וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיסה לדובאי: נוסע הוריד חולצה והחל לשבור את חלון המטוס בבעיטות

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 14:09

בטיסה של חברת פקיסטן אינטרנשיונל איירליינס מפשאוואר לדובאי, נוסע ששכב על רצפת המעבר במטוס, לכאורה עבור תפילה, הוקם בכוח והחל לבעוט בחלון המטוס. הוא נקשר למושב ואנשי ביטחון חיכו לו עם הנחיתה. צפו

נוסע גזען סולק מטיסת אמריקן איירליינס/צילום: טוויטר

נוסע בטיסת PK-283 של חברת התעופה הבינלאומית של פקיסטן (PIA) מפשאוואר לדובאי, יצר כאוס באמצע הטיסה כשהחל לבעוט בחלון המטוס, להכות במושבים ונכנס לקטטה עם צוות הטיסה, כך דווח בחדשות ARY בפקיסטן.

נראה שהתקרית החלה, כשהנוסע נראה שוכב במעבר הצר על רצפת המטוס, לכאורה בתפילה. בתוך המהומה שאירעה בין הנוסעים, נאלץ הנוסע לקום בכוח ולשוב למושבו. עם זאת, נראה שזה רק פגע בו, כאשר הוא נראה לאחר מכן ללא חולצה ומתווכח עם הצוות. לאחר מכן הוא חבט במושבים וניסה לבעוט בחלון המטוס. לאחר מכן, כשהדיילים ניסו להתערב ולהחזיר לעצמם את השליטה באירוע, הוא תקף גם אותם.

הקברניט הזמין ביטחון

על פי ARY, הנוסע נקשר למושבו בהתאם לתקנות התעופה, וזאת כדי למנוע הסלמה כלשהי של האירוע. ראוי לציין, כי בהתאם לפרוטוקול, קברניט הטיסה יצר קשר עם בקר תנועה אווירית בדובאי והזעיק את הביטחון בשדה התעופה. הנוסע נעצר על ידי אנשי ביטחון ברגע שהטיסה הגיעה לשדה התעופה בדובאי.

האירוע התרחש ב-14 בספטמבר ולדברי פקידי חברת התעופה הפקיסטנית, הנוסע הסורר נכנס לרשימה השחורה של חברת התעופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully