וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייל תקף אורחים במלון עם פומפה של שירותים

עודכן לאחרונה: 6.2.2023 / 17:40

במהלך התקרית המוזרה, התרוצץ דייל חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס ברחבי המלון ואף עשה את צרכיו במסדרון. מי שעצרו אותו היו כבאים שהוזעקו למקום בעקבות הצפה שלה הוא גרם

נוסעת סאות'ווסט איירליינס נהרגה כתוצאה מתאונה מחרידה שאירעה במהלך טיסה/צילום: רויטרס וסרטוני גולשים, עריכה: יאיר דניאל

דייל של חברת התעופה האמריקנית סאות'ווסט איירליינס נעצר ביום שישי האחרון בחשד שתקף אורחים בבית מלון, כמו גם כבאים שהגיעו למקום, באמצעות פומפה של שירותים. כל זאת, כחלק מהתפרעות מתמשכת (וקצת מוזרה) במלון שמשמש את חברת התעופה בעיר דה מוין (Des Moines) שבמדינת איווה.

טרווין היל, בן 21 מהעיר פיניקס נעצר בשעות הבוקר מוקדמות ב-28 בינואר והואשם בהפרת סדר, תקיפה ואיום בנשק מסוכן. היל הכחיש את ההאשמות, כך עולה ממסמכי בית המשפט שהוגשו מטעמו לאחרונה. אתר Paddle Your Own Kanoo מדווח כי משטרת דה מוין הוזעקה למלון שבמרכז העיר בסביבות השעה שתיים לפנות בוקר בסוף השבוע שעבר, בעקבות דיווחים על חשוד החמוש בנשק שהוגדר "מסוכן".

אילוסטרציה. ShutterStock
הדייל תקף אורחים וכבאים במלון באמצעות פומפה של שירותים/ShutterStock

הציף במים חלק מהמלון

על פי הדוח הרשמי של המשטרה, אנשי הביטחון של המלון ציינו כי מדובר באדם שמתרוצץ ללא חולצה ותוקף אורחים אחרים באמצעות פומפה. החשוד, שזוהה כאמור מאוחר יותר כהיל, הסתובב לאורך מסדרונות המלון תוך שהוא מפעיל את אזעקות האש, ואף חשוד כי הציף חלקית את המלון לאחר ששבר את הפייה של מערכת מתזי המים ("ספרינקלרים") באחד מחדרי התחזוקה. במלון מעריכים כי הנזק שנגרם בעקבות ההשתוללות מגיע לכ-10,000 דולרים.

השוטרים שהגיעו למקום מצאו את היל בחדר מדרגות בקומה ה-20 של המלון, כשהוא כבר מרותק על ידי כבאים שהוזעקו אף הם וטענו שהותקפו על ידי היל. מספר אורחים דיווחו שהיל "רדף אחרי אנשים" ברחבי המלון עם הפומפה. אחת הקורבנות סיפרה שהיא נמלטה מהמלון דרך חדר המדרגות ממרומי הקומה ה-18, לאחר שאזעקת האש הופעלה. שם היא גם נתקלה בהיל. על פי החשד, הוא רדף אחריה עם הפומפה בעודו צורח "אני פא-ינג הולך לתפוס אותך!" על פי דוח של המשטרה המקומית, האורחת הצליחה להימלט ללא פגע.

עוד בוואלה!

ביומו הראשון בעבודה: דייל פתח בטעות את דלת החירום במטוס

לכתבה המלאה
סאות'ווסט איירליינס. ShutterStock
החברה עצמה לא הגיבה לדברים. סאות’ווסט איירליינס/ShutterStock

חברת התעופה לא מגיבה

מספר אורחים נוספים סיפרו שהיל היכה אותם עם הפומפה, בעוד שאחרים טענו שהוא פשט את מכנסי הג'ינס שלו ועשה את צרכיו על רצפת המסדרון. השוטרים מצאו בחדר המדרגות שבקומה ה-19 את מה שנראה כמו צואה אנושית.

היל נלקח למעצר ללא כל התנגדות ושוחרר למחרת בערבות. בבית המשפט, הוא טען לחפותו באשמת הפרת סדר. בקרוב, התיק יידון בפני חבר מושבעים. יש לציין כי פרופיל הפייסבוק של היל עדיין מציג תמונה שלו במדי דייל בחברת התעופה סאות'ווסט איירליינס. החברה עצמה לא הגיבה לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully