפח, שהיה מלא בניירות ניגוב, הוצת ועשן החל לעלות ממנו. צוות הדיילים הצטייד במטפי הכיבוי במטוס והחל לכבות את הפח הדולק, שאיים להתפשט לכלל המטוס.

לבסוף, הדליקה בשירותים כובתה ואילו הנוסע הוזהר, אולם לא הוזמנה לו משטרה עם הנחיתה בתאילנד.

איש מעשן. ShutterStock
הנוסע לא כיבה את הסיגריה כיאות והשליך את הבדל הדולק לפח/ShutterStock

מאל על נמסר: "נוסע בטיסה לבנגקוק נתפס מעשן בשירותי המטוס, ולאחר מכן נוצר חשש להיווצרות דליקה בתא. צוות השירות האווירי והקברניטים טיפלו באופן מידי ובמשנה זהירות באירוע, על ידי שימוש במטפי כיבוי האש הייעודיים. הטיסה המשיכה כסדרה ונחתה בשלום בנמל התעופה בבנגקוק. הנוסע הוזהר והנושא הועבר להמשך בחינה במחלקה המשפטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully