וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלגית שהתאהבה בישראל: "אמרו לי שמסוכן פה ושצריך להתלבש בצניעות"

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 17:31

ג'סטין פרנקוט (Justine Francotte), בת 30 משרלרואה שבבלגיה, מורה לספורט, פילוסופיה וגם משפיענית רשת, הגיעה לישראל לראשונה בחייה, במיוחד לאילת במסגרת קידום טיסות מאירופה הקרה לאילת החמה. תפסנו אותה לראיון קצר על רשמיה מעיר הקיט הישראלית

הבלוגרית ג'סטין פרנקוט באילת/צילום: ג'סטין פרנקוט

באירופה הכל מושלג, ואילו בארץ? דצמבר מהחמים שהכרנו, בטח באילת. אז כדי לקדם את הטיסות מאירופה לשדה התעופה רמון שבעיר הקיט הדרומית, ולהראות לאירופים שיש מפלט מקור העז אצלם - הגיעו אלינו משפיעני רשת מאירופה (ליטא, פולין, בלגיה וצרפת), באדיבות תאגיד התיירות אילת בשיתוף משרד התיירות והתאחדות מלונות אילת, כדי להראות כמה נפלאה אילת החמימה וכמה כדאי לעוקבים שלהם, ומדובר בעשרות אלפים לכל אחד, להגיע לכאן בכריסמס ובמשך החורף האירופי.

במהלך הביקור יבלו המשפיענים בחופי העיר, במסעדות ובברים, בפארק הצפרות ובטיול ריינג'רים במדבר, יצאו להפלגה בים ויעשו יוגה על החוף וכמובן יבקרו בריף הדולפינים ובמצפה התת ימי. הם אף יבקרו בפארק תמנע ובערבה הדרומית ויסקרו את שני אירועי הספורט הבינלאומיים - המרתון המדברי הבינלאומי ואת הגראן פונדו טור אילת הבינלאומי.

אחת מהבלוגריות היא ג'סטין פרנקוט (Justine Francotte), בת 30 משרלרואה בבלגיה, עיר שממנה יוצאות טיסות ישירות של ריינאייר לאילת פעם בשבוע. לג'סטין קהילה גדולה של עוקבים באינסטגרם (כ-90 אלף), והיא עוסקת למחייתה כמורה לספורט ופילוסופיה. בחשבון האינסטה שלה היא מעלה צילומים שלה מטיילת ברחבי העולם, ועתה היא לראשונה בישראל. תפסנו אותה לראיון קצר על חוויותיה מאילת, לפני שתמריא ליעד הבא שלה.

"התאהבנו בארץ הזו": התיירים שהחליטו לקנות רק סחורה ישראלית
"חברה ביקשה שאצלם עבורה ישראלים ברחוב - אתם כל כך יפים!"
"כבר ביום הראשון בישראל קרה לי משהו שהשאיר אותי פעור פה"

הבלוגרית ג'סטין פרנקוט באילת. ירדן מזרחי, תמונות גולשים
משתזפת קלות על חופה של אילת. ג'סטין פרנקוט/תמונות גולשים, ירדן מזרחי
הבלוגרית ג'סטין פרנקוט בפארק תמנע. ירדן מזרחי, תמונות גולשים
תראו כמה יפה פארק תמנע ברקע/תמונות גולשים, ירדן מזרחי
משפיענים מאירופה מבקרים באילת. ירדן מזרחי, תמונות גולשים
הגיעו כדי לקדם את טיסות הלואוקוסט לרמון. המשפיענים האירופים באילת/תמונות גולשים, ירדן מזרחי

הי ג'סטין. איך החוויה שלך מאילת עד כה?
"אני נמצאת כאן רק יומיים ומה שהדהים אותי באילת זה לעשות את הצלילה, כי צללתי בעבר בפונטה קאנה ובאיי הבהאמס וראתי כרישים ודולפינים, וכאן, באילת, אני מרגישה שאני צוללת בתוך אקווריום ענק, עם מגוון צבעים של אלמוגים ומיני דגים, והכל טבעי. בנוסף מה שמיוחד כאן, זה האנשים שמאוד נינוחים ומותאמים לאווירה ששוררת באילת. אווירה מאוד נינוחה ונעימה".

מה חשבת על ישראל לפני שהגעת לפה?
"לא ידעתי כלום על ישראל, אבל כשרשמתי ברשתות החברתיות שאני נוסעת לישראל - קיבלתי כל מיני תגובות שבחלקן הגדול תגובות אזהרה, שמסוכן ויש חיילים ברחובות ושצריך להתלבש בצניעות, ומאחר שבסוריה יש את כל המלחמות - אנשים חשבו והזהירו אותי מהסכנה והקרבה למלחמה".

הבלוגרית ג'סטין פרנקוט באילת. ירדן מזרחי, תמונות גולשים
"כאן, באילת, אני מרגישה שאני צוללת בתוך אקווריום ענק". בריף הדולפינים/תמונות גולשים, ירדן מזרחי
הבלוגרית ג'סטין פרנקוט על גמל בנגב. ירדן מזרחי, תמונות גולשים
"כשרשמתי ברשתות החברתיות שאני נוסעת לישראל - קיבלתי כל מיני תגובות"/תמונות גולשים, ירדן מזרחי

חייבים תמונה על גמל בנגב

"בגלגול הקודם הייתי בת ים"

מה המקום הכי מיוחד שהיית בו באילת?
"אני חושבת שבגלגול הקודם הייתי בת ים (צוחקת), ולכן המקום הכי מיוחד בשבילי זה העולם התת ימי של אילת, הים האדום. יש לי ממש חיבור מיוחד עם הים. מעבר לכך, מאוד אהבתי את הדרמה של צבעי המדבר באילת. אני מאוד אוהבת אתגרים וספורט ולכן הייקינג במדבר של אילת זה הבילוי המושלם בשבילי".

מה תמליצי לעוקבייך על ישראל?
"אני הולכת להמליץ לכל חבריי ומשפחתי, שכבר סיפרתי להם על אילת, בהתלהבות רבה. המשפחה שלי בדרך כלל הולכת למלונות 'הכל כלול', אבל לחופשה באילת בהחלט אמליץ להם לקחת מלון עם ארוחת בוקר בלבד, כדי לחוות את כל האטרקציות שהעיר מציעה ולאכול במקומות הנהדרים עם הקולינריה המקומית. זה בסך ארבע שעות וחצי טיסה, ואז מגיעים למקום אקזוטי וקסום ללא הפרשי שעות וג'ט לט".

משפיענים מבלגיה מבקרים באילת. ירדן מזרחי, תמונות גולשים
במהלך הביקור יבלו המשפיענים בחופי העיר, במסעדות ובפארק הצפרות/תמונות גולשים, ירדן מזרחי
הבלוגרית ג'סטין פרנקוט באילת. ירדן מזרחי, תמונות גולשים
מתה על המדבר של אילת. ג'סטין ברייזר/תמונות גולשים, ירדן מזרחי

לא מתה על ארוחת הבוקר הישראלית

מה את חושבת על האוכל הישראלי? מה הכי אהבת?
"אצלנו בבלגיה כל אחד מזמין מנה לעצמו, וכאן בכל מסעדה שהלכתי אליה - כולם חולקים הכל, והכל בשפע ואתה זוכה להיחשף להמון טעמים מיוחדים. הכל מוגש בצורה יפה וטעים להפליא. בארוחת בוקר בבלגיה למשל, לא אוכלים ירקות לארוחת בוקר אלא חלבונים ומאפים בעיקר, אז פחות אהבתי את ארוחת הבוקר פה כי אני לא רגילה לזה. האוכל הישראלי שהכי אהבתי מהביקור שלי עד כה, זה ללא ספק פלאפל, חומוס ולבנה. ומאחר ואני מאוד אוהבת פסטה, ממש אהבתי את המנה של פסטה עם דגים במסעדת "שוק דגים" באילת".

איפה עוד תטיילי בארץ? רק באילת?
"הפעם אהיה רק באילת . בפעם הבאה ארצה לחזור לאילת וגם לבקר בתל אביב וירושלים".

ג'סטין טיילה במקומות רבים בעולם לפני שהגיעה ארצה, הנה מגוון מצילומיה במקומות יפים בעולם, כפי שמופיעים בחשבון האינסטגרם שלה.

הו אמסטרדם

פיגי קטן בבהאמס

כיף במיאמי

שמיים כחולים במיקונוס

חובבת פסטיבלים. ב"Tomorrowland"

איך באלי.... באינדונזיה

שטיחים במבצע בקפדוקיה, טורקיה

ואחרון - קר שם בחוץ. זולדן, אוסטריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully