וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקלאי זרע שדה תירס בדמותו של מסי, וזה נראה גם מהחלל

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 0:12

המחווה המדהימה הזו בוצעה בסיועו של מהנדס חקלאות, שעשה שימוש באלגוריתם שחישב היכן בדיוק צריך לזרוע את הזרעים. התוצאה: חצי מיליון מ"ר של מסי

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

קשה להתחרות עם האוהד השרוף הזה: כדי להלל את כוכב המונדיאל, חקלאי ארגנטינאי "גידל" בשדה התירס שלו תמונה עצומת-ממדים ששטחה כחצי מיליון מטרים רבועים של ליונל מסי. הדיילי סטאר מדווח כי התמונה האדירה הזו אף נראית מהחלל.

החקלאי, מקסימיליאנו ספינאז'ה, השתמש באלגוריתם שחישב היכן בדיוק צריך לזרוע את הזרעים בשדה שלו, הממוקם במרכז מחוז קורדובה שבארגנטינה. התוצאה היא כאמור תמונת ענק של מסי, שזקן מעטר את פניו. לדברי ספינאז'ה, המחווה המדהימה הזו נעשית בזכות העובדה שמסי הוביל את נבחרת ארגנטינה לניצחון המפורסם על צרפת במונדיאל שנערך בקטאר.

המדינה הדרום-אמריקאית, שכדורגל הוא חלק בלתי נפרד מההוויה שלה, היא גם יצרנית גדולה בענף החקלאות והיצואנית השלישית בגודלה בעולם של תירס. במקרה הזה, שני "ענפי" היצוא החשובים של המדינה התאחדו ליצירה אחת.

שדה תירס בארגנטינה עם דמותו של ליונל מסי. רויטרס
החקלאי השתמש באלגוריתם שחישב היכן צריך לזרוע את הזרעים. שדה התירס עם דמותו של מסי/רויטרס
שדה תירס בארגנטינה עם דמותו של ליונל מסי. רויטרס
המחווה נעשתה כיוון שמסי הוביל את ארגנטינה לניצחון על צרפת במונדיאל/רויטרס

"אמנות חקלאית"

קרלוס פאריצ'לי, מהנדס חקלאות, תכנן את הקידוד שהוזן למכונות שזרעו את הזרעים בתבנית מדויקת במטרה ליצור את התמונה הסופית, כאשר חלק מהאזורים צפופים יותר בזרעים מאחרים.

"היה לי רעיון ליצור קוד שבאמצעותו הזרעים שינבטו ייצרו את הפנים של מסי כמחווה", הוא אמר, והוסיף כי לאחר מכן הפך את הקוד לזמין עבור "כל חקלאי שיעז לשתול אותו".

באמצעות כלי קידוד מבוססי מיקום, המכונות "יודעות" כמה זרעים נדרשים לכל מטר רבוע באזורים השונים של השדה, כדי ליצור את הניגודיות המאפיינת את הפנים האנושיות (במקרה הזה, הפנים של מסי). כאשר התירס גדל ומצלמים אותו מהאוויר, אפשר להבחין מגבוה בפרטים. "התוצאה היא אמנות חקלאית", אומר פאריצ'לי.

שדה תירס בארגנטינה עם דמותו של ליונל מסי. רויטרס
חלק מהאזורים בשדה צפופים יותר בזרעים מאחרים/רויטרס
שדה תירס בארגנטינה עם דמותו של ליונל מסי. רויטרס
כאשר התירס גדל ומצלמים אותו מהאוויר, אפשר להבחין מגבוה בפרטים/רויטרס
שדה תירס בארגנטינה עם דמותו של ליונל מסי. רויטרס
ארגנטינה היא היצואנית השלישית בגודלה בעולם של תירס/רויטרס

עוד מחוות למסי

כמובן, החוואי הזה אינו המעריץ היחיד שהראה את אהבתו חסרת הגבולות לליונל מסי. כך למשל, אוהד כדורגל מושבע גילח את פניו של הקפטן הארגנטינאי על עורפו, במה שנראה כמו "קעקוע שיער" מדויק להפליא. יש אף מי שממש קעקע את שמו של מסי על מצחו. עם זאת, ההתלהבות של אותו מעריץ התפוגגה די מהר, ומאוחר יותר הוא אמר כי הוא מתחרט על מעשהו. בכל זאת, שדה תירס בצורה של מסי הוא עניין הרבה יותר הפיך מקעקוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully