וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר הזו תשלם לכם 225,000 ש"ח כדי לגור בה - אבל יש מלכוד

23.3.2023 / 0:18

אלבינן, ששוכנת על הר בגובה 1,300 מטר, מחפשת תושבים בגלל בריחה של המקומיים לערים סמוכות ומציעה תמריצים כספיים נדיבים. לפני שתרוצו לגור בשוויץ, כדאי שתדעו שתנאי הקבלה לא פשוטים בכלל

הכפר שישלם לכם כדי לגור בו/Tiktok

עיירה בשוויץ מציעה לתושבים חדשים סכומים כסף נכבדים מאוד (בין 10,000 ליותר מ-50,000 פרנקים שוייצרים - כלומר עד 225 אלף שקלים) עבור מעבר לשם.

העיירה (או כפר) ההררית המדהימה של אלבינן שוכנת בגובה של 4,265 רגל (כ-1,300 מטרים) בקנטון השוויצרי ואלה (כן. זה השם שלו. לא המצאנו את זה), שחולק את גבולותיו בדרום עם איטליה ובמערב עם צרפת.

למרות הסביבה המדהימה של העיירה, הכוללת מרחבים עצומים של פסגות הרים מושלגות בגל כיוון אפשרי, היא עומדת בפני הכחדה כבר כמה שנים - כיוון שהתושבים עוזבים אותה בהמוניהם לטובת הערים הסמוכות. עד סוף 2020, הנהירה הכלכלית מהעיירה הותירה בה רק 243 תושבים בכפר. מאז 2018, גורמים בעירייה המקומית מנסים להביא תושבים חדשים למקום, ומציעים תמריצים כלכליים נדירים.

למרות המיקום האידיאלי - רק ארבעה קילומטרים מעיירת הספא והמרחצאות התיירותית לויקרבאד ו-35 דקות מבירת הקנטון סיון ומהעיר ויספ - המחסור בתעסוקה גרם למקומיים לנדוד לערים אחרות.

בתקווה למשוך רוכשי בתים חדשים, מוצע כיום למשפחות בנות ארבע נפשות סכום שווה ערך ל-100 אלף ש"ח למבוגר, כאשר כל ילד מקבל 40 אלף ש"ח.

אבל ההצעה האטרקטיבית לא מגיעה בלי מלכוד או שניים, כולל העבודה שצריך להיות מתחת לגיל 45 כדי להגיש מועמדות.

המועמדים צריכים גם להיות אזרחים שוויצרים עם אישור מגורים C - שניתן להשיג רק על ידי מגורים במדינה במשך חמש שנים אם אתה בעל אזרחות של מדינות האיחוד האירופי, או מארה"ב או קנדה.

עבור תושבי מדינות אחרות, כולל בריטניה או ישראל - צריך לחיות במדינה ברציפות במשך 10 שנים לפני שמגישים מועמדות לעבור לגור באלבינן.

עוד הצעות דומות
עיירה איטלקית מהממת תשלם לכם 28 אלף אירו אם תבואו לגור בה

להתעורר מול הים: העיר האיטלקית שמציעה בתים ב-1 אירו

אלה לא התנאים היחידים - הבית שאתה קונה חייב להגיע להערכת שווי של 800,000 ש"ח, ואתה חייב להישאר לחיות באלבינן לפחות עשור. אם תחליט לעזוב לפני כן, תצטרך להחזיר את הסכום ששולם לך.

בתיאור הכפר בשנת 2017, נשיא העירייה, ביט ג'וסטין, הגדיר אותו כשקט, עם נופים מדהימים ואיכות אוויר טובה. הוא הוסיף כי האזור זוכה לכמויות אדירות של שמש בשנה.

הוא הוסיף תנאים נוספים למעבר אליהם: "קנית בית שני או מתחמי מגורים גדולים של קבוצות משקיעים אינם באים בחשבון. מי שעובר שוב עשר שנים לאחר תחילת הבנייה או לאחר רכישת הבית חייב להחזיר את הכסף".

אבל אולי דווקא כדאי לעמוד בדרישות המחמירות, שכן לשוויץ יש את אחת ממערכות החינוך הטובות בעולם, תוחלת חיים גבוהה ושיעורים נמוכים מאוד של פשיעה אלימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully