וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה בעירום ו"מגרשי משחקים" למבוגרים: המלונות הכי סליזיים בעולם

9.3.2023 / 9:58

לצד אינספור המלונות המהוגנים ברחבי העולם, תמצאו לא מעט מלונות שטופי זימה שבהם מציעים כל מה שתוכלו להעלות על הדעת: שחייה בעירום, מסיבות סוערות, חילופי זוגות, תחפושות למשחקי תפקידים, חדרי BDSM ועוד המון הפתעות למבוגרים בלבד. קבלו הצצה

אתר הנופש למבוגרים הדוניזם 2/צילום: אתר המלון

איך אתם בוחרים את בית המלון שלכם? יש מי שמעדיפים שיהיו במלון כמה בריכות שחייה, אחרים יתמקדו במתקני הספא ויש מי שיעדיפו מלונות עם מגוון מסעדות והיצע קולינרי נרחב.

אבל ישנם תיירים שהדבר החשוב ביותר עבורם הוא כל מה שקשור לסקס. זה יכול להיות מלון שמציע סופשבוע של חילופי זוגות, מלונות עם מרתפי BDSM אפלוליים או סתם בריכות שחייה שבהן אפשר לשחות בעירום מלא.

הדיילי סטאר מדווח כי לצד הביקוש הער לחופשות מסוג זה, ישנו היצע מגוון של בתי מלון שמציעים חוויות ארוטיות. תוכלו למצוא אותם במקומות רבים בעולם - מבריטניה ומקסיקו ועד ארצות הברית ויפן. הנה כמה מהבולטים שבהם.

עוד על חופשות אירוטיות:
נותנים בראש: כל היעדים בעולם לחופשות פרועות
נחשפו סודות הסקס המלוכלכים של תיירים בחופשה
מין מזדמן, הנגאובר וחוטיני: סדום ועמורה בפלמה דה מיורקה
איזו מין חופשה: היעדים הטובים בעולם למסיבת רווקים

מלון Hedonism II, ג'מייקה

המלון המהמם הזה שמצוי בקריביים, מוגדר כ"מגרש משחקים למבוגרים", כאשר הלבוש במרחבי הציבוריים שבו הוא אופציה בלבד. מכאן, הכל אפשרי. יש בו 280 חדרים, מסעדות המגישות מנות ברמה עולמית, חמישה ברים מעוצבים להפליא, בריכת שחייה שבה תוכלו לטבול בעירום (כמובן) וגם ספא מרגיע. אבל מעבר לכל אלו, מה שבאמת מיוחד כאן מגיע בדמות תוכניות הבידור לאורחים. אלו כוללות ערבי נושא בתחומי סקס, מסיבות והופעות למבוגרים בלבד וגם מה שמוגדר "חדר משחקים". כן, זה בדיוק מה שאתם חושבים: מרחב שפתוח לזוגות או יחידים שבו יש מיטות, שרשראות קשירה ושאר שעשועים. מה שכן, שימו לב שהכניסה לחדר האוכל ולמסעדות המלון היא בלבוש. ויש אפילו מבצע מיוחד: אם שלוש נשים מזמינות חופשה ביחד, הן משלמות רק על שתיים.
אתר המלון

מלון Desire Riviera Maya, מקסיקו

אתר נופש זה הממוקם בפוארטו מורלוס (Puerto Morelos) שבמקסיקו, הוא היעד המושלם לחובבי חילופי הזוגות. המלון כולל בריכה מרהיבה שבתחומה נערכות מסיבות שובבות וכן סאונות, אפשרויות לספורט מים, ארבע מסעדות וחדרים מפוארים. בנוסף, יש בו מתחמים המיועדים לנטורליסטים ("נודיסטים", כפי שנקראו בעבר).

אתר הנופש מיועד לזוגות בלבד וניתן להצטרף לערבי נושא כגון ערב הלבשה תחתונה, ערב פטיש ועוד. בנוסף, מוצעות במקום ארוחות ערב רומנטיות על החוף, עיסויים לארבעה אורחים בעת ובעונה אחת, מקומות שבהם אפשר לקיים יחסי מין על החול בחוף ואפילו פרטי לבוש וציוד של עבדים ומלכות. וכן, גם פה יש "חדר משחקים" שאליו תוכלו להגיע בזוג ולפגוש זוגות אחרים.
אתר המלון

מלון House of Gods, סקוטלנד

מלון בוטיק זה מתהדר בעיצוב נפלא שמשמש השראה לכל מה שקשור לרומנטיקה ונהנתנות. חדרי האירוח - מהבקתות ועד לסוויטות - מעוצבים בבדים אדומים וריהוט בסגנון ורסאי. במלון ממתין לכם בר קוקטיילים וטרקלין העונה לשם Lilith (לילית, עם שם הדמות הנשית המיתולוגית). טרקלין זה מתואר כ"מקום מסתור סודי לשעת לילה מאוחרת, העטוף בעיצוב מדהים". על מתג התאורה הזהוב בחדרים חקוקה המילה Naughty (שובב) והקירות עצמם מרופדים באופן שיוצר בידוד אקוסטי.
אתר המלון

מלון Brighton Erotic Boudoir, בריטניה

מלון זה, הידוע גם בשם Brighton Dungeon, הוא מרחב קינקי שמספק חוויית סוף שבוע סליזית אולטימטיבית, ובו ממתינים לכם לא פחות מחמישה "חדרי משחקים" שונים שמהם תוכלו לבחור את זה שהכי נראה לכם: חדרי משחקי "ענישה", חדר בסגנון תא חקירות, חדר פנטזיה רפואית, חדר "רטוב" וגם חדר שינה יוקרתי.

המלון נמצא במרחק של דקות ספורות בלבד מחוף הים של העיירה ברייטון שבדרום-מזרח המדינה. לא חייבים ללון בו וניתן לשכור בו חדר למינימום של שעתיים. יש פה גם דאנג'ן המשופע בשעשועי BDSM, כול לשוטים, כלוב כליאה והפתעות נוספות.
אתר המלון

מלון Liberty Inn, ניו יורק

מלון יוצא דופן זה נכנס לרשימה ה"שובבה" גם בזכות העובדה שניתן להזמין בו אירוח על בסיס שעתי. כלומר, גם בריחה קצרה ואסורה של שעה קלה היא אופציה. אחד החדרים בו, העונה לשם Romantic Interlude יש אפילו תאורת אווירה סקסית במיוחד. עוד בחדרי המלון, הממוקם בווסט וילג' בעיר: ג'קוזי זוגי, מראות קיר ושירותי סטרימינג המציגים תכנים למבוגרים.
אתר המלון

אתר הנופש Temptation Resort Cancun, מקסיקו

אתר הנופש מצוי בטבורה של "עיר המסיבות" המקסיקנית שטופת השמש, ויש בו 430 חדרים המעוצבים באופן חושני במיוחד. כאן ניתן להזמין אוכל 24 שעות ביממה, להוריד דרינקים בכל שעה משעות היום ואפילו לקבל שירות אישי צמוד באזור בריכת השחייה. במקום מוצעים פעילויות למבוגרים בלבד, בהם ערבי תחפושות סקסיות, ערבי הלבשה תחתונה ומסיבות בריכה שובבות. בחוף הים הצמוד ניתן לשהות טופלס, ובמסעדת המלון SHE תוזמנו לארוחה רבת-חשק, עם טעמים סקסיים ומשחקים לזוגות.
אתר המלון

אתר הנופש Island House Key West, ארצות הברית

אתר נופש קטן זה בפלורידה, ברמת חמישה כוכבים, מיועד לגברים ובו תמצאו הפתעות כמו מיטת נוצות ו"טרקלין וידאו", המיועד למפגשים אינטימיים או ארוטיים, בין אם אתם מגיעים בסולו ובין אם כקבוצה.
במקום, המאכלס 39 חדרי אירוח, ישנה בריכה מחוממת שמיועדת למפגשים בין האורחים. בנוסף פועלת באתר מסעדה, מועדון בריאות, מקלחות חיצוניות וג'קוזי חיצוני. מותר גם לשהות בעירום במרחבים הציבוריים.
אתר המלון

מלון Hotel Rex Tokyo, יפן

ביפן ישנם לא מעט "מלונות אהבה", המיועדים לשימוש של זוגות על בסיס שעתי. אחד המיוחדים שבהם הוא מלון זה שבטוקיו, ובו 52 חדרי אירוח השונים במראם זה מזה. המלון, שמציג את עצמו כ"מקום מפלט עירוני למבוגרים", מציע לזוגות מרחב יוקרתי, כמו גם בילויים מגוונים ומגוון קולינרי. בין השאר, תמצאו במלון חדרי פרימיום עם מיטות קטיפה ועיצובים מרהיבים, וגם את סוויטת The Club שבה ממתינה לכם אמבטיה זוגית זוהרת שממנה ניבט נוף מדהים של העיר. אל החדרים ניתן להזמין מגוון פריטים שונים - ממלחי אמבט ועד מנות מתוקות, ואפילו תחפושות ופרטי לבוש סקסיים במיוחד. כך למשל, אם אתם בעניין של משחקי תפקידים, תוכלו לשכור תחפושת של מלח סקסי, ארנבת פלייבוי ועוד עשרות תחפושות אחרות. אגב, התחפושת הראשונה שתזמינו היא בחינם.
מידע נוסף על המלון

  • עוד באותו נושא:
  • מלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully