וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-CNN בחר את 10 הערים הכי טובות לטיולי אופניים, כולל אחת מישראל

עודכן לאחרונה: 26.2.2023 / 14:55

"גן עדן לרוכבי אופניים". כך תוארה תל אביב בכתבה של CNN שהציגה את 10 הערים הכי טובות לרכיבה תיירותית. עוד ברשימה: קופנהגן, מלבורן וסן פרנסיסקו

נחל בית לחם/זיו ריינשטיין

עבור תיירים ומטיילים, רכיבה על אופניים יכולה להיות דרך מצוינת לטייל, לגלות ולחקור ערים שונות. אופניים מאפשרים לא רק גישה קלה לאתרים תיירותיים רבים, אלא גם אמצעי תחבורה שרק עושה טוב לכושר הגופני ולבריאות הכללית שלכם. כל זאת, לצד העובדה שמדובר בכלי ידידותי לסביבה.

עם זאת, לא כל הערים ידידותיות לאופניים, והדבר האחרון שאתם רוצים הוא לטייל על שני גלגלים בעיר סואנת מדי, סבוכה מדי לניווט וגדושה מדי בכלי רכב ממונעים.

החדשות הטובות הן שכמה ערים בעולם בהחלט נותנות לאופניים את הכבוד המגיע להם, ועל הדרך גם מציעות טיול אורבני בדגש על קיימות.

ערוץ התיירות של רשת CNN מציג את עשר הערים הטובות בעולם לרכיבת אופניים עבור תיירים (וגם עבור התושבים המקומיים). ברשימה הזו זוכה למקום של כבוד גם תל אביב. מיד נגיע אליה.

רוכבים בעיר: מסלולי האופניים העירוניים הכי טובים בארץ
גלגלי המים: המסלול שעובר דרך 5 מעיינות
גמלים על דו-גלגלים: דרך הבשמים על אופניים

אופניים של תל אופן לקראת מצעד הגאווה. תל אופן,
"המבקרים יכולים לשכור אופניים ברחבי העיר באמצעות האפליקציה". אופניים של תל אופן בתל אביב/תל אופן

10 הערים הטובות בעול לרכיבת אופניים תיירותית

אנטוורפן, בלגיה
ברן, שוויץ
קופנהגן, דנמרק
לייפציג, גרמניה
מלבורן, אוסטרליה
מונטריאול, קנדה
סן פרנסיסקו, קליפורניה
שטרסבורג, צרפת
תל אביב, ישראל
אוטרכט, הולנד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טיול אופניים בתל אביב. Shutterstock, ShutterStock
"לתל אביב יש את המרכיבים של גן עדן לרכיבה על אופניים". רוכבים בטיילת/ShutterStock, Shutterstock

תל אביב: "תרבות אופניים ברמה עולמית"

וכך תוארה תל אביב באותה כתבה: "לעיר המתוחכמת של ישראל שעל חוף הים התיכון, הבנויה בסגנון הבאוהאוס, יש את המרכיבים של גן עדן לרכיבה על אופניים". עוד מצוין כי לעיר יש טופוגרפיה הדומה לזו של קופנהגן אבל לעומת העיר הדנית - בתל אביב מזג האוויר חם ושמשי יותר. "בנוסף, לעירייה בתל אביב יש מחויבות הולכת וגוברת לטיפוח תרבות אופניים ברמה עולמית".

בנוסף, נכתב כי בזכות הידידותיות לרוכבים וגודלה של העיר, היא מאפשרת חיסכון ניכר בזמן עבור מבקריה. "ניתן לרכוב מכיכר רבין, הכיכר המרכזית בתל אביב, לפארק הירקון המרהיב, בתוך כשבע דקות. גם חוף גורדון הפופולרי נמצא במרחק נסיעה קצר באופניים. שדרות רוטשילד המוצלות, על בתי קפה ובתי הבאוהאוס הנוצצים של העיר הלבנה, מתאימות באופן מעולה לרכיבה על אופניים". עוד נכתב כי המבקרים יכולים לשכור אופניים ברחבי העיר באמצעות האפליקציה של שירות "תל-אופן".

ולסיום, נכתב כי "קסדות אינן חובה בתל אביב, אבל יותר יותר מקומיים מתחילים לחבוש אותן". כמובן, שום מילה לא נכתבה על העובדה שרוכבים רבים כובשים את המדרכות ה יועדות להולכי רגל...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully