וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות - תמונות קשות לצפייה: ריב בין תיירות על פוף בחוף הסתיים בביס שתלש אצבע

8.2.2023 / 0:08

תיירת רוסייה הורידה לתיירת בריטית אצבע בנשיכה "כמו בסצנה מסרט אימה", כפי שתיארה חברה של הבריטית. השתיים רבו על פוף בחוף והוויכוח התדרדר במהרה לאלימות. שימו לב - התמונות לא קלות לעיכול

כנופיה של נערות בביקיני תועדו מכות צעירה בחוף בדרום קרולינה, אפריל 2016/REDDIT

תיירת בריטית איבדה את קצה אצבעה בויכוח שפרץ על פוף בחוף בתאילנד. הקורבן בת ה-42, שזוהתה ע"י התקשורת הגרמנית כאנג'לינה ה., הותקפה על ידי תיירת רוסייה בזמן שהייתה בחופשה באי קופנגן. הריב פרץ כשאנג'לינה ניסתה להשתמש בפוף שהיה על החוף וואוורה ג'י בת ה-32, יריבתה, השיבה מלחמה ונשכה את קצה האצבע האמצעית של אנג'לינה.

חברתה של אנג'לינה, הסייפת הגרמנית לשעבר מוניקה סוזנסקה, בת ה-39, הייתה איתה באותו זמן וצפתה בכל מה שקרה ותיארה את הסצנה "כמו משהו מסרט אימה". סוזנסקה סיפרה שהיא ואנג'לינה חיפשו מקום פנוי בחוף האי התאילנדי, כאשר מצאו פוף ריק ליד זוג קרוב.

התוקפת וואוורה ג'יי. privat, צילום מסך
התוקפת וואוורה ג'יי/צילום מסך, privat

סוזנקה, שהתחרתה באולימפיאדת הקיץ 2012 בלונדון, אמרה לעיתון Bild: "השעה הייתה 13:30 בשבת כשאנחנו והכלבה של אנג'לינה חיפשנו מקום במועדון החוף 'קו רחם' כדי ליהנות מקוקוס טרי. אז הבחנו בפוף פנוי ליד זוג צעיר".

היא אמרה שהמצב הסלים כאשר ווואוורה סרבה לבקשתה של אנג'לינה להשתמש בפוף. אנג'לינה הורשתה לקחת את הפוף רק לאחר שמלצר התערב. סוזנסקה הסבירה כי וואווארה לא ויתרה, רצה לעבר אנג'לינה ותקפה גם אותה וגם את הכלב שלה לפני שאנג'לינה השיבה מלחמה. סוזנסקה אמרה: "אנג'לינה הכתה אותה במצחה כדי שתניח לה. האישה נעלמה לזמן קצר אבל אז היא חזרה כועסת יותר. היא תפסה את ידה של אנג'לינה ונשכה את אצבעה. אחר כך היא ירקה את האצבע החתוכה וחייכה. הדם פשוט ניתז. זה היה כמו משהו מסרט אימה".

עוד ריבים בין תיירים
צפו: קטטה המונית בטיסה לאמסטרדם, 6 נעצרו

"קרוז השוקולד": עשרות אורחים הולכים מכות בספינת התענוגות

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

זהירות - תמונות קשות

ריב על פוף בחוף בתאילנד הסתיים בתלישת אצבע. privat, צילום מסך
ריב על פוף בחוף בתאילנד הסתיים בתלישת אצבע/צילום מסך, privat
קשה לצפייה: אצבע נתלשה בנשיכה בריב על פוף בחוף בתאילנד. privat, צילום מסך
קשה לצפייה: אצבע נתלשה בנשיכה בריב על פוף בחוף בתאילנד/צילום מסך, privat

בזמן שסוזנסקה ניסתה לאתר את קצה האצבע בחול ולנחם את חברתה המבוהלת, וואוורה ובן זוגה, ששמו לא פורסם, ניסו להימלט אך הם נתפסו על ידי המשטרה שהייתה בקרבת מקום. לוואוורה הייתה רק תמונה של הדרכון שלה, אז השוטרים אמרו לה להביא את המסמכים שלה מהמלון לתחנת המשטרה מקומית. אולם, בני הזוג כבר נמלטו משם במטוס למלזיה השכנה.

מוניקה סוזנסקה הייתה עדה לריב האלים. ב-2012 היא הייתה חלק מהנבחרת האולימפית הגרמנית בלונדון.. ddp, צילום מסך
מוניקה סוזנסקה הייתה עדה לריב האלים. ב-2012 היא הייתה חלק מהנבחרת האולימפית הגרמנית בלונדון./צילום מסך, ddp

אנג'לינה הובהלה לבית חולים באי השכן קו סמוי, אך עד מהרה הוטסה לבריטניה לניתוח חיבור מחדש של האצבע. מוניקה אמרה: "הרופאים מנסים כעת להציל את האצבע ולהימנע מקטיעה באמצעות הליך מיוחד שנקרא 'עטיפה'". פרופסור פלוריאן בואר בן ה-48 מבית החולים האוניברסיטאי לצ'ריטי בברלין, הסביר שבני אדם מסוגלים להפעיל פחות כוח עם השיניים הקדמיות שלהם בניגוד לשיניים הצדדיות ולכן הגיוני שגם האישה הרוסייה וודאי חשה כאב אדיר בעת הנשיכה: "השיניים שלנו לא מיועדות להפעלת כוחות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully