וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2022 בקטאר: מלונות צפים לטובת המעריצים

בקטאר הוחלט לחכור שתי אוניות מחברת הספנות MSC, והן יציעו 4,000 חדרי אירוח, בריכות שחייה, מרכזי ספא ומתחם משחקים לילדים. הנוף מהסיפון: פחות ים, יותר גורדי שחקים

אתר רשמי

בסרטון: הדמיה של בניית אצטדיון לקראת מונדיאל קטאר 2022

פעם, מדובר היה במלונות שלושה כוכבים על בסיס ארוחות בוקר או באתר קמפינג רחב ידיים, אבל כעת, נראה כי חובבי הכדורגל שיפקדו את קטאר, שתארח בעוד כשלוש שנים את מונדיאל 2022, יזכו לחוויה שונה בהחלט. זאת לאחר שמארגני האירוע הבינלאומי הכריזו כי בכוונתם לשכור שתי אוניות קרוז, שישמשו כמלונות צפים.

אז נכון, לא בטוח שאנו, כישראלים, נוכל ליהנות מכך, אך שתי האוניות שיוחכרו מחברת הספנות MSC, יציעו בריכות שחייה, מרכזי ספא ומתחם משחקים לילדים. בסך הכל, הן יציעו 4,000 חדרי אירוח, כאשר המחיר עדיין לא נקבע. עם זאת, קרוזים כיום באוניות אלו מתחילים במחיר של 599 ליש"ט (כ-2,600 שקלים) לאדם.

ואגב, מי שמצפה לשיט תענוגות בלב ים עשוי להתאכזב, מאחר שבאופן טבעי, אוניות אלו יעגנו בנמל בעת התחרויות.

ואולי יהיה גם קמפינג במדבר

חסן אל-תוואדי, מזכ"ל הוועדה הקטארית שהוקמה לצורך העניין, אמר כי "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת הספנות MSC, ולספק פתרונות אירוח ייחודיים בעבור המעריצים שיגיעו למונדיאל 2022. אנו בטוחים כי מעריצים מהעולם כולו ייהנו מהאפשרות לשהות על אוניות, שיספקו נוף מרהיב לעבר רובע ווסט ביי (West Bay), יחד עם גישה מהירה לאצטדיונים ולאזורים נוספים לטובת המעריצים".

ה"גארדיאן" מדווח כי מזה זמן רב נשקלה בקטאר, שבה כ-2.7 מיליון תושבים, האפשרות להפוך אוניות קרוז לחלק בלתי נפרד מפתרונות אירוח בני-קיימא במונדיאל. המדינה חווה מחסור בחדרי אירוח בסדר גודל מסוג זה, והתכנון הוא מסך כל מעריצי הכדורגל שיפקדו את קטאר בנובמבר 2022, כ-40,000 מהם ילונו באוניות, שחלקן כבר קיימות. אפשרויות אחרות שהוצע כללו הכשרת אתר קמפינג גדול במדבר, במרחק לא גדול ממוקדי המשחקים.

השימוש באוניות כאמצעי אירוח מאולתר מגיע על רקע השערורייה של העסקת מהגרי עבודה בתנאים קשים, לצורך בניית התשתיות לאירוח המשחקים. עוד נמסר כי אליפות העולם באתלטיקה, שנערכה מוקדם יותר השנה בדוחה שבקטאר, הביאה עמה ביקורת בשל מזג האוויר הקיצוני ששרר במקום. מסיבה זו, המונדיאל נדחה אל ימי החורף (נובמבר-דצמבר), במטרה להימנע ממשחקים הנערכים בחום שעשוי לעבור את ה-40 מעלות צלזיוס.

  • עוד באותו נושא:
  • קטאר
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully