וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגעי האימה: הלפטופ התלקח ושריפה פרצה במטוס

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 18:31

המחשב הנייד שהתחמם יתר על המידה התלקח, ושני אנשי צוות טופלו בשל שאיפת עשן. למרות שהוחלט לנחות עקב המקרה, הצהירה חברת לופטהנזה: "הבטיחות בטיסה לא נפגעה בשום שלב. אף אחד מהנוסעים לא נפגע"

דיילת חושפת - ככה תשיגו שידרוג במטוס למחלקה ראשונה/@Cierra_mistt,

גיבורים באוויר: צוות מטוס מנע אסון בזכות תגובה מהירה, לאחר שמחשב נייד של אחד הנוסעים התלקח בזמן הטיסה. סרטון שתיעד את המקרה מציג את הבהלה שאחזה בקרב הנוסעים, שעשו את דרכם משדה התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס אל פרנקפורט שבגרמניה. בסרטון נראית אחת הדיילות בעודה מכבה את האש באמצעות מטף, בזמן שהנוסעים המבועתים צופים במתרחש. התקרית אירעה בטיסת לופטהנזה LH457 ובסרטון רואים היטב את העשן שמתחיל למלא את תא הנוסעים, כאשר חלק מהטסים נשמעים צועקים ברקע.

ה-Mirror מדווח כי שני חברי צוות אוויר טופלו בשל שאיפת עשן לאחר שהמטוס נאלץ בסופו של דבר לנחות בשדה התעופה שיקגו. למרות שמדיווחים ראשוניים עלה כי מדובר בנחיתת חירום, הרי שדובר חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה מסר כי הטייסים החליטו לשנות מסלול כ"אמצעי זהירות", וזאת לאחר שהשריפה כובתה.

"הדיילים נמצאים שם רק כדי להגיש את האוכל והמשקאות שלכם"

"מטוס בואינג 747-8 של לופטהנזה שעשה את דרכו מלוס אנג'לס לפרנקפורט, גרמניה, נאלץ לנחות בשיקגו לאחר שמחשב נייד עלה באש בתא האחסון העילי, ביום שני שעבר" נמסר מחברת התעופה. "בסרטון שפרסם נוסע, ניתן לראות את צוות תא הנוסעים פועלים בהתאם לתרגול הכיבוי כדי למנוע את התפשטות האש. למי שחושבים שהדיילים נמצאים שם רק כדי להגיש את האוכל והמשקאות שלכם, אנא סמנו את הסרטון הזה כדי לזכור לכבד את הוראות הבטיחות של הצוותים. הם נועדו לשמור עליכם בטוחים וחיים במהלך שהותכם בשמים".

חברת התעופה אף הדגישה כי הבטיחות באותה טיסה "לא נפגעה" וציינה כי הם מסייעים לנוסעים להזמין מחדש את הטיסות שלהם. בהצהרה נכתב עוד כי מדובר היה ב"שריפה קטנה בתא הנוסעים שנגרמה ממחשב נייד של נוסע, שהתחמם יתר על המידה. השריפה הקטנה כובתה בזמן הטיסה לפני הנחיתה הבטוחה. בטיחות הטיסה לא נפגעה בשום שלב. אף אחד מהנוסעים לא נפגע. שני אנשי הצוות טופלו במקום בשל שאיפת עשן. לופטהנזה מצטערת על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים. בטיחות הנוסעים והצוותים נמצאת בראש סדר העדיפויות בכל עת", נמסר בהצהרה של חברת התעופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully