וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז נכנסה למלון רקדנית בטן: החופשה המיוחדת שלי בנצרת

ניצן גריב

עודכן לאחרונה: 15.3.2023 / 10:00

כשאתם חושבים על חופשה בישראל, נצרת היא כנראה לא המקום הראשון שקופץ לכם לראש. טעמים של המזרח התיכון, שפע, פינוקים וגם רקדניות בטן הם רק חלק קטן מהחופשה הלא טריוויאלית במלון "רמדה אוליבייה" - שהרגישה כמו חוויה במדינה אחרת. קחו רגע לגלות מה אתם מפספסים

חופשה שהרגישה כמו חוויה ממדינה אחרת/מערכת וואלה!

כשאתם חושבים על חופשה בישראל, נצרת היא כנראה לא המקום הראשון שקופץ לכם לראש, וסביר להניח שגם לא השני והשלישי. לכן כשהוזמנתי לחופשה במלון בנצרת לא ידעתי למה לצפות. נצרת היא אחת מתחנות החובה לכל תייר המגיע לישראל, אבל משום מה אנחנו, הישראלים, לא חושבים עליה כיעד לחופשה, חוץ מבחג המולד לפעמים. ואני? אני נסעתי לגלות מה אנחנו מפספסים.

הדרך לנצרת הייתה קצרה מהמצופה, שעה וחצי נסיעה מדלת הבית בתל אביב אל דלת המלון. התארחתי במלון רמדה אוליבייה הממוקם על קצה רכס הרים וצופה על כל העיר נצרת. מרגע הכניסה למלון הרגשתי כאילו קפצתי אל תוך פרק מסיפורי אלף לילה ולילה, אם הם היו מתקיימים במאה ה-21. המלון מעוצב בסגנון אוריינטלי יוקרתי, מלא בקשתות ועיטורים המעניקים תחושה של חופשה שאיננה כאן בישראל.

מלון רמדה אוליבייה בנצרת. ניצן גריב, אתר רשמי
קשתות ועיטורים המעניקים תחושה של חופשה בחו"ל. מלון רמדה אוליבייה/אתר רשמי, ניצן גריב

את תחילת הביקור פתחנו עם קוקטייל על גג המלון ב"סולטאנה בר" וצפינו אל הנוף של העיר נצרת. המלון הרגיש כמו בועה של שקט הצופה על עיר עמוסה צפופה ומסקרנת, וברגע הזה ידעתי שזו תהיה חופשה נהדרת.

משם עלינו על חלוקים והמשכנו למתחם הבריכה והג'קוזי. הבריכה הייתה גדולה משציפיתי - ומחוממת לטמפרטורה מדויקת. הבריכה והג'קוזי מקורים ומחוממים - ופועלים מידי יום מהבוקר ועד 22:00. במתחם יש גם חדר כושר הכולל חוגים ללא עלות.

עוד בוואלה!

כמו להיות תיירים: הצעה למסלול קל ונהדר לחג המולד בנצרת

לכתבה המלאה
מלון רמדה אוליבייה בנצרת. ניצן גריב, אתר רשמי
גג המלון ב"סולטאנה בר"/אתר רשמי, ניצן גריב
מלון רמדה אוליבייה בנצרת. ניצן גריב, אתר רשמי
הבריכה והג'קוזי מקורים ומחוממים/אתר רשמי, ניצן גריב

התחנה הבאה הייתה ארוחת הערב במסעדת שף הנמצאת בתוך המלון הנקראת "לוקנדה" - מסעדה גלילית ערבית בניצוחו של השף רמי אבו-ליל. התפריט הכיל את מיטב מאכלי המטבח הערבי, עם מנות כמו קובנייה עם בשר עזים, עלי גפן, רוטב מתמצית של תבשיל עכוב, עולש בר עם קרם לבנה בשילוב מג'דרה עדשים, טרטר דגי ים, טורטליני במילוי גבינות מקומיות עם חמאה ומרווה ועוד.

מסעדת לוקאנדה במלון רמדה אוליבייה בנצרת. ניצן גריב, אתר רשמי
"לוקנדה" -מסעדה גלילית ערבית בניצוחו של השף רמי אבו-ליל/אתר רשמי, ניצן גריב

האוכל, השפע והשירות עלו מעל לכל הציפיות, עם טעמים מדהימים שלא טעמתי מימיי ושילובים מיוחדים בין אוכל ערבי מסורתי לטכניקות מודרניות. עוד במקום, צוות שירות אדיב וחלל מעוצב לעילא ולעילא - שרק מעצימים את החוויה שיש למלון להציע.

גולת הכותרת - מופע רקדניות בטן

התחנה האחרונה ליום זה הייתה גולת הכותרת מבחינתי, ואחת הסיבות לכך שהטיול בנצרת הוא טיול מיוחד עם אופי - ולא עוד חופשה גנרית. כל אורחי המלון הוזמנו למופע רקדנית בטן, שהיה מהפנט ביופיו כשהיא הופיעה - וגם קורע מצחוק כשהזמינה אורחים להצטרף אליה לריקוד. לאחר ההופעה ולקינוח, שף המסעדה הסביר לכל האורחים איך מכינים כנאפה מסורתי וזכינו להתנסות בהכנת הקינוח המפורסם. חשוב להדגיש, שבימי שישי יש סדנת כנאפה ורקדנית בטן באופן קבוע, בכל שאר הימים, הפעילות מותנית ברישום מראש.

מלון רמדה אוליבייה בנצרת. ניצן גריב, אתר רשמי
מופע מהפנט ביופיו. רקדנית הבטן בפעולה/אתר רשמי, ניצן גריב

את הבוקר שלמחרת פתחתי עם קפה בחדר (לכל חדר מכונת נספרסו פרטית), ומשם המשכתי לארוחת הבוקר שהייתה מלאה בשפע בלתי נגמר והלוואי שהייתי יכולה לטעום מהכול.

"שקט וניתוק מהעולם"

חופשה אמיתית איננה חופשה בלי מסאז' טוב, ובמלון מצאתי את ספא ג'סמין שאפשר לי שעה של שקט וניתוק מהעולם עם מוזיקה מרגיעה ועיסוי נהדר. המתחם כולל חדרי טיפולים, סאונות, ג'קוזי וחדר מנוחה.

מלון רמדה אוליבייה בנצרת. ניצן גריב, אתר רשמי
שעה של שקט. ספא המלון/אתר רשמי, ניצן גריב

לאורחי המלון גם מוענק מידי שבת סיור מודרך בנצרת. הסיור יוצא ב-10:30 מהמלון בהליכה רגלית ואורך כשעתיים וחצי. דרך נהדרת להכיר פינות מיוחדות בעיר, לטייל בסמטאותיה של העיר העתיקה, להיכנס לכנסיות יפהפיות וללמוד עובדות היסטוריות מעניינות. העיר העתיקה של נצרת מלאה בבתי קפה מיוחדים ואותנטיים, מסעדות וגלריות אומנות מקומיות ומיוחדות. הסיור משלב גם טעימות במאפיות ובחנויות ממתקים מקומיות הטובות ביותר בארץ.

אתר רשמי, ניצן גריב

במהלך הסיור נכנסו אל כנסיית הבשורה, מוקד עלייה לרגל וביקור חובה לכל צליין, שבו לפי האמונה הנוצרית בישר המלאך גבריאל למרים שהיא הרה עם ישוע, בנו של אלוהים.

כנסיית הבשורה בעיר העתיקה בנצרת. ניצן גריב, אתר רשמי
כנסיית הבשורה בנצרת/אתר רשמי, ניצן גריב

כנסיית הבשורה נחשבת לאחת משלוש הכנסיות החשובות ביותר לנצרות. הדהים אותי לגלות מקום כל כך יפה וחשוב ברמה בין לאומית, שאנשים טסים מכל העולם כדי לראות. בזכות הטיול הזה אני, כישראלית, ביקרתי בו בפעם הראשונה.

חופשה אחרת - במרחק של שעה נסיעה

החופשה בנצרת היא איננה חופשה טריוויאלית וזה היופי שבה, היא שונה ומרעננת ומספקת חוויה הכוללת מצד אחד רוגע ושלווה ומצד שני אופי ותוכן. נצרת היא עיר עם סיפורים של אלפי שנים, מלאה בתרבות פינות יפיפיות ואנשים אדיבים. אז בפעם הבאה שתרצו לצאת לחופשה קצרה ולברוח לרגע מחיי היום-יום השוחקים נצרת היא יעד נהדר לחופשה אחרת, מרעננת ושוברת שגרה כאן במרחק של כשעה נסיעה.

הכותבת היתה אורחת מלון אוליבייה בנצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully