וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו את ה-Airbnb הזה ב-10 ימים וכבר יש להם תור של שנה

עודכן לאחרונה: 7.5.2023 / 8:18

יחידת האירוח, שמזכירה במראה שלה שפירית, טיפסה לראש טבלת יחידות ה-Airbnb המבוקשות בבריטניה כולה. היחידה נבנתה על ידי אדריכל בן 75 ואשתו מעצבת הפנים בשבוע וחצי בלבד. אז מה סוד הקסם שלה?

יום ה" אל תקנו כלום"/NOW שירה בר

עשרה ימים בלבד נדרשו לבני זוג בריטים לבנות את יחידת ה-Airbnb החדשה שלהם, שכבר הפכה לאחת המבוקשות ביותר במדינה כולה. אתר ה-SUN מדווח כי האדריכל רודריק ג'יימס בן ה-75 ואשתו מעצבת הפנים אמנדה מרקהאם, תכננו ובנו את יחידת האירוח כבר בשנת 2018, וכינו אותה AirShip 002. כיאה לשמה ("ספינת אוויר", בעברית), מבנה הקפסולה הנעים שלה הוא נעים למדי וקומפקטי, כמו גם מרוחק יחסית מאזורים הומים. היא אף מציעה נופים עוצרי נשימה באמצעות חלונות גדולים המטפסים מהרצפה ועד לתקרה, ומציגים לראווה את אזור דרימנין (Drimnin) שבסקוטלנד.

745 שקלים ללילה

מחיר לילה ביחידה עולה 165 ליש"ט (כ-745 שקלים) ובשנת 2020 היה זה נכס ה-Airbnb המבוקש ביותר בבריטניה, מה שיצר רשימת המתנה של שנה. לדברי בני הזוג, הם בנו את היחידה בעלות של 100 אלף ליש"ט (452,000 שקלים), והיא כבר מזמן החזירה את ההשקעה. השניים מתגוררים בקרבת מקום, בבית ייחודי בעצמו, לו הם קוראים Eagle Rock.

"בהתחלה, עיצבנו את AirShip 002 רק בשביל הכיף", אומר רודריק. "אבל אז הבנו כי מדובר במיקום אידיאלי, והמקום הפך להיות מאוד פופולרי. זה היה עיצוב חדשני שלא נעשה מעולם משהו הדומה לו. רצינו לבנות משהו שניתן יהיה לבנות גם בכל מקום אחר, וכל זאת באמצעות שני אנשים בלבד". עוד הוא מוסיף כי יחידת האירוח כולל יותר מ-3,000 רכיבים שהופקו במפעל באופן ממוחשב באמצעות לייזר - תהליך שנמשך כשלושה-ארבעה חודשים. "אבל בפועל, הבנייה עצמה בשטח דרשה עשרה ימים בסך הכל. בעתיד, כל אמצעי הדיור יהפכו להיות יותר ויותר מודולריים".

נוסף על כך, המבנה המצויד להפליא גם כולל שירותי קומפוסט ואפשרות לאיסוף מי גשמים ולאחסן אותם מתחת ללוחות המרכיבים את הרצפה. "החלון דמוי השפירית 'שובר' את הנוף באופן יוצא דופן, וכל מי שמתארח כאן רוצה להישאר יותר זמן".

סוד האליפסות

בשל רשימת ההמתנה הארוכה, מי שמעוניינים להזמין את יחידת האירוח ייאלצו לקיץ הבא, שבו יש כמה "חלונות" שבהם היחידה פנויה. לבקתה יש ציון גבוה של 4.95 מתוך 5 (על סך 340 חוות דעת של מי שביקרו בה). "יש למקום הזה את 'אפקט הוואו'", כתב אחד האורחים, ואחר הוסיף: "עוד נחזור שוב לפנינה הקונה והסודית הזו".

בעקבות הצלחתו של מיזם ה-AirShip, פצחו בני הזוג בשני פרויקטים נוספים של בתים זעירים להשכרה ב-Airbnb. כך למשל, בית PilotHouse PH5 כולל מבנה אלומיניום עם נוף של 360 מעלות, והוא הושלם לאחר שישה חודשים בלבד של בנייה. יש בו שתי קומות ומדרגות לולייניות שמחברות ביניהן. לאחר מכן נולדה "בקתת הקפטן", שבה לאורחים ממתין ספר שכותרתו זהה לשם הבקתה: The Captain's Cabin. את הספר כתבו בני הזוג, וכל ההכנסות ממנו נתרמות לארגון הפועל למען ילדים מעוטי יכולת.

"אחד הדברים העיקריים שאנחנו מקפידים עליהם, אפילו בבית הפרטי שלנו, הוא שכל הבתים מבוססים על צורות אליפטיות. גילינו שאנשים מרגישים מאוד בנוח להימצא בצורות הללו. אין פינות חדות, וכתוצאה מכך אנשים מרגישים מאוד בטוחים. היו מי שכינו זאת 'רחם עם נוף'".

להזמנת הבקתות

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb
  • חללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully