וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג נתפס מבצע מין אוראלי בטיסה וסירב להרפות

1.11.2019 / 0:20

בני זוג מרוסיה ננזפו בידי הדיילת לאחר שנתפסו מתגופפים בטיסה ממוסקבה לוולדיווסטוק. הדיילת איימה על הבחור להכניס את איבר מינו חזרה למכנסיו - אחרת המטוס יבצע נחיתת חירום והם יורדו מהמטוס

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג נתפס מבצע מין אוראלי בטיסה וסירב להפסיק/תיעוד ברשתות חברתיות

בסרטון - הרגע המביך בו הדיילת נוזפת בזוג שעשה סקס במטוס

רבים מעוניינים להצטרף ל-"Mile High Club" (המועדון בגובה מייל, בתרגום חופשי), ואפילו אם רק בשביל לסמן על זה וי, אולם בעוד רבים מוצאים את עצמם מנסים לחמוק לתא השירותים במטוס בלי שאף אחד ישים לב ולעשות את זה שם - זוג רוסי לא התבייש וביצע מין אוראלי באמצע המטוסבלי לקום מהמושבים שלהם. בתקשורת הרוסית דווח שהשניים, הוא בן 41 והיא בת 43, הכירו שעות קודם לכן בבר בשדה התעופה וסיימו את הדייט שלהם בהרפתקה מינית במחלקת התיירים מול עשרות נוסעים מובכים.

דיילת בטיסת 8 וחצי השעות ממוסקבה לוולדיווסטוק הבחינה במעשים המגונים של הזוג, ניגשה אליהם והפרידה ביניהם בכוח בזמן שאחד מהדיילים מתעד את האירוע בנייד שלו. בסרטון נראית דיילת חברת "רוסיה איירליינס" מושכת בחוזקה בידו המקועקעת של הנוסע ונוזפת בשניהם: "תירגעו ותפסיקו עם זה מהר. תכניס את איבר המין שלך למכנסיים, ברגע זה. תורידי את היד שלך מהאיבר שלו, עכשיו". הדיילת המשיכה לאיים על הזוג ההמום שאם לא יחדלו ממעשיהם, המטוס ינחת והם ייבעטו החוצה.

זוג ננזף ע"י דיילת לאחר שהתגופפו במטוס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זוג ננזף ע"י דיילת לאחר שהתגופפו במטוס/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully