וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הדליקה סיגריה במושב והאשימה את הנוסע שלידה

בטיסה שהיתה אמורה להמריא מוונצואלה לארה"ב, הדליקה נוסעת סיגריה במושב וכשהוזעקה הדיילת, כיבתה אותה מהר והאשימה את הנוסע לידה. לאחר מכן החלה לצעוק נגד ארה"ב ויחסיה לוונצואלה. צפו בשגעון במטוס

YOUTUBE

נוסעת בטיסת אמריקן איירליינס, שהיתה אמורה לטוס מוונצואלה למיאמי שבארה"ב בתחילת השבוע, הוציאה סיגריה במושב ועישנה ליד הנוסעים. האירוע התרחש לפני המראה, כשהנוסעים ההמומים הזעיקו את הדיילת שתפתור את הבעיה, ובה בעת נוסעת נוספת תיעדה את המקרה בסמארטפון שלה.


עוד על נוסעים בוואלה! תיירות:
המזיע, המסריח והחופר: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה
איים שיהרוג את הדיילת בטיסה, ונכלא לחצי שנה
סקר בדק: מיהם הנוסעים השנואים במטוס?
נמצא הפיתרון לנוסעים מסריחים בטיסה
נוסעי אומן: הנוסעים הישראלים הגרועים שיש


הוידאו הועלה ליוטיוב, ובו נראית הנוסעת מעשנת ליד הנוסעים, וכשהבינה שהדיילת הוזעקה כיבתה את הסיגריה לתוך פחית שתייה ריקה והחביאה בכיס שבגב המושב. כשהדיילת שואלת את הנוסעת האם עישנה, ענתה האשה שלא והאשימה את הנוסע שלידה.

לאחר מכן, לא ברור למה, הנוסעת פותחת במניספט על ונצואלה ויחסיה עם ארה"ב, כשהיא צועקת במטוס לעבר הנוסעים על הוגו צ'אבס, על הפרטת הנפט למען האזרחים ואומרת שארה"ב הכריזה על ונצואלה כאיום לאומי.

וזה מה שקרה אחר כך...

הנוסעת המשיכה לצעוק במטוס, כשהדיילת מזהירה אותה שהמשטרה בדרך לעצור אותה. "אני יודעת זאת", השיבה הנוסעת המוטרפת, "ולכן אני הולכת לומר מה שאני רוצה לפני שיעצרו אותי".

לאחר 20 דקות של מבוכה, הגיעה המשטרה ועצרה את הנוסעת, שייתכן והיתה בגילופין. העיכוב בהמראה גרם ללא מעט נוסעים להחמיץ את טיסת ההמשך שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully