וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיסה מטורקיה: טייס נשך דייל - והמטוס שינה מסלול. צפו במהומה

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 9:23

תקרית שמתחילה בכלב ומסתיימת בנשיכה: נוסע בחברת טורקיש איירליינס, המשמש גם כטייס אינדונזי, היה מעורב בתקרית עם כלבו של שכנו למושב. מרגע זה העניינים הדרדרו במהירות. צפו במהומה במטוס

מהומה בטיסת טורקיש איירליינס לאחר שנוסע נשך דייל/צילום: טוויטר

בטיסה של חברת התעופה טורקיש איירליינס מאיסטנבול לג'קרטה, בירת אינדונזיה, התרחשה תקרית אלימה שתועדה בסרטון ושותפה בטוויטר. על פי הדיווחים, אחד הנוסעים נשך את אצבעו של אחד מחברי צוות האוויר, מה שהביא להחלטה להסיט את הטיסה.

האירוע התרחש ב-11 באוקטובר, ואתר האינדפנדנט מדווח כי על פי החשד, הנוסע (ששמו לא נמסר) באותה תקרית, היה שיכור והיה צורך לרסן אותו לאחר הקטטה.

מעניין גם לגלות כי אותו נוסע אף משמש כטייס בחברת התעופה האינדונזית באטיק אייר (Batik Air), המצויה בבעלותה של קבוצת התעופה האינדונזית ליון אייר (Lion Air). בהודעה שפרסמה מאוחר יותר חברת התעופה נאמר כי "למרות שהאיש עובד בחברה, הוא לא היה בתפקיד בטיסה זו ומעשיו אינם משקפים את ערכי החברה".

מהומה בטיסת טורקיש איירליינס לאחר שנוסע נשך דייל. טוויטר, צילום מסך
המהומה בטיסת טורקיש איירליינס, שפרצה עקב הנוסע שנשך את הדייל/צילום מסך, טוויטר

הכל התחיל בכלב סמוי

על פי הדיווחים, אותו נוסע נפגע על ידי כלב של נוסע נוסף, שישב לצדו. לא ברור בדיוק כיצד התרחשה אותה פגיעה, אך נמסר כי בעל הכלב ניסה להחביא את חיית המחמד שלו במהלך הטיסה. לאחר "תקרית הכלב", ביקשו הדיילים מהנוסע להירגע, אך הוא הפך להיות נסער יותר, ולבסוף נשך את אצבעו של אחד הדיילים.

הסרטון והצילומים שפורסמו באינטרנט מציגים קטטה שהתפתחה. בסרטון נראה האיש כשהוא מכה את אנשי הצוות, בעוד שאחד מהם אוחז באזיקים.

כתוצאה מהאירוע, נאלץ קברניט המטוס להסיט את הטיסה. היה זה בעת שהמטוס חלף מעל קואלה לומפור במלזיה. המטוס נחת בנמל התעופה הבינלאומי קואלה נמו (Kualanamu) שבעיר מדן (Medan), אינדונזיה.

לאחר הנחיתה, הובל הנוסע אל מחוץ למטוס, ולאחר מכן המשיכה הטיסה אל יעדה המקורי בג'קרטה. דובר משטרת ג'קרטה אמר לכתבים: "בגלל המהומה במטוס, טורקיש איירליינס הורידה את הנוסע - שנפצע בתקרית - בנמל התעופה קואלה נמו, מדאן. האזרח האינדונזי שעל פי החשד היה שיכור, מטופל במרפאה שבשדה התעופה".

מאז שפורסם לראשונה, ב-12 באוקטובר, צבר הסרטון יותר מ-530,000 צפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully