וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייסת ודיילת של מטוס פרטי חושפות בקשות מטרידות מנוסעים עשירים

4.5.2023 / 0:05

אם אי פעם תהיתם כיצד זה מרגיש לטוס בטיסות פרטיות לצד אנשי עסקים, שחקנים ומוזיקאים מילארדרים, הנה לכם הצצה - לעיתים פחות נעימה - לחוויה

זה מה שקורה במטוסים בהם חוקי לעשות סקס/flamingoairtour

מאחר שטיסות במטוס פרטי שמורות בדרך כלל לסלבריטאים ומילארדרים, קשה באמת לדעת מה קורה בטיסות האלה. עד כה נחשפנו ללא מעט עדויות של דיילים וטייסים על האירועים הקיצוניים שהתרחשו בטיסות מסחריות רגילות - אך כשזה מגיע לטיסות פרטיות מתברר שהשמיים הם הגבול.

דיילת וטייסת של מטוסים פרטיים שיתפו בעילום שם כמה תובנות על המתרחש מאחורי הקלעים. הנשים סיפרו ל-DailyMail.com שהעבודה שלהן, אותה הן עושות מזה 5 שנים, מאוד מתגמלת כלכלית - ולאחר שהטיסו וליוו לקוחות ברחבי העולם, הן נחשפו לכל מיני סוגים של התנהגות - מאכפתית מאוד ועד מזלזלת ופוגענית. הנה כמה מהחוויות שלהן:

מטוס פרטי. Shutterstock, ShutterStock
טיסות פרטיות/ShutterStock, Shutterstock

בא לך לרקוד?

במקרה אחד בלתי נשכח, בזמן שהטיסה מספר נוסעים, טייסת המטוס הפרטי סיפרה שהתבקשה "לגרום למטוס להתנדנד למעלה ולמטה כדי שתנועת ההקפצה תעזור לריקוד של הנוסעים". אם זה לא מספיק, אחת מדיילות האוויר נכנסה לתא הטייס וביקשה ממנה להתלוות אליה כי "אחד הנוסעים ביקש לרקוד איתנו". היא הוסיפה: "גברים מתלהבים כשהם מגלים שיש טייסת במטוס".

הטייסת הוסיפה: "באחת הטיסות ראיתי נורות דיסקו מהבהבות וריקודים נלהבים מאוד. היו מקרים שמוזיקאים מפורסמים שרו לדיילות שלנו. זה עלול להיות מאוד פרוע! אם הנוסעים שיכורים מדי, הם בדרך כלל נעזרים בעוזריהם ביציאה מהמטוס. זה קורה לעתים קרובות למדי שאנשים משתכרים על המטוס".

עוד טייסת

אהבה בשחקים: הטייסת הסקסית שמשגעת את העולם

לכתבה המלאה

גם דיילת המטוס הפרטי נתקלה בבקשות מטורפות במהלך שהותה בשמיים, כשאחת נותרה טרייה במוחה. היא חושפת: "כנראה אחת הדרישות המוזרות שקיבלתי מלקוח הייתה לא להסתכל לו בעיניים או לדבר איתו. זה היה מאוד מוזר. בעצם כל דבר שהוא היה צריך, הוא היה אומר לעוזר האישי שלו - והוא היה מעביר אליי".

דיילות מתבקשות לרקוד. ShutterStock
דיילות מתבקשות לרקוד עם הנוסעים/ShutterStock

מי טס במטוס פרטי?

הטייסת והדיילת מספרות שנתקלו בסוגים שונים של אנשים בקריירה שלהם, כשהדבר היחיד המשותף לנוסעי המטוס הפרטי הוא העושר. הטייסת הטיסה לא פחות מ-35 מעושרים במהלך השנים, ביניהם מנכ"לים, מיליארדרים, שחקנים, מפיקים, מוזיקאים וספורטאים. עם זאת, במקרה אחד היא התבקשה להטיס פושע.

"קרה פעם שהגעתי למנחת כדי לאסוף פושע שנתפס באוסטרליה והועבר להסגרה בארה"ב. הוא לווה למטוס לצד שלושה מאבטחים חמושים. זה היה קצת מטריד".

הדילת הוסיפה כי מעולם לא ליוותה פושע אך כן ליוותה יותר מ-50 סלבריטאים ואמרה: "אני לא הולכת לחשוף שמות".

עוד באותו נושא
שלישיות באויר ותעודת סיום: זה מה שקורה במטוסים בהם חוקי לעשות סקס

דיילות חושפות הטרדות מיניות והצעות מגונות מנוסעים עשירים: "רוצים להיות שוגר דדי"

עובדי המלונות המפוארים חושפים את הדרישות הפרועות של האורחים העשירים

הטיסה פושע לצורך הסגרתו בארה"ב. ShutterStock
הטיסה פושע לצורך הסגרתו בארה"ב/ShutterStock

כמה כסף זה עולה?

לפי הטייסת האנונימית, מקום במטוסים שהטיסה עולה בדרך כלל בין 6,000 ל-12,000 דולר לשעת השכרה. משמעות הדבר היא שטיסה פשוטה מלונדון לניו יורק עשויה להגיע ב-100,000 דולר לאחר הוספת הקייטרינג והעמלות הנוספות. היא אמרה: "אתה לוקח 10 טיסות ובום, הוצאת מיליון דולר על טיסות".

דיילת האוויר מספרת שהיא עדה להוצאות דומות. היא אמרה: "הייתי אומרת שהעלויות של מטוסים פרטיים נעות בין 20,000 דולר למיליון דולר. היה לי לקוח שהוציא מיליון דולר בחודש. הסכומים עולים ככל שהבקשות שלהם מוגזמות. לדוגמא, לקוח עשוי להזמין שפניה וינטג' או מכונית יוקרה שתאסוף אותו מהמסלול. שום בקשה היא בלתי אפשרית כשיש כסף".

עלות נוספת הנכללת בהוצאות הלקוח היא טיפים. הדיילת אומרת שלעתים קרובות היא מקבלת טיפים נכבדים, כשהגבוה ביותר שקיבלה היה 2,000 דולר. היא אמרה: "מה שעשה את זה אפילו יותר טוב זה שהלקוח פשוט ביקש ממני להשאיר אותו לבד כל הזמן, אז זה מה שעשיתי. בפעם אחרת קיבלתי בתור תודה בקבוק שמפניה בשווי של כ-4,000 דולר".

מיליון דולר בחודש על טיסות פרטיות. ShutterStock
מיליון דולר בחודש על טיסות פרטיות/ShutterStock

אז מי הנוסעים הגרועים ביותר?

אז נכון, הדיילת והטייסת נשבעו שלא לחשוף שמות, אבל הן הסכימו לחלוק אילו סוג של נוסעים הן אוהבות כלקוחות. "אני הכי אוהבת להטיס ספורטאים ומנהלי עסקים", אמרה הטייסת, "הם כמעט תמיד מגיעים בזמן, לא מאוד נזקקים וכל הציפייה שלהם מאיתנו שזה שהטיסה תעבור בבטחה". היא הוסיפה כי גם בעלי חיים הם נוסעים רגועים יחסית, כשזו ציינה כי הטיסה בעברה חתולים ואוגרים.

כשזה מגיע ללקוחות גרועים, הטייסת חושפת: "הייתי אומרת שהגרועים ביותר הם בדרך כלל מוזיקאים ומפיקים שמסיבה כלשהי חושבים שהם יותר טובים מכולם. הם לא מדייקים אף פעם ויש להם יחס מתנשא כלפי הצוות". דיילת האוויר מאשרת: "מוזיקאים אגואיסטים יכולים להיות גם צרה גדולה. הגרועים ביותר הם אלה שמעולם לא היו על מטוס פרטי ומנסים להרשים את החברים או העוקבים שלהם ברשתות החברתיות... הם מתנהגים לא יפה לפעמים". עם זאת, היא מסייגת: "ברור שאני מכלילה. היו לי לקוחות שמעולם לא טסו במטוס פרטי והיו נהדרים אלינו. זה מאוד תלוי בלקוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully