וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת גדולה טוענת: "המעבר במטוס צר מדי. זו אפליה"

עודכן לאחרונה: 28.5.2023 / 8:30

נוסעת כבדת משקל העלתה לטיקטוק סרטון שמדגים עד כמה קשה לה לצעוד במעבר הצר במטוס, והתגובות לא איחרו להגיע

אישה גדולת ממדים טוענת כי חברות התעופה יוצרות אפליה בכך שהן אינן מרחיבות את המעברים הצרים במטוסים כדי להקל על נוסעים כמוה. הנוסעת, טיקטוקרית בשם אוליבה, שיתפה סרטון שמדגים עד כמה קשה לה לצעוד במעבר בין מושבי המטוס. בין השאר, היא נראית בסרטון בעודה נדחקת בקושי רב במעבר. את הסרטון היא מלווה בכיתוב "בכנות, זו אפליה שהם לא יכולים לבנות מעברים רחבים יותר במטוסים בשנת 2023".

יממה בלבד לאחר פרסום הסרטון, הוא כבר גרף למעלה מחצי מיליון צפיות וכצפוי - הוא גם גרר אינספור תגובות מצד הגולשים. חלק גדול מהם הסכים שלכל אחד ואחת יש את הזכות לטוס בנוחות. מגיבה אחת כתבה: "זו הסיבה שאני טסה במחלקת הביזנס או במחלקה הראשונה. אני אמנם לא כל כך גדולה, אבל בטח שלא קטנה. כך כולם מרוצים ואני מקבלת שלוות נפש".

עוד בנושא:
בקרוב: מטוסים עם שורות מושבים לנוסעים שמנים במיוחד
המושב מרווח ב-4 ס"מ: המטוס שיוצר לנוסעים שמנים
לידיעת השמנים: חברת תעופה שטסה לארץ תשקול הנוסעים


מגיב אחר כתב: "זה בהחלט משהו שאני יכול להסכים איתו". מגיבה נוספת אמנם כתבה כי לדעתה אין מדובר באפליה, אך היא הסכימה עם הקביעה שחברות התעופה צריכות לעשות שינוי להיות יותר מכילות עבור מגוון של נוסעים. "בתור אישה רזה, אני דווקא מסכימה. אני לא חושבת שזו אפליה, אבל זה פשוט מעצבן ש(במטוסים) אנחנו דחוסים כמו סרדינים".

"לא נוח לטוס ליד מישהו גדול"

באופן לא מפתיע, היו מי שהסבירו כי הסיבות למעברים הצרים נעוצות בסיבות כלכליות. "מעברים רחבים יותר פירושם פחות מושבים. הם יקצצו ברווחים שלהם כדי להתאים לאנשים גדולים? זה לא הגיוני", כתב אחד המגיבים. לעומת זאת, היו מי שממש לא הסכימו עם אוליביה. "המעברים האלה בהחלט רחבים. ראיתי אנשים שמצליחים לעבור אפילו על פני דיילות שעוברות עם עגלת המשקאות במהלך העלייה למטוס", הגיב אחד הגולשים. אחרת כתבה כי כלל לא מדובר באפליה: "זו ממש לא אפליה, ואת זה אני אומרת כבחורה שמנה".

אתר הלייף סטייל Tyla מדווח כי בשנה שעברה, נוסעת בעלת עודף משקל בשם קריסטי לין התלוננה בטיקטוק על המושבים במטוס ומיד זכתה למבול של תגובות לעגניות. חלקם הציעו לו שבפעם הבאה שהיא מזמינה טיסה, עליה להזמין שני מושבים. קריסטי הגיבה וכתבה כי: אני יודעת שזה לא נוח לטוס ליד מישהו גדול, אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם להזמין שני מושבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully