וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתר שיעזור לכם לקבל את המושב הכי טוב במטוס

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 9:01

כלי מקוון חדש מציג מאגר נתונים אדיר של דגמי מטוסי הנוסעים ומידע על חברות תעופה, ובכך מאפשר לכם לבחור בקלות את המושבים שהכי מתאימים לכם

מושבים לטיסה בעידן הקורונה/הדמיה: Zephyr Aerospace

אתם יכולים לשכוח מהצורך לנחש איזה מושב הכי יתאים לכם בטיסה: אתר חדש מציג בפני הטסים את הדרכים לתפוס את המושבים הטובים ביותר בכל סוגי המטוסים.

האתר, ששמו Aerolopa, הוא למעשה כלי מקוון שעוזר לנוסעים להבין באופן ברור היכן מצוי המושב הטוב ביותר עבורם - בין אם הם טסים במחלקה ראשונה, במחלקת הביזנס או במחלקת תיירים.

אתר Aerolopa. צילום מסך, אתר רשמי
לתפוס את המושבים הטובים ביותר בכל סוגי המטוסים. אתר Aerolopa/אתר רשמי, צילום מסך

איזה מושבים נשענים לאחור?

האתר נסמך על מאגר עצום של מטוסים שונים, כולל פריסת המושבים בכל דגם. באופן זה, ניתן לראות כמה מושבים ישנם, האם הם סמוכים לחלונות, כמה מהמושבים מסוגלים להישען לאחור, מהו מרווח הרגליים שיהיה לכם ועוד. אין ספק שמדובר בכלי שימושי להפליא, במיוחד עבור מי שנוהגים לטוס לעתים קרובות.

הכלי החדש זכה לשבחים מצד חובבי תעופה, והוא מציג את מטוסיהן של כ-50 חברות התעופה הגדולות בעולם. נכון לעכשיו, חברת אל על עדיין לא מצויה במאגר הנתונים של האתר.

כידוע, בחירת המושב הנכון והמתאים היא עניין סובייקטיבי. באתר Mirror רואיינה רוקחת שסיפרה כי היא ממליצה לנוסעים לנסות ולבחור במושבים ליד החלון, בטענה כי אלו הם המושבים הנקיים ביותר. ואם אתם חוששים ממגע עם חיידקים, מומלץ לנגב את המגש המתקפל ואת אבזמי חגורת הבטיחות עם מגבון חיטוי, כמו גם להפנות את פתח האוורור העילי הרחק מהפנים שלכם, כדי למנוע מצב שבו "יזרמו" אליכם נגיפים שונים. עוד היא מוסיפה כי "אני גם שותה הרבה מים במהלך הטיסה מכיוון שהדבר מחזק את המערכת החיסונית".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אתר Aerolopa. צילום מסך, אתר רשמי
האתר מציג את מטוסיהן של כ-50 חברות התעופה הגדולות בעולם/אתר רשמי, צילום מסך

פתרונות חכמים לטסים עם ילדים

נוסעים עם ילדים קטנים או תינוקות ימצאו אף הם את הכלי החדש שימושי למדי. רבקה לאב, דיילת החברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, מסבירה כי: "אם הילדים קטנים מאוד, נסו להשיג מושבים בקדמת המטוס ולבקש עריסה ייעודית המתחברת לקיר הקדמי שמולכם. כף גם תוכלו לישון, לאכול ולצפות בסרטים מבלי להפריע לקטנטנים שלכם. בנוסף, מושבים עם חלון הם תמיד רעיון טוב, מכיוון שהם מספקים הסחת דעת חביבה ומציעים נופים מרגיעים כאשר אתם מנסים לגרום לפעוטות שלכם להירדם". עוד היא ממליצה כי "תמיד כדאי גם לשבת ליד השירותים, מכיוון שלילדים יש הרגל להשתמש בהם בתדירות גבוהה יותר בזמן טיסה. כך תחסכו ריצות מטורפות לשירותים במהלך הטיסה".

לאתר Aerolopa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully