וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליטה זוג מקיים יחסי מין בחדר המלון לידה (ואת קולות ההנאה שמעו גם הצופים בבית)

9.4.2023 / 0:08

מאמנת הכושר סמנתה מרינה דוורסט שהתה בחופשה רומנטית עם החבר שלה ככשמעה קולות גניחה חזקים מהחדר הסמוך. היא הקליטה את הרעשים - ושיתפה את החווייה המלאה בטיקטוק. הצופים הופתעו לגלות שגם את קולות ההנאה של הגבר שומעים היטב

"כשהזוג בחדר ליד במלון עושים סקס רועש"/samanthamartinadewhurst/Tiktok)

מאמנת הכושר סמנתה מרינה דוורסט יצאה לחופשה רומנטית עם בן הזוג שלה במלון בפראג, אולם השניים נותרו מובכים עד מוות כשקולות גניחה חזקים נשמעו מהחדר הסמוך. סמנתה ניצלה את רגעי המבוכה כדי לתעד את התגובה שלה לקולות ההנאה ברקע - ואפילו הצופים הצליחו לשמוע בבירור את קולות הגניחה של הזוג.

בסרטון שזכה ליותר מחצי מיליון לייקים, נראית סמנתה צוחקת כשברקע נשמע זוג גונח בהנאה. על הסרטון היא כתבה: "כשאת קולטת שאת לא היחידה שהזמינה חופשה רומנטית בפראג". הרגע המביך צבר תאוצה ברשת ורבים מיהרו להגיב על הסיטואציה. "החיים שלי כאלה לא הוגנים לפעמים", כתב אחד ואחר הקריפ: "אני הייתי עומד צמוד לקיר ומאזין".

עוד באותו נושא
מול ילדים וקהל מריע: זוג קיים יחסי מין בבריכה שקופה במלון

למה סקס במלון הרבה יותר טוב מאשר בבית?

אחרים הופתעו מהעובדה שניתן לשמוע גם את קולות ההנאה של הגבר: "הוא עושה קולות?!?! אני רוצה את מה שיש להם", כתב אחר ואחר הוסיף: "סוף סוף, בחור שבאמת נשמע שמח להיות שם". היו כמה שלא הבינו מה מוזר בזה שהגבר משמיע קולות: "זה נורמלי שהגבר גם עושה רעש. למה כולם מופתעים מזה?", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "גם גברים גונחים". אחת כתבה: "העובדה שגם הוא משמיע קולות רק הופך את כל הסיטואציה ללוהטת יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully