וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי המלונות המפוארים חושפים את הדרישות הפרועות של האורחים העשירים

25.6.2021 / 0:02

פוסט ברדיט סחף יותר מ-13 אלף תגובות ומאות סיפורים של עובדי מלונות מפוארים שחשפו את הדרישות הפרועות ביותר של העשירים שהתארחו במלונות שלהם, כולל שמלת פראדה חדשה באמצע הלילה, הרס של קומות שלמות, נערות ליווי בעשרות אלפי דולרים והצעות לסקס עם עובדים

זה אולי צפוי שעשירים צעירים ומפונקים יבואו בדרישות מוגזמות לצוות המלון בו בחרו לפזר את כספם, אך פוסט ויראלי ברדיט חושף כמה מהדרישות והמעשים המחרידים ביותר שלהם, כולל השחתת רכוש והטרדות מיניות של צוות העובדים.

הפוסט פורסם ע"י המשתמש catstevenseagal תחת הכותרת "אנשים שעובדים במלונות 5 כוכבים: איזה סוג של חרא קורה שם שההנהלה לא רוצה שאנשים ידעו?". הנה המיטב:

"הבעל ביקש מעובד המלון לקיים יחסי מין עם אשתו בזמן שהוא צופה ומצלם"

"חבר שלי עובד במלון מפואר בלונדון. הוא אמר לי שמערכת הקונסיירז' שם היא אבסורדית לחלוטין. כסף קונה הכל. כל מה שהלקוחות רוצים, הלקוחות מקבלים. העובדים התבקשו לעולם לא לומר 'לא'. במקרה חירום הם אומרים 'אני לא חושב שזה ממש מתאים'. ברור שסמים ונערות ליווי הם קלאסיקה. הוא הראה לי 20 מספרי טלפון של סוחרי סמים בטלפון שלו כדי שיוכל להשיג כל סוג של סם שירצה (הוא אף פעם לא קונה בעצמו, רק מעביר אנשי קשר)". הוא הוסיף: "את רוצה שמלת פראדה חדשה בשעה 02:00 בלילה למסיבה שאת מוזמנת אליה? בטח, בואי נעיר כמה אנשים, נגבה מחיר משולש ונחלק את ההטבה בין המעורבים. שיהיה לך לילה טוב גברת. אתה רוצה כרטיסים לגמר ווימבלדון שיתקיים מחר? יש לך 20,000 ליש"ט? תיהנה מהמשחק, אדוני".

"אולם, במקרים מסוימים העובד לא יכול לספק את הלקוח. כשזוג לקוחות חזרו שיכורים וביקשו ממנו לקיים יחסי מין עם האישה בזמן שהבעל צופה ומצלם, הוא הרגיש שזה זמן טוב לומר 'אני לא חושב שזה ממש מתאים'".

"הטלוויזיה במקלחת היא רק 40 אינץ' ואין זהב בחדר הזה. תחליפו לי חדר"

משתמשת נוספת שיתפה את הסיפור שלה: "בעלי עבד בכמה מלונות יוקרה ובתי מגורים לאנשים עשירים שגרים במלונות וחוץ מזה שמה שהלך בחדרים היה פשוט מגעיל...הייתי מופתעת בעיקר מהתנהגותם של האנשים האולטרה-עשירים. אני לא מדברת על אנשי עסקים ורופאים. אני מדברת על נסיכים סעודים ויורשים למשפחות מלוכה. רמת הנוחות והטכנולוגיה שהאנשים האלה ציפו לה הם דברים שאנחנו לא יכולים לדמיין אפילו".

היא הוסיפה: "'מה זאת אומרת שאין גישה לאינטרקום ליד האמבטיה? מה אעשה אם אזדקק לשירות בזמן שאני בשירותים?', 'הטלוויזיה בתוך המקלחת היא רק 40 אינץ' ואין זהב בחדר, תחליפו לי לסוויטה טובה יותר', 'אני צריך שתצא, תקנה לי מצעים טובים יותר, תסדר לי מחדש את המיטה ואז תעשה את זה שוב מחר כי אני לא אשן על אותם המצעים פעמיים'. אלו רק דוגמאות".

סוג של נקמה?

המצלמה חשפה: כך מנקים שירותים, רצפה וכיור עם אותה מגבת במלונות 5 כוכבים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

"היינו צריכים להסיר פסלים ועציצי חרסינה מהחשש שישברו הכל"

משתמש אחר של רדיט סיפר שכנקמה הם היו מוסיפים חיובים נוספים ללקוחות, בעיקר במצבים בהם תאגידים מימנו את האירוח. הוא כתב: "אירועי מתמחים ארגוניים, בהם צעירים התארגנו על אלכוהול בכמויות. מקומם. הייתה לנו חברה אחת שהביאה 80 מתמחים מדי שנה וזה היה פשוט סיוט. כל שנה הייתי בטוח שמישהו ימות שם. בשנה אחת היו שלושה אשפוזים ואחד הנערים בחוצפתו שלח את חשבון בית החולים למלון. כדי להיות ברור, כל צוות המלון ידע על התקרית והתבקש לסרב לשירות. לא היינו מעורבים או אחראים לנושא הרפואי שלו. בעיקר משום שהוא וכל עמיתיו המתמחים לכלכו הכל. היינו צריכים לסדר מחדש את הלובי על ידי הסרת פסלים ועציצי חרסינה מהחשש שישברו הכל. פעם אחת החלטנו שאנחנו מעיפים ארון ספרים פינתי מהלובי מכיוון שיותר מדי מתמחים שיכורים נתקלו בו".

הוא הוסיף: "היו נוזלי גוף בכל מקום ומצעים נהרסו מעבר לשימוש נוסף. הצנרת נשברה מדי יום. בחלק מהחדרים תמיד היו נזקי עישון. כל המבוגרים היו חסרי תועלת, כמובן. הם בעצמם סיפקו אלכוהול לצעירים. החברה קיבלה את החשבון בגין הנזק מדי שנה - ותמיד חזרה להתארח. היינו מוסיפים ממש כל מה שיכולנו לחשבון. היינו מוסיפים חדרים בשווי של שבועות על חשבונם מכיוון שהיינו צריכים להשאיר עשרות חדרים מחוץ לשירות בזמן תיקון הנזק. החברה שילמה על כל מה שביקשנו עבור אורחים מתלוננים. היא גם שילמו על כל מה שהיה עלינו להחליף, והם היו כל כך רגילים לדמי הפיצוי שפשוט היינו זורקים לשם סתם דברים לפעמים והם היו משלמים. כמו הליכון שנשבר במהלך שהותם. האם אחד האורחים שלהם שבר את זה? לא יודע, לא היה אכפת לי, הם קנו לנו הליכון חדש".

"נערות ליווי יצאו עם 30-40 אלף דולר ביום מלקוחות מפורסמים"

משתמש נוסף סיפר על היחס שהתבקשו להעניק לסלבריטאים שהתארחו במלון: "אסור היה לנו לקרוא לידוענים בשמם מכיוון שהם רצו להישאר אנונימיים, ולכן השתמשנו בכינוי שלהם לאותו יום. חלק הגיעו למלון כדי לבלות עם נערות או נערי ליווי שתמיד היו סופר נחמדים לכולם. היו נערות ליווי קבועות שהשכירו חדר ליום, פעם בחודש, והרוויחו 30-40 אלף דולר ליום מלקוחות. סלבריטאים, אנשי עסקים, כל מה שתרצו. מטורף"

משתמש אחר סיפר: "עבדתי במלון חמישה כוכבים בבוורלי הילס, וואו, יש לי מלא סיפורים. שייח' הזמין נערת ליווי לחדרו והיא גנבה לו עשרות אלפי דולרים במזומן, שעונים ודברי ערך. גברים שבירכו אותנו לשלם כשהגיעו עם המאהבת שלהם בחמישי בערב ועם האישה שלהם בשישי בערב. אלילי בני נוער שהשאירו מאחוריהם חדרים מבולגנים, מלאים במזרקים ואביזרי סמים אחרים. עשירים מהמזרח התיכון ששלחו מספר רכבי פרארי ולמבורגיני למלון ממדינת מולדתם ונתפסו נוסעים תחת השפעת סמים באותו לילה ע"י השוטרים בשכונות של בוורלי הילס. החשבון הגבוה ביותר שראיתי עמד על 2 מיליון דולר לאורח ששכר קומה שלמה של סוויטות למשך שלושה שבועות - סכום ששולם מידית בהעברה בנקאית. היינו צריכים להוציא 100 אלף דולר במזומן לאורח שאשתו רצתה לצאת למסע קניות יוקרתי במיוחד - אפילו לבנק המקומי אין כל כך הרבה כסף מזומן. היינו צריכים להשיג מכונית משוריינת מסניף הבנק המרכזי בלוס אנג'לס".

נתנחם בטיפים?

לא כל התגובות בפוסט היו קשות. כמה עובדי מלונות לשעבר סיפרו שהיו עשירים שנהגו לתת להם טיפים נדיבים, גם כאשר הבקשות שלהם היו מוגזמות. אחד כתב: "חבר שלי עבד במלון מפואר. בעל הבניין, לא הרשת - אלא הבניין עצמו, הגיע להתארח. הוא היה ברשימת המיליארדרים של פורבס. הוא היה אדם נחמד שהיה אוכל במזנון כל יום ונתן לכל איש צוות שראה טיפ של 100 דולר, בכל פעם שרק נתקל בהם. אב הבית עובר? 100 דולר. ברמן עובר? 100 דולר. החלפת משמרת? 100 דולר להולכים ולבאים".

נושא עצוב נוסף שהוזכר על ידי משתמש אחר היה התאבדות. הוא כתב: "נתקלתי בהרבה אנשים בודדים שיצאו לחופשה יוקרתית כדי לסיים את חייהם. זה קורה הרבה אבל אף פעם לא מוזכר בחדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully