וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוללן בים סוף הותקף וננשך על ידי דג עם שיניים אנושיות

27.12.2022 / 23:56

אלכס פיקול היה אחד מתוך שמונה צוללנים במי ים סוף בשארם א ש'ייח, כשלפתע הגיח משום מקום הדג המוזר ותקף אותו באכזריות עם שיניים שנראים כמו תותבות. צפו בתקרית

דג נצרן ענק/Australian Geographic

אלכס פיקול, צוללן בן 31 מאלבמה, לא ישכח לעולם את הצלילה שלו בים סוף, באזור שארם א' שייח שבמצרים. הוא יצא לצלילה די שגרתית כשלפתע הותקף על ידי דג מפחיד למראה עם שיניים שנראות כמו של אדם שתקף אותו ונשך אותו ברגלו, כאשר אלכס היה עם מכנס קצר ולא היה מוכן למתקפה הזו.

אלכס היה חלק מקבוצה של שמונה צוללנים שיצאו לצלילת סקובה, אך המתקפה הבלתי צפויה אילצה אותם לשנות תוכניות. מסתבר שהצוללנים צללו בטעות לכיוון קן של ביצים ועוררו את זעמו של הדג, שככל הנראה הגן על הצאצאים שלו והחל לתקוף אותם.

"צללתי לתומי עם הקבוצה וחשבתי שהנתיב פנוי, אך לפתע קיבלתי ביס ברגל", סיפר אלכס, "חשבתי שזו פציעה חמורה ושמי אתחיל לדמם ואפשר בתיעוד לשמוע אותי צועק. היו לו שיניים גדולות יותר מגופו, זה נראה כמו שיניים תותבות".

צפו בתקרית

עוד בנושא

מצרים סגרה כמה חופים בים האדום לאחר תקיפת הכריש בסיני

לכתבה המלאה

הדג שנשך את אלכס הוא דג נצרן זכר ממשפחת הנצרניים המצויים בעיקר במים חמים ורדודים. מדובר בזן אגרסיבי של דגים והם הופכים להיות תוקפניים מאוד כשהם מרגישים שהצאצאים שלהם בסכנה. יש להם שיניים חזקות במיוחד וגם לסת חזקה שנועדה לתקוף פולשים כמו סרטנים וקיפודי ים.

אם דאגתם לשלומו של אלכס, אז הוא יצא בזול מהמתקפה הזו: "הביס שקיבלתי השאיר לי סימנים ברגל עד לסוף הטיול שזה היה די מצחיק, אבל לא נורא. "ראיתי דגי נצרן בעבר, אבל כשראיתי את הסרטון שלו חוזר חשבתי שזה מצחיק - אתה אף פעם לא זוכה לצלם כל כך מקרוב איך נראות השיניים שלהם. אלו פנים שרק אמא יכולה לאהוב - זה דג מטופש, מכוער למראה עם שיניים דמויות שיני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully