וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביומו הראשון בעבודה: דייל פתח בטעות את דלת החירום במטוס

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 9:22

ביש מזל לדייל: נוסעי בריטיש איירווייז מלונדון לניגריה, נאלצו להמתין 4 שעות עד להמראה, לאחר שדייל ביומו הראשון לעבודה פתח בטעות את דלת החירום שמחוברת למגלשה. זה עלה לחברת התעופה 50 אלף ליש"ט, ולדייל במשרתו

מטוס איירבוס A350-1000 של בריטיש איירווייס/יח"צ בריטיש איירווייס

דייל של בריטיש איירווייז שעבד ביומו הראשון בחברה, הפעיל בטעות את מגלשת החירום כשפתח את הדלת בזמן שהמטוס היה בתנועה על הקרקע - פעולה שעלתה לחברת התעופה 50,000 ליש"ט (כ-210 אלף שקלים).

הדייל עבד בטיסת הבכורה שלו BA75 מלונדון ללאגוס שבניגריה, כשלפתע פתח בטעות את דלת היציאה במטוס בואינג 777. עקב כך, שירותי החירום מיהרו להקיף את המטוס, לפני שהבינו שאין באמת מצב חירום, אלא מדובר בטעות, והנוסעים לא מתפנים ממנו.

האירוע קרה כשהמטוס נדחף מעמדת החנייה שלו בשדה התעופה הית'רו, והיה במרחק של כמה דקות מההמראה ביום שישי האחרון. לאחר מכן, נאמר לנוסעים ההמומים שהם עומדים בפני המתנה של כארבע שעות עד להמראה. מהנדסים נקראו להרים את מגלשת החירום מהמסלול - אך למטוס נדרשה מגלשה חדשה. עקב כך, מטוס מחליף השלים את הטיסה עם אותו צוות - ללא הדייל הטירון, שהוחלף מיד.

מטוס בריטיש איירווייז ומגלשת החירום שלו שנפתחה בטעות. AIRLIVE, צילום מסך
ביש מזל לדייל, וגם לנוסעים. המטוס ומגלשת החירום שנפתחה/צילום מסך, AIRLIVE

הדייל המיואש, ששמו שמור במערכת אתר ה-SUN הבריטי שפרסם את המקרה, הודח מתפקידו על ידי הבוסים הזועמים של בריטיש איירווייז והורה לחזור לאימונים.

הטעות עלתה לחברת התעופה לפחות 50,000 ליש"ט, לאחר שהחמיצה את משבצת ההמראה (סלוט) שלה, והזמינה מגלשה חדשה והחליפה מטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully