וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה סקס במלון הרבה יותר טוב מאשר בבית?

מזה דורות רבים, מקושרים חדרי מלון עם תשוקה. מה יש בתחושת הניתוק שמדליק אותנו, מה קורה למוח שלנו כשאנו מגיעים למקום חדש ואיך כל זה משפיע על הרומנטיקה? סקסולוגית ומטפלת זוגית מספרות על סודות התשוקה בחופשה

זוג עושה סקס בטיסה/TWITTER

בווידאו: זוג עושה סקס בטיסה

כאשר נפתח מלון Starndard בניו יורק, לפני כתשע שנים, נעשה הדבר בחופזה. לא הכל היה עדיין מוכן, ועל הבעלים הופעל לחץ לפתוח בזמן, ולמעשה לקבל אורחים בעוד עבודות הבינוי נמשכות. "תנו לנו להמשיך עם הדפיקות שלנו - ואנו ניתן לכם להמשיך עם הדפיקות שלכם", קראה מודעת הפרסום הפרובוקטיבית, שנתלה באזור הסמוך למלון. בנוסף, המלון היווה גן עדן למציצנים, בזכות חלונות הענק שבחדריו, שנמתחו מהרצפה ועד לתקרה - וחשפו הכל למי שנמצאו ברחוב. למעשה, לא היה זה המלון היחיד בניו יורק שהתהדר בחשיפה כה אינטימית, באמצעות חלונות מסוג זה. כך נעשה גם במלון Public, שנחנך בשנת 2017.

בכתבה שהוקדשה לנושא באתר Conde Nast Traveller, צויין כי אחרי הכל, מלון הוא לעתים שם נרדף למעשים בלתי ראויים, ולמתירנות שלא מתרחשת בחיי היומיום. ולמרות שאנו נרשמים בשמנו האמיתי וגם מודעים לעובדה שמצלמות אבטחה עוקבות אחרינו בשטחים הציבוריים, בבית המלון אנו מרגישים שאנו יכולים להתנהג באופן חופשי ומתירני יותר. זה מתחיל בעובדה שאנו לא חייבים לסדר אחרינו את המיטה וממשיך ביכולת שלנו "להעלים" מזכרות כגון בקבוקוני שמפו ועוד.

סקס. ShutterStock
מלון הוא לעתים שם נרדף למתירנות שלא מתרחשת בחיי היומיום/ShutterStock

מיני בר עם צעצועי מין הוא רק תירוץ

והמלון הוא גם המקום שבו זוגות בירח דבש מעבירים את הלילה הראשון כזוג נשוי. בנוסף, ישנם בתי מלון שבהם המיני בר הוא למעשה ארונית שבה צעצועי מין שונים, ועוד לא דיברנו על האפשרות לצפות בטלוויזיה בסרטים למבוגרים בלבד.

באופן זה, הקשר ההדוק בין מלון לבין מין, מלווה אותנו מזה דורות רבים. במאה ה-18, פרחו במקומות מסוימים באירופה, כגון לונדון ופריז, וכן בארה"ב, בתי מלון שבהם פעלו בתי בושת. ולא תמיד היה ברור היכן נגמר המלון ומתחיל בית הבושת. הגבולות היו מטושטשים.

כמובן, ההקשר הזה מצוי עמנו גם כיום, בין אם במלונות מפוקפקים הגובים תעריף לפי שעה, ובין אם במלונות "לגיטימיים", כגון מלונות האהבה ביפן או מוטלים מסוימים בגואטמלה וברזיל, המאפשרים אנונימיות מוחלטת.

בעבור זוגות, הפן הסקסי בשהייה במלון, משמעה חופש מוחלט מהמטלות והשגרה היומיומית, וגם מהילדים. "ועם תחושת החופש והניתוק הללו, מגיעה גם התשוקה", אומרת הסקסולוגית ז'נט פיילה (Xanet Pailet). "כאשר אנו מעבירים יחד לילה בבית מלון, אנו מניחים לעצמנו להשתחרר, להירגע ולזכות בפינוק. כאשר אנו לא טרודים בענייני ילדים או באימיילים שעליהם יש להשיב בדחיפות, אנו יכולים להתמסר לבני הזוג שלנו בנעימים. בנוסף, זוהי הזדמנות לקחת את הזמן, מה שנחשב למותרות בעבור זוגות כה רבים".

לדבריה, רובד מרגש נוסף טמון בעובדה שמצד אחד אנו נמצאים במקום שבו לא מכירים אותנו, ומצד שני - כה חשופים. התוצאה היא לעתים אפשרות למשחקי תפקידים והפעלת הדימיון בדרכים מקוריות.

עוד באותו נושא

מברלין לבנגקוק: אלה מסיבות הסקס הטובות ביותר בעולם

לכתבה המלאה
זוג עושה סקס. ShutterStock
"כאשר אנו מעבירים יחד לילה בבית מלון, אנו מניחים לעצמנו להשתחרר"/ShutterStock

מקום חדש הוא כמו סם מעורר תאווה

ואכן, ניתן להתייחס למלון כאל "מתחם נטול מחויבות". אתם יכולים להתפרע בחדר הרחצה מבלי לדאוג לסדרו או לנקותו מאוחר יותר. יש מי שיגיע אחריהם כדי לנקות, לסדר ו"להעלים" את העובדה שרק לפני זמן קצר הכל היה כה פרוע. כי מרגע שאתם תולים על ידית הדלת את שלט ה"נא לא להפריע" - הרשות נתונה.

ויש עניין נוסף: העובדה שמדובר במרחב חדש, לא מוכר, גורמת לניצוצות לפרוץ. "כבני אנוש, טבעי הדבר שנחפש אחר משהו חדש: האפליקציה הכי חדשה, הספר החדש, הטרנד החדש. ולקיים יחסי מין באותו חדר שינה, על אותה מיטה שבה הילדים והכלבים בילו רק לפני שעה קלה - זה בהחלט לא משהו שיכול להיות סקסי לאורך זמן", מוסיפה פיילה.

וכך, החידוש עצמו הוא סוג של סם מעורר תאווה מוכח וידוע. מחקרים אף הראו כיצד הריגוש שבחידוש מעורר חלקים במוח שלנו המשחררים דופמין, אותו הורמון מסתורי שגורם לנו לחוש טוב ופועל על מרכזי העונג שלנו.

המטפלת הזוגית מריסה נלסון (Marissa Nelson) היא חסידה של ממש בכוחה של חופשה במלון לפתור בעיות בזוגיות ובמין. היא אף הקימה עסק בתחום זה, העונה לשם IntimacyMoons. לפני מספר שנים, הבחינה נלסון בתבנית שחזרה על עצמה בקרב זוגות רבים שבהם טיפלה: נסיעה זוגית לבית מלון, במטרה להחליט, ללא הפרעה, האם להתגרש או להישאר יחדיו. במקרים רבים, השהות בחדר מלון, עם הסקס שנלווה לה, הפיחו חיים בזוגיות. נלסון החליטה להקים סטארט-אפ, שמשגר זוגות אל חופשה בת מספר ימים במלון באי ברבדוס שבקריביים. החופשה כוללת מפגשי תרפיה זוגיים והתעריפים מתחילים במחיר של כ-9,000 שקלים לזוג.

"בריחה מסוג זה מעוררת תחושה של חיות והרפתקנות", היא מסבירה. "אנשים נשלפים משגרת היומיום שלהם, ומאפשרים לעצמם להשתחרר, לפתוח את עצמם לעונג הדדי ולאינטימיות. אחת הלקוחות שלי לא קיימה יחסי מין עם בעלה שלוש שנים. היא סיפרה לי כי כאשר הם הגיעו לבית המלון, הם מצאו את עצמם בבריכה, שוחים בעירום".

כל אלו מהווים עבורנו תזכורת כי בבסיסו, מקור המשיכה של בית המלון הוא לא רק סקס, אלא בעיקר רומנטיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully