וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע בטיסה עשה צרכיו על רצפת המטוס - ומרח על השטיחים והווילונות

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 14:13

לא ממש נימוס בריטי: נוסע עלה למטוס של בריטיש איירוויס, פשט את מכנסיו, עשה את צרכיו והותיר את תוצרתו ברחבי המטוס. החברה התנצלה בפני הנוסעים ההמומים, וסיפקה להם מטוס חלופי

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

סרטון חשפנות הוביל להשעייתה של דיילת בריטיש איירווייז/Sunday Mirror

הנוסעים בטיסה של חברת התעופה בריטיש איירווייס נחרדו עד לעמקי נשמתם: אחד הנוסעים עשה את צרכיו על רצפת המטוס, ואף מרח את התוצרת שלו על הווילונות. לאחר מכן, התרוצץ האיש ברחבי המטוס, שהיה מלא בנוסעים.

חברי הצוות היו גם הם מבועתים למראה הצואה שפוזרה על הווילונות והשטיחים של מטוס הבואינג 777-336. אתר ה"סאן" מדווח כי שירותי החירום הוזעקו אל שדה התעופה הית'רו בלונדון, שניות לפני שטיסת BA075 המריאה לכיוון לאגוס שבניגריה.

מטוס בואינג דרימליינר 787 בריטיש איירווייס. BA Israel, מערכת וואלה! NEWS
הווילונות והשטיחים במטוס היו מלאים בזוהמה. בריטיש איירווייס/מערכת וואלה! NEWS, BA Israel

כרע, שפשף, רץ ומרח

אחד מהנוסעים תיאר כי "במהלך העלייה למטוס פשט נוסע את מכנסיו מהמותניים ומטה ועשה את צרכיו על רצפת המטבח. הוא ישב ושפשף את צרכיו על רצפת המטבח ושטיחי המעבר. (בהמשך) הוא הלך במעבר והחל לרוץ בו עד לדלת מספר 4. הוא מרח את זרועותיו, עד למרפק, בצואה, וכן את המושבים ליד הדלת. הווילונות והשטיחים היו מזוהמים באופן קשה. חשוב מאוד שיבוצע ניקוי עמוק תחת פיקוח ראוי".

הטיסה, שהתקיימה ב-7 באוקטובר, התעכבה בזמן שהמטוס הוחלף והוצא משירות זמני, תוך גרימת הוצאות עתק לחברת התעופה. הנוסעים ההמומים עוכבו למשך כשלוש שעות. בתגובה, ציינה בריטיש איירווייס כי "התנצלנו בפני הלקוחות שלנו על העיכוב בטיסה שלהם וארגנו מטוס חלופי שיאפשר להם להמשיך בטיסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully