וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היינו ב"יערות הכרמל של קפריסין": יותר זול וכולל הכול

נופר פרידנברג

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 7:12

ה"יער הסודי" ("סיקרט פורסט") הוא מתחם בריאות ונופש למבוגרים בלבד, שממוקם בהרי קפריסין. עם תוכנית שכוללת סדנאות גוף ונפש, פעילות ספורט, ספא, בריכות גופרית ואפילו אוכל כשר - הרגשנו שאנחנו ממש ביערות הכרמל, רק 40 דקות טיסה מכאן

מלון "היער הסודי", קפריסין/צילום: אתר המלון

השלט מורה עוד חמישה קילומטר לפאפוס, אחוזת עיניים אני מסתכלת סביבי במונית, חולפת בין הבתים המקומיים לבתי המלון הסביבתיים, עד שברגע אחד נהגת המונית מטה את ההגה באופן חד שמאלה, מתחילה לעלות במעין שביל, הנוף העירוני מתחלף בעצים ירוקים, מטעי תפוזים ומעט מאוד בתים. עוברות הדקות והיא מודיעה שהגענו, אני יוצאת מהמונית כמו באמצע יער, חושבת שהיא צחקה עליי שהגענו, הולכת כמה צעדים קלים ונגלה לעיני הריזורט העונה לשם ה"יער הסודי" - (סיקרט פורסט).

אני מתחילה את דרכי לעבר המבואה, מבט חטוף ימינה ואני רואה פינות ישיבה מוצלות מלאות באנשים המתרווחים על הכורסאות וצוחקים. מאחוריי, אנשים ששבים עם אופניי הרים ועוד כמה שבדיוק חזרו מטיול בהרים. עוד לפני הכניסה למלון אני מבינה - זאת לא סתם חופשה רגילה.

הבריכה החיצונית במלון סיקרט פורסט בקפריסין. רומי לוין,
"חווית אירוח ייחודית". הבריכה החיצונית ב"יער הסודי"/רומי לוין

תוכניה למבוגרים

נכנסתי ללובי ואת פניי קיבלה עובדת הקבלה. מיד רשמו אותי לחדרים וקיבלתי תוכניה. כן מה ששמעתם תוכניה - אבל לא כזו שנותנים לך כשאתה נושא בידך האחת ילדים קטנים ובשניהי את תיק החטיפים, ומבשרים לך איזה הופעות ופעילויות יש לקטנטנים, אלא אחת כזו שמיועדת למבוגרים. היא כוללת בתוכה לוז מפורט של ארוחות, סדנאות מיוחדות, פעילות ספורט שמתאימות לכל הרמות ולכל הגילאים ואת שעות הפתיחה של הספא והבריכות.

עוד בוואלה!

הפסטיבל הישראלי שמציע טיפול 10,000 לגוף (ולנפש)

לכתבה המלאה
מתחם הבר פורסט בקפריסין. רומי לוין,
"פירות יבשים ואגוזים לאורך כל שעות היממה". מתחם הבר/רומי לוין

לא צריך לדאוג לכלום

ריזורט היער הסודי בקפריסין מציע חוויית אירוח ייחודית שבה לא צריך לדאוג לכלום - חוץ מלארוז מזוודה. מרגע סגירת החופשה, עליכם פשוט לסמוך על עובדי המלון שיספקו לכם הסעות, חוויות, סדנאות ואיך אפשר בלי אוכל. אפשר אפילו לומר - תשאירו את הארנק בבית. במתחם הממוקם בלב יער, סמוך לפאפוס, מעיינות גופרית חמים ומתחם ספא - אך ליבת קסם המקום מובעת דווקא בפעילויות הייחודיות המוצעות בו. כן, גם אני תחילה פקפקתי במעגלי השיח המתקיימים מידי יום בהנחייתם של מנטורים שונים ונדהמתי לגלות את האותנטיות שבדבר - והציניות שנשארה לגמרי מחוץ לכותלי החדר.

בריכות גופרית במלון סיקרט פורסט בקפריסין. רומי לוין,
"מתחם ספא מפנק". בריכות הגופרית/רומי לוין

לב הריאה הירוקה של קפריסין

הקסם של היער הסודי לעניות דעתי טמון באווירה שמשרה הצוות במקום. ההרגשה המשפחתית היא שמלווה את האג'נדה של המתחם - כולם מוזמנים תמיד. למחפשים חוויית אירוח כמו גם היכרות עם אנשים שונים, זהו המקום בשבילכם. לאחר ארבעה ימים בהם שהיתי בריזורט אעיד כי ביום הראשון, היה קשה למצוא שולחן המיועד לזוג בחדר האוכל ועם זאת, ביום האחרון - כל הקבוצה התקבצה בשולחנות גדולים, סעדו יחד - והשולחנות הקטנים עמדו עירומים.

החזון של היער הסודי, שממוקם בלב הריאה הירוקה של קפריסין, הוא התנתקות מהשגרה וחיי היום יום. זאת, על מנת להתחבר לעצמנו ולהביט רגע פנימה. הטבע, הנוף עוצר הנשימה והמעטפת החיצונית משרים את השלווה והשקט במתחם. במקביל, מעגלי השיח הם ההזדמנות המושלמת לאורחים להסתכל אל תוך עצמם ולקחת נשימה.

בריכות גופרית במלון סיקרט פורסט בקפריסין. ללא,
"הזדמנות להביט פנימה". בריכות גופרית/ללא

כל האוכל - כשר

ובין כל ההתבוננות העצמית, אי אפשר להתעלם מהמילה "ריזורט" שציינתי אי שם בתחילת הכתבה. המלון מציע שתי בריכות חיצוניות: האחת קרה והאחת חמה, כמו גם מתחם ספא מפנק שכולל בתוכו שלוש בריכות גופרית מרפאות. באחת מהן נאלצתי מעט להזיע וללכת נגד זרם המים על מנת להמריץ קצת דם, השניה מיועדת לכתפיים ולגב, והשלישית - האהובה עליי במיוחד - בריכת הירגעות. כולן חמות וכולן מול נוף הררי משגע.

לאחר 45 דקות, עשיתי בזריזות את דרכי לסאונות ומשם לחדר הירגעות - שם חתמתי את חווייתי בהירגעות סביב הנוף של היער, כשברקע שירים מרגיעים ותה חם שמשלים את החוויה. מתחם הספא גם מציע מגוון רחב של טיפולים ועיסויים מפנקים שניתן להתאים באופן אישי לכל אורח.

שפע הוא השם השני של המקום, וזה בהחלט מתבטא גם באוכל, שיש לציין צמחוני. ממיץ תפוזים סחוט טרי שניצב על שולחני בכל ארוחה ועד לדגים הטריים, לסלטים הצבעונים, תוספות הבריאות - הכול כשר. במקום בר שפתוח מהבוקר ועד הערב. בהאפי האוורס מוגשים בו שייקים לאורחים. תוכלו למצוא בו נשנושים בדמות פירות יבשים ואגוזים לאורך כל שעות היממה, או להתרענן שם במשקה. בבר מצוי גם אח עצים שמשרה אווירה נעימה ורגועה במתחם שממוקם ליד הקבלה, מחוץ לחדר האוכל.

החדר במלון סיקרט פורסט בקפריסין. רומי לוין,
"מיטה נוחה ומפנקת". החדר במלון סיקרט פורסט/רומי לוין

ארוחת שישי במרתף יין

דגש מיוחד על ארוחת השישי, שאותה סעדתי במרתף היין. קצת סקפטית, עשיתי את דרכי לאותו המרתף ובכניסתי אליו עמדתי עוד יותר המומה. שולחן שנפרש לאורך של כמה מטרים טובים, שסביבו ישובים חלק ניכר מאורחי המלון, כולם בלבן, אבל כל אחד מביא לשולחן את הצבע הייחודי שלו. בסיום הסעודה המפנקת, כל אחד מהיושבים לשולחן שיתף סיפור יחודי על עצמו, חוויה מעצימה או הודיה אישית - מה שתרם אף יותר לאווירה המגבשת, האחדות והבייתיות שנשקפת בחווית האירוח. בין סיפור לסיפור נשמעו מזמורי שבת ושירים מאחדים - אותם שרו העובדים והאורחים כאחד.

מתחם הספא במלון סיקרט פורסט בקפריסין. רומי לוין,
"מול נוף הררי משגע". מתחם הספא/רומי לוין
הבריכה החיצונית במלון סיקרט פורסט בקפריסין. רומי לוין,
"ליהנות מהשקט". הבריכה החיצונית/רומי לוין

לא תקועים רק ביער

אם חששתם שאתם תקועים ביער למשך תקופת החופשה, הסירו דאגה מליבכם. המלון מציע טיול ג'יפים שיוצא מהמתחם וכלול בחבילת השהות. אורכו הוא כמעט ארבע שעות והוא מוביל לאזור הים, שמורות טבע מטריפות, "הסלע של אפרודיטה" וכפרים מקומיים ואותנטיים באזור. במקרה ורציתם לבקר בפאפוס, ישנם שירותי הסעים בעלות של 75 אירו הלוך-חזור, שאותם צוות המלון יזמין עבורכם, רק תעדכנו כחצי שעה לפני צאתכם לדרך.

הלובי במלון סיקרט פורסט בקפריסין. רומי לוין,
"שפע זה השם השני של המקום". הלובי במלון סיקרט פורסט/רומי לוין

חדרים כפריים עם נוף משגע

במלון מגוון סוגים של חדרים. אני שוכנתי בחדר שעוצב באווירה כפרית עם מפרסת עץ שמשקיפה לבריכה. קיבלתי מיטה זוגית גדולה עם מזרן נוח, כספת, פן, מזגן, תכשירים למקלחת, מים מינרלים בבקבוקים - ותופתעו לגלות שגם בברזים זורמים מים טובים לשתייה. החדר די גדול - ומותקנת בו גם טלוויזיה, אך היא לא מחוברת לכבלים. אין צורך לארוז מתאם חשמלי לשקעים השונים בקפריסין - תוכלו לקבל אחד כזה בחינם בקבלה, אך לא לשכוח להשיב אותו בחזרה בסיום השהות.

טיול ג'יפים בסיקרט פורסט בקפריסין. רומי לוין,
"לא תקועים ביער". טיול הג'יפים/רומי לוין

הסופש שלי חג סביב יום הולדתו של מאיר אריאל - שהתווה את הרקע לשלל הפעילויות שהמתחם הציע. צוות המלון הביא את בנו של אריאל, אהוד, לערב מגבש בבר העתיק. שם, התכנסו כל האורחים ושרו יחד איתו את שירו האהובים, תוך שהוגשו משקאות וסנגריה חמה למשתתפים.

במהלך החופשה לא הפסקתי לזמזם בית משיר אחד, ועכשיו בשובי אני מבינה למה - הוא מתאר בדיוק את חווייתי במלון. "אחת לאיזה זמן מוגבל, אני נשמט אביון ודל, ממירוץ הכרכרה המשתקשקת. נפלט משצף מעגל, כמו שוקע תחת גל, כשההמולה הסחרחרה אט מתרחקת". מי מאיתנו לא זקוק למפלט ממירוץ החיים, לקחת רגע לעצמו ולהתחבר לטבע ולשורשים - זה בדיוק מה שיש לסיקרט פורסט להציע.

מתחם הספא במלון סיקרט פורסט בקפריסין. רומי לוין,
"מפלט ממירוץ החיים". חדר ההירגעות/רומי לוין

מחירים

חבילה תעלה לאדם החל מ-3,200 שקלים לסופ"ש כולל טיסות, העברות ואירוח מלא. המחיר לילה לפנסיון מלא החל מ-350 אירו לאדם.

הכותבת הייתה אורחת של מלון "סיקרט פורסט" בקפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully