וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואוקוסט לפירנצה: אאירואיטליה פותחת קו מת"א לבירת טוסקנה

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 9:09

לאחר שהודיעה בתחילת החודש על פתיחת קו ישיר בין תל אביב למילאנו, תפתח חברת התעופה האיטלקית החדשה "אאירואיטליה" קו נוסף לישראל מחודש אפריל, הפעם מפירנצה. בבדיקה שערכנו, המחירים לא משתנים כמעט כל השנה

חברת תעופה אאירואיטליה/צילום: Italiavola, יוטיוב

חברת התעופה האיטלקית החדשה, אאירואיטליה, שעל תחילת פעילותה לארץ בישרנו לכם כאן בתחילת החודש, תפעיל טיסות ישירות בין תל אביב לפירנצה כבר מחודש אפריל הקרוב.

הטיסות מתל אביב יחלו ב-6 באפריל ויופעלו בימי חמישי. הטיסות מפירנצה יופעלו בימי ראשון, כך שמדובר בזמן אידיאלי לישראלים שירצו לבלות בעיר את הסופ"ש מבלי להפסיד יותר מדי ימי עבודה.

אאירואיטליה הודיעה בתחילת דצמבר, כי תפעיל קו בין מילאנו (ברגמו) לבין תל אביב מחודש מרץ 2023 ובמחיר של החל מ-75 אירו לכיוון לטיסה עם תיק יד. עתה מרחיבה חברת התעופה החדשה את יעדיה בעולם, ובתוך כך מוסיפה קו שני לבירת טוסקנה, פירנצה, במחיר של 140 אירו לכיוון. למעשה, בבדיקה שערכנו באתר החברה, כל מחירי הטיסות בין אפריל לאוקטובר עומדים על 140 אירו לכיוון (וכך גם בחזור), חוץ מבחודש אוגוסט הפופולרי שבו תשלמו 10 אירו יותר לכיוון.

מחיר הטיסות הוא עבור טיסה עם תיק יד ושיני תאריך טיסה ללא עלות בלבד. עבור בחירת מושב במטוס ושליחת מזוודה תאלצו להוסיף 48 אירו לכיוון, ועבור שליחת שתי מזוודות, טרולי, עדיפות בבורדינג ובחירת מושב עם מרווח לרגליים תאלצו להוסיף 98 אירו לכיוון.

חברת תעופה אאירואיטליה. ShutterStock
קו שני לתל אביב. אאירואיטליה/ShutterStock

פותחת "האב" בפירנצה

תל אביב אינו היעד היחיד שאליו תטוס אאירואיטליה מפירנצה. למעשה, חברת התעופה תפתח "האב" (בסיס פעולה מרכזי) בעיר, וממנו תפעיל 15 קווים ליעדים שונים בעולם, ביניהם הית'רו בלונדון, מלטה ויעדים נוספים בתוך איטליה עצמה.

אאירואיטליה מפעילה צי של ארבעה מטוסי בואינג 737-800 והיא עתידה להפעיל גם מטוסים מסוג 737MAX 8. הבעלים של החברה הם שניים: ג'רמן אפרומוביץ' (German Efromovich), איש עסקים בוליבאיני-ברזילאי ממשפחה בעלת שורשים יהודיים, שבעבר היה הבעלים של חברת התעופה הקולומביאנית אוויאנקה, שחדלה לפעול ב-2019. הנשיא השני של החברה הוא מארק בורגייד (Marc Bourgade), בנקאי צרפתי שעבד בבנק ההשקעות Natixis כסמנכ"ל כספים במשך שש שנים ובעברו כ-20 שנות ניסיון בתחום התעופה הפיננסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully