וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסטיבל הישראלי שמציע טיפול 10,000 לגוף (ולנפש)

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 14:56

"חופשות בריאות וריטריטים הם כבר לא טרנד חולף שמתאים רק לאנשי הרוח", אומר ניר מנצור שמפיק את פסטיבל Wellfest שיתקיים החודש בחוף נחשולים, ומציע 3 ימים של סדנאות גוף ונפש, יוגה, מדיטציות, הופעות, מסיבות וספורט ימי. ריסטארט לאחרי החגים

פסטיבל הוולנס בים המלח, מלון vert/צילום: חגי שלום וניר דוידזיון

לכל אחד מאיתנו יש קצב חיים שמורכב מעבודה וקריירה, הורות וילדים, זוגיות ותחביבים. בישראל, קצב החיים בישראל כנראה מלחיץ יותר מזה שבשאר מדינות העולם ולכן מומלץ לעצור מדי פעם עבור אתנחתא, שתשיב לגוף שלנו קצת כוחות, תטעין אותו מחדש ותחזק את הנפש.

"חופשות בריאות וריטריטים, הם כבר לא טרנד חולף שמתאים רק לאנשי הרוח שביננו", אומר ניר מנצור הבעלים של חברת "סורנטו", המתמחה בהפקת חופשות בריאות בארץ ובעולם, ושמפיקה את פסטיבל Wellfest שיתקיים בסוף אוקטובר, ועוסק באורח חיים בריא, בריאות גוף נפש. "מדובר כיום על דרך חיים או תפיסת חיים שקיבלה גושפנקא והאצה במיוחד בתקופת הקורונה, בקרב הציבור הישראלי שחי בקצב חיים מסחרר", הוא מוסיף. "הקורונה אילצה את כולנו ואת כל העולם לעצור לרגע, להתבונן על החיים שהיו לנו עד כה ולקחת החלטות עבור עצמנו. לא תמיד אנחנו עוצרים כדי לטפל בעצמנו, החל מארוחה טובה ומזינה שנכין במטבח ועד נשימות ותרגילי הרפייה או מדיטציה בבית. כיום, יציאה לחופשת בריאות או ריטריט זה כמו לעשות טיפול 10,000 לגוף ולנפש, בעיקר לעצמנו".

פסטיבל וולפסט. סורנטו,
כבר לא טרנד חולף שמתאים רק לאנשי הרוח שביננו". פסטיבל Wellfest/סורנטו
פסטיבל וולפסט בחוף נחשולים. סורנטו,
המיקום שנבחר במלון חוף נחשולים הוא בזכות הטבע היפה. חוף נחשולים/סורנטו

"אתחול מחדש" לגוף ולנפש

פסטיבל Wellfest, שיתקיים זו הפעם השנייה על פני שלושה ימים (22-20.10.22) במפרץ נחשולים, הוא פסטיבל של חופש ובריאות פיזית ונפשית וכולל בתוכו תכנים וחוויות חדשות וייחודיות עם מיטב מורי ומדריכי סדנאות בריאות הגוף והנפש, יוגה מכל הזרמים, פילאטיס עם המורים הטובים בארץ, סדנאות של צ'יקונג, ריקוד ותנועה, מיינדפולנס, מדיטציה, תזונה, קוסמטיקה טבעית, צלילים מרפאים, סאונד הילינג, טנטרה, ספורט ימי במפרץ הציורי, יריד אוכל צמחוני מזין, דוכני אמנים ויוצרים מקומיים מגוונים, מתחם טיפולי עיסוי מרגיע, רחבות התכנסות ומנוחה מול נוף הים והופעות חיות של מוזיקאים מובילים, כמו מרינה מקסימיליאן-בלומין, הג'ירפות, טרנטה-גרוב מאשין, זאת לצד הופעות של אמנים בסגנונות שונים כמו טברניקוס, שירה מקודשת, דיג'ייז ועוד.

לדברי מנצור, המיקום שנבחר הוא מלון חוף נחשולים, "בזכות הטבע היפה הנפרש על פני 50 דונמים של דשא, רצועת חוף לבנה וטהורה למרגלות הכרמל, מפרץ טבעי ולגונות תכולות צלולות, איים קטנים סמוכים אל קו החוף ושקיעות מלאות רגש".

פסטיבל וולפסט. סורנטו,
פסטיבל Wellfest עוסק באורח חיים בריא, בריאות גוף נפש/סורנטו
פסטיבל וולפסט. סורנטו,
הפעילות כוללת תכנים וחוויות ייחודיות עם מיטב מורי ומדריכי סדנאות/סורנטו

"האירוע הראשון של הפסטיבל בשנה שעברה נשאר לנו חקוק בזיכרון והשאיר לנו רק טעם של עוד", אומר ניר. "אחרי תקופה ארוכה שבה לא היתה תיירות פנים, האירוע גרם לכולנו להבין - עד כמה התגעגענו למפגש חברתי, לסדנאות, להופעות, לירידים ובעיקר לתחושת הביחד".

מחירים:
כרטיס יומי ללא לינה: 450-350 שקלים.
כרטיס לכל ימי הפסטיבל ללא לינה: 900 שקלים.
חדרים החל מ-1,200 ועד 2,100 שקלים ללילה לאדם בחדר זוגי. המחיר כולל ארוחת בוקר במלון חוף נחשולים וכניסה לכל ההופעות, שיעורים וסדנאות בימים שהוזמנו.

פרטים נוספים באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully