וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגעי האימה: מלון יוקרה בפקיסטן קורס בשיטפונות

1.9.2022 / 0:01

השיטפונות הכבדים בפקיסטן ממשיכים לגבות קורבנות, כשהפעם בית מלון יוקרתי שזה עתה עבר שיפוץ תועד נסחף ומתמוטט בשיטפון. למזלם של הנופשים, הם הספיקו להתפנות לפני האסון

מלון בפקיסטן נהרס בשיטפונות/twitter.com/Headlineznow

מלון "ירח הדבש החדש" ששופץ לאחרונה, היה אחד מאתרי הנופש הגדולים והיקרים ביותר בקאלאם, פקיסטן, וכלל 150 חדרים מעוצבים. בסרטון ששותף בסוף השבוע האחרון בטוויטר נראה המלון היוקרתי קורס כולו לאדמה לאור השיטפונות ההרסניים באזור שהצליחו לסחוף את יסודות הבניין.

אשוק סוויין, פרופסור לחקר שלום וקונפליקטים באוניברסיטת אופסלה, אמר כי פקיסטן סובלת ממשברים כלכליים ופוליטיים מסיביים, כך שהשיטפונות הכבדים רק מתדרדרים את המדינה לשפל חדש. הוא כתב לצד הסרטון ששיתף ברשת: "השיטפון חסר התקדים הפך את מצבה של המדינה להרבה יותר גרוע".

צפו באסון:

לפי הדיווחים ברשתות המקומיות, לא נרשמו נפגעים באסון, שכן תיירים וצוות המלון עזבו את המקום ביום רביעי, ה-24 באוגוסט, בהתאם להנחיות הממשלה. עם זאת, השיטפונות - שהם תוצאה של עונת מונסון כבדה במיוחד - הרסו חיים במקומות אחרים במדינה. גשמים השנה שברו שיאים חדשים והובילו לשיטפונות עזים בעמקים והצפות עירוניות. הנתונים האחרונים של הרשות הלאומית לניהול אסונות קובעים כי 982 בני אדם נהרגו בשיטפונות מאמצע יוני, בעוד 1,456 נפצעו. הנציבות העליונה של פקיסטן בלונדון אמרה שכ-33 מיליון בני אדם ניזוקו עד כה, במיוחד במחוזות סינד ובלוצ'יסטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עוד מנזקי השיטפונות:

לאחר שהממשלה הכריזה על מצב חירום, ראש ממשלת פקיסטן, שהבז שריף, פונה כעת לבקשת סיוע בינלאומי בהתמודדות עם המשבר. שריף כתב בטוויטר: "הגשם המתמשך גרם להרס ברחבי המדינה. ההפסדים, למרות שטרם תועדו, דומים לשיטפונות הבזק של 2010. אנחנו אסירי תודה לקהילה הבינלאומית על הסימפתיה, התנחומים והבטחות התמיכה שלהם. ביחד ניבנה בחזרה טוב יותר".

הציוץ של ראש ממשלת פקיסטן, שהבז שריף:

מאוחר יותר הוסיף: "מבקר באזורים מושפעי שיטפונות ונפגש עם אנשים. גודל האסון גדול מהערכתנו. הזמנים דורשים שנתאחד כאומה אחת כדי לתמוך באנשינו המתמודדים עם האסון הזה. הבה נתעלה מעל ההבדלים בינינו ונעמוד לצד האנשים שלנו הזקוקים לנו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully